Olen töissä kauppakeskuksessa, ja kärsin kutiavista ja punoittavista silmistä aina kun olen työssä. Epäilen ilmastointia/kuivaa ilmaa syypääksi? Pölyäkin tietty on, mutta nenä ei ole tukossa, vain silmät punoittavat. Onko kellään muulla vastaavia oireita, mistä olet saanut apua?
Tottuvatko silmät joskus, vai joudunko aina käyttämään silmätippoja.. Useita jo kokeiltu...
SILMÄOIREITA TYÖNTEOSTA?
6
688
Vastaukset
- juuri nuo
silmätipat ärsyttävät. Myös käytetyt lisäaineet ravinnossa ovat pahasta. Yhtäkkiseltään tulisi mieleen natriumglutamaatti. Myös pikaliimat, esim. Locktite tekee punaiset silmät ja nuhan.
- jollain
pikaliimalla tai lisäaineilla on kuivan ilman kanssa?
Kosteustipat harvemmin ärsyttävät.. - ärsyttävät
jollain kirjoitti:
pikaliimalla tai lisäaineilla on kuivan ilman kanssa?
Kosteustipat harvemmin ärsyttävät..nuo, lisäaineet ja pikaliimat,jos et ymmärtänyt.
- pitää tuoda
ilmankostutin tiskin alle.
- kuivat silmät
Itselläni on ollut ongelmia, hävisivät, kun jäin pois silloisesta työstä.
Ilman epäpuhtaudet, ilmastointi, sisäilman kuivuus, kirkkaat valot, keväisin kirkas auringonpaiste ja valkoinen hanki, auton tuuletus, jne.
Lomudal-kertakäyttöpipetit voivat helpottaa oloa, kosteuttavat silmää, eivät sisällä mitään lisäaineita, turvalliset siis.
Jos on taipumusta kuivasilmäisyyteen, oireilee herkästi. Itselläni kosteustipat eivät kylläkään auttaneet, lääkärin määrämä kortisonvoide auttoi kirvelyyn ja punoitukseen (ja aamurähmään). Kortisonia ei voi käyttää kuin kuureina.
Silmälasit voivat auttaa, teetin itselleni aikoinaan hieman tummennetut lasit ilman vahvuuksia. Olin näyttöpäätetyössä.
Voisit keskustella työterveyslääkärin kanssa asiasta. - samoin
Vastaan paremmalla ajallani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241