Tökkii, tökkii...

jaksaa/ei-jaksa

Hei,

Nyt tulee vali-valitekstiä, joten ei kannata lukea jos ei jaksa nyt tällaista. Eli ollaan 3-4-kymppinen pari ja oltu yhdessä reilu 11v. ja meillä on superihana reilu 1v. taapero. 2 vuotta sitten alettiin miettiä asunnon vaihtoa, asuntojen hintojen ollessa hyvässä nousutuulessa. Oltaisiin samalla tehty hieman voittoa omasta asunnostamme, tarkoituksena rakentaa talo pk-seudulle.

Siinä samalla alkoi lapsen odotus ja asunnon vaihto alkoi olla enemmän tapetilla, mutta mies oli juuri alkanut yrittäjäksi, joten lykättiin asiaa hieman. Yrittäjäksi hän alkoi tyylillä "kyllä niitä töitä riittää, luulisin, ehkä, en tiedä"...Siis aina sama tyyli, mennään soitellen sotaan, muttei selvitetä mitään markkinoita tms. etukäteen. Siis voi tuska!

Viime syksynä sain (melko saamattomaan) mieheeni sen verran liikettä, että alettiin pyytää (lue: minä aloin) talotarjouksia yms. ja käytiin pankissa juttusilla. No tietty ajankohta oli huonoin mahdollinen, asuntojen hinnat laskeneet eikä niissä käynyt katsojia, mutta pankista saatiin luottolupaus. Emme kuitenkaan alkaneet myydä asuntoa sen hetkisen taloustilanteen takia, vaikka kyseessä onkin melko pidetty pientaloalue pk-seudulla...Asunnonvaihtoprojekti siis pistettiin TAAS jäähylle, eikä ollut 1. saati 2. kerta.

Siinä sitten kärvisteltiin kolmen poppoo pienessä kaksiossa, mies tyytyväisenä minä en. Nyt ollaan taas aloittamassa/jatkamassa tätä ikuista projektia ja mennään pankkiin uudestaan juttusille, koska viime kerrasta on jo aikaa. Mies ei vaan saa aikaiseksi hoitaa yrityksensä talousselvityksiä tilitoimistostaan, jotta pankilla olisi jotain konkreettista nähtävää, muuta kuin "joo, firmalla menee ihan hyvin". Siis itselläni on kyllä näyttää palkkakuitit yms., mutta siinäpä se ja siis talolainaa ollaan kyselemässä. Toisin sanoen mua tökkii ihan hel****sti miehen saamattomuus ihan minkään asian suhteen, paitsi luppoilun ja vätystelyn.

Joo, kyllä se hoitaa tiskejä koneeseen, vaihtaa taaperon vaippoja ja on hyväsydäminen ja kiltti. Siis kyllä mä sitä rakastan, enhän muuten eläisi sen kanssa, mutta tökkii vaan niin saakutisti!!! Sitten, kun yritän (AINA eka ystävällisesti) pyytää sitä hoitamaan (hyvissä ajoin) jotain oleellisia asioita, niin ei. Kaikki asioiden hoitopyynnöt päättyvät lopulta huutoon ja tappeluun, eikä ne hoidu edelleenkään. Nytkin mennään tosiaan pankkiin periaatteessa turhaan, meidän maksukykyhän niitä kiinnostaa ja se näkyy papereista, joita ei ole...plääh.

Nyt on vaan jonkun aikaa tuntunut siltä, etten enää jaksa pyytää kauniisti/rumasti...en jaksa enää ollenkaan. Edes rakkaus ei tunnu riittävän tämän sormien välistä valuvan elämän kasassa pitämiseen, kipuraja alkaa tulee vastaan. Miten te muut olette pärjänneet saamattoman miehen kanssa, oletteko löytäneet itsestänne jonkun uuden "sietomoodin"?

1

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en jaksa

Olen pyytänyt miestä lähtemään monta kertaa, mutta se on niin saamaton ettei pysty edes siihen. Ja tämä on totta, eikä mikään vitsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe