Olen vasta alle 20 v. mutta mulla on jo vuosia ollut tuollainen patti niskassa, ihan kuin joku nikama olisi koholla tai vastaavaa... Mistä tämä oikeen johtuu? Äidillä sama juttu. Saakohan tuota pattia liikunnalla pienemmäksi?
"Emännän patti" vai mikä lie...
2
1811
Vastaukset
- nestettä.
Tarkoitatko sellaista kohoumaa niskan alaosassa?
Mulle sanottiin että se on kuona-aineita yms. Se on paikka joka ei saa liikuntaa vaikka kuinka olisit kova urheilija.
Siihen auttaa lämpö, hieronta ja sitten sellanen yksi liike jonka on vähän kuin vetäisit päätä taaksepäin leuka alhaalla. Käy hierojalla, niin hän kertoo sulle siitä paremmin lisää.
Sitä en kyl tiiä että miksei kaikilla sellasta näy olevan, mulla ainaski on ja äiteellä kanssa. - minullakin
nuorempana oli pikku patti josta vuosien myötä kehittyi iso möykky eli ns lesken kyttyrä.
neuvon helpon konstin: istu tai seiso ryhdikkäästi, vedä leuka kohti kaularankaa (leuanalunen menee kurttuun ja niska venyy). toista tätä 20 kertaa. tee pari kuukautta, niin niskarankasi ojentuu oikeaan asentoon.
minä harjoittelin tiskatessa, autoa ajaessa, missä vain.
usein tämän ongelman takana on ongelmat selkärangassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653