MV -Marin 5700 BR

onko tietoa

Kiinnostaisi tuollainen vene. Onko arvoisalla lukijaraadilla kokemuksia ja mielipiteitä puolesta vastaan mv-marin 5700 br veneestä.

9

3718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nackel

      vene on testattu joissakin venealan julkaisuissa, käy valmistajan sivulla katsomassa. www.mv-marin.fi

      • 40kn

        viime keväänä hankin br:n, ihan ok peli ollut. runko on tasapainoinen normaalissa ajossa, joskin trimmit poistaisi "märkyyden" aallokossa, ts roiskeet tulee aika herkästi sisään.

        hyvät ja leveät tilat matkustajille, tavaroillekin löytyy tilaa. myös käytettävyyttä mietitty eli patjat pysyy puhtaina veneeseen tultaessa/poistuttaessa, kuomuboxi, iso takaboxi joka aukeaa patjan kanssa, jne..

        niin ja meillä 115hp efi, joka on aivan riittävä.


      • Anonyymi
        40kn kirjoitti:

        viime keväänä hankin br:n, ihan ok peli ollut. runko on tasapainoinen normaalissa ajossa, joskin trimmit poistaisi "märkyyden" aallokossa, ts roiskeet tulee aika herkästi sisään.

        hyvät ja leveät tilat matkustajille, tavaroillekin löytyy tilaa. myös käytettävyyttä mietitty eli patjat pysyy puhtaina veneeseen tultaessa/poistuttaessa, kuomuboxi, iso takaboxi joka aukeaa patjan kanssa, jne..

        niin ja meillä 115hp efi, joka on aivan riittävä.

        Siis tuo noin 113,4 hevosvoimaa on riittävä mielestäsi?


    • onko tietoa

      Kiva, kun jollakin on mv-marin 5700 BR ja saa asiallista tietoa. Ajattelin juuri hankkia veneen tuolla 115 heppasella koneella. Miten kulutus on tuossa veneessä, 5700 on jo aika painava 750 kg?

      • 40kn

        Sen verran taitaa olla muisti talviteloilla etten nyt muista tarkkoja kulutuslukemia...

        Jotenkin kutina on marssivauhdista riippuen 20-25 l/h. Muistelen tuijottaneeni (0,7-)0,8 l/mpk lukemia.

        Koneen koko sopiva, tinkaa vielä rosteripotkuri, jolloin pito paranee. Oma kokemus tuolla kokonaisuudella n 37kn, joten varsin riittävä suorituskyky.

        Niistä huonoista puolista voisi mainita testeissäkin mainitut kuppipenkit eli niiden etureunan pystyasennon...


      • Anonyymi
        40kn kirjoitti:

        Sen verran taitaa olla muisti talviteloilla etten nyt muista tarkkoja kulutuslukemia...

        Jotenkin kutina on marssivauhdista riippuen 20-25 l/h. Muistelen tuijottaneeni (0,7-)0,8 l/mpk lukemia.

        Koneen koko sopiva, tinkaa vielä rosteripotkuri, jolloin pito paranee. Oma kokemus tuolla kokonaisuudella n 37kn, joten varsin riittävä suorituskyky.

        Niistä huonoista puolista voisi mainita testeissäkin mainitut kuppipenkit eli niiden etureunan pystyasennon...

        Kulkeeko tuo boat todellakin yli 37 kn.
        Wonderful boat sanoisin.
        Minun veneeni kulkee noin 30 solmua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulkeeko tuo boat todellakin yli 37 kn.
        Wonderful boat sanoisin.
        Minun veneeni kulkee noin 30 solmua.

        Aamuyö / 12 vuotta vanha juttu?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamuyö / 12 vuotta vanha juttu?!

        So what?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamuyö / 12 vuotta vanha juttu?!

        Onko kello viisi aamulla aamuyö, pissbyxa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe