Kiinnostaisi tuollainen vene. Onko arvoisalla lukijaraadilla kokemuksia ja mielipiteitä puolesta vastaan mv-marin 5700 br veneestä.
MV -Marin 5700 BR
9
3718
Vastaukset
- nackel
vene on testattu joissakin venealan julkaisuissa, käy valmistajan sivulla katsomassa. www.mv-marin.fi
- 40kn
viime keväänä hankin br:n, ihan ok peli ollut. runko on tasapainoinen normaalissa ajossa, joskin trimmit poistaisi "märkyyden" aallokossa, ts roiskeet tulee aika herkästi sisään.
hyvät ja leveät tilat matkustajille, tavaroillekin löytyy tilaa. myös käytettävyyttä mietitty eli patjat pysyy puhtaina veneeseen tultaessa/poistuttaessa, kuomuboxi, iso takaboxi joka aukeaa patjan kanssa, jne..
niin ja meillä 115hp efi, joka on aivan riittävä. - Anonyymi
40kn kirjoitti:
viime keväänä hankin br:n, ihan ok peli ollut. runko on tasapainoinen normaalissa ajossa, joskin trimmit poistaisi "märkyyden" aallokossa, ts roiskeet tulee aika herkästi sisään.
hyvät ja leveät tilat matkustajille, tavaroillekin löytyy tilaa. myös käytettävyyttä mietitty eli patjat pysyy puhtaina veneeseen tultaessa/poistuttaessa, kuomuboxi, iso takaboxi joka aukeaa patjan kanssa, jne..
niin ja meillä 115hp efi, joka on aivan riittävä.Siis tuo noin 113,4 hevosvoimaa on riittävä mielestäsi?
- onko tietoa
Kiva, kun jollakin on mv-marin 5700 BR ja saa asiallista tietoa. Ajattelin juuri hankkia veneen tuolla 115 heppasella koneella. Miten kulutus on tuossa veneessä, 5700 on jo aika painava 750 kg?
- 40kn
Sen verran taitaa olla muisti talviteloilla etten nyt muista tarkkoja kulutuslukemia...
Jotenkin kutina on marssivauhdista riippuen 20-25 l/h. Muistelen tuijottaneeni (0,7-)0,8 l/mpk lukemia.
Koneen koko sopiva, tinkaa vielä rosteripotkuri, jolloin pito paranee. Oma kokemus tuolla kokonaisuudella n 37kn, joten varsin riittävä suorituskyky.
Niistä huonoista puolista voisi mainita testeissäkin mainitut kuppipenkit eli niiden etureunan pystyasennon... - Anonyymi
40kn kirjoitti:
Sen verran taitaa olla muisti talviteloilla etten nyt muista tarkkoja kulutuslukemia...
Jotenkin kutina on marssivauhdista riippuen 20-25 l/h. Muistelen tuijottaneeni (0,7-)0,8 l/mpk lukemia.
Koneen koko sopiva, tinkaa vielä rosteripotkuri, jolloin pito paranee. Oma kokemus tuolla kokonaisuudella n 37kn, joten varsin riittävä suorituskyky.
Niistä huonoista puolista voisi mainita testeissäkin mainitut kuppipenkit eli niiden etureunan pystyasennon...Kulkeeko tuo boat todellakin yli 37 kn.
Wonderful boat sanoisin.
Minun veneeni kulkee noin 30 solmua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulkeeko tuo boat todellakin yli 37 kn.
Wonderful boat sanoisin.
Minun veneeni kulkee noin 30 solmua.Aamuyö / 12 vuotta vanha juttu?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamuyö / 12 vuotta vanha juttu?!
So what?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamuyö / 12 vuotta vanha juttu?!
Onko kello viisi aamulla aamuyö, pissbyxa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483