YO-kirjoituksista toivoin rajanvetäjää lähdenkö opiskelemaan fysiikkaa vai matematiikkaa lukion jälkeen. Kirjoitukset menivät kuitenkin molemmissa aineissa niin hyvin (molemmista L, tai vähintään E), että nyt olisi tarkoitus alkaa oikeasti päättämään mitä lukee ja mihin.
Jos päättäisin lukea matematiikkaa, niin onko Turulla ja Helsingillä kuinka suuri ero? Turussa vuokrat ovat tietysti alhaisempia, mutta entä erot matematiikan koulutuksessa?
Fysiikkaa jos alan lukea, niin valitsen varmaankin teoreettisen fysiikan. Kumpi opinahjo on tässä suhteessa parempi (omine painopistealueineen)?
Helsinki vaiko Turku, matikkaa vai fysiikkaa
mat. vs. fys
1
441
Vastaukset
- ........
Turku vs. Helsinki ei ole minulla mitään tietoa/kokemusta.
On oikeastaan sama otatko matikan vai fysiikan pääaineeksi alussa, koska luultavasti luet molempia sitten kuitenkin. Oulussa ainakin fyysikot lukee matemaatikkojen matematiikan ja monet matemaatikot lukee sivuaineena fysiikkaa. Pääaineen vaihto onnistunee tarvittaessa aika helposti sitten, kun olet varma kumpaan haluat "erikoistua".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833