Kannatusluvuista päätellen taitaa vahasesta tulla entinen pääministeri.
Onhan se kyllä töpeksinyt siihen malliin, että pois alta. Tyttöystävänsä (Ruususen) kanssa käräjöinti, Rukan hiitolatuidea (eläkeiän nosto) ja KELA maksun poisto, joka rysähti veronmaksajien maksettavaksi.
Soinia siteeratakseni, taitaa tulla porstuaan lähtö.
Taitaa Vanhasen kolmas kausi olla
3
116
Vastaukset
- Itserakkaus kostetaan
Jos ihmiset tajuavat Vanhasen ja kepun viimeaikaisista touhuista vähääkään, on Vanhasen uusi pääministerin pesti pelkkä harha niin Vanhaselle kuin kepullekin. Työnäytteet ovat niin surkeita, että ihan luulisi venäläisten olleen asialla.
Mikään seikka ei puolla Vanhasen jatkoaikaa ja se asia täytyy äänestäjienkin tajuta. Samalla kun pudotatte Vanhasen pois pelistä, niin pudottakaa myös muut kepuministerit. Se on teille vain eduksi.- mmm
Vanhasen "johdolla" on hallitus ja eduskunta onnistunut lähinnä vain kohentamaan omia olojaan ja rikastuttaneen jo rikkaita. (Palkankorotus nyt!) Niin, unohtamatta maahan tulleita uusioasukkaita.
Kun on kähminnällä saanut hyvät tulot ja eläke-edut niin vielä viitsitään nuppineulatkin varastaa......
- valitettavasti Vanhaselle
ei ole oikeesti vaihtoehtoja.
Tämä pelle ei vakuuta.
http://atuubi.yle.fi/videot_ja_kuvat/id-1002521
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788