Eilen puhui Obama.
Veronmaksajien rahoja ei tule käyttää yhtiöihin jotka maksavat ylisuuria palkkoja johtajille taikka ylisuuria osinkoja osakkeenomistajille.
Tulipa heti mieleeni varustamotuet. Vikingline, pääosin affenaomisteinen sai joku vuosi sitten valtiolta runsaat tukiaiset jotta voivat sitten jakaa osakkeenomistajille, siis ahvenanmaalaisille.
Kaksi osinkoa peräkkäin samana vuonna ja yhteensä yli 20%.
Olen Obaman kanssa samoilla linjoilla.
Obaman viesti mm.RKP:lle
Anos
2
106
Vastaukset
- takana??
Siksikö valtion tukemat firmat jakavat optiomiljoonia, että ne menisi ruotsinkielisille?
Viha RKP:tä vastaan taitaa vaan kasvaa!- Anos
Avaukseni ... mm. RKP
Oli yhtiö mikä tahansa joka saa tukea valtiolta EI saa jakaa optioina tai ylisuurina osinkoina saamiaan tukirahoja!
Viittaat Fortumiin. En tiedä saako Fortum tukia. Jos saa niin optiot ovat väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745