auta mikään? Liikunta, venyttely ei mikään tunnu auttavan.... Pahenee vaan. rv 20 ja toka raskaus. Luulis, että olis paikat jo ekassa venynyeet tarpeeksi.
eikö tähän p....keleen
4
388
Vastaukset
- minä80
Itselleni tukivyö tuo avun jos joutuu kävelemään tai seisomaan pidempään. Itse ostin ihan lastentarvikeliikkeestä, mutta kuulemma fysioterapeuttien kautta voi saada parempia ja juuri omille mitoille suunniteltuja. Suosittelen!
Mitä muuten teet työksesi? Jos työ on fyysisesti raskasta, niin sairasloma ja lepo auttaa. - löytyy..
ice powerit tai muut kylmägeelit auttaa ees jonkun verran.
- tosi kipuinen
minulla myös jo kolmatta päivää tuskanen selkäkipu, viikkoja kohta 32. ei sitte yhtää nannaa, ei missää asennosa hyvä eikä mitään pysty tekemään.
ku voisi jo synnyttää.. - todella tympeetä
toisel puolel selkää ei tunnu mitään ja toisel tuntuu..Onko tämä ny sit iha normaalia..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862