Mistähän löytäisin Fiat Punton vm. -04 kuskin puoleisen häikäisysuojan? Omasta jousi kuoleentunut. Deltasta kävin kysymässä, mutta hinta oli sen verran kova, etten viitsinyt edes ajatella sieltä ostavani.
Punton häikäisysuoja
6
2989
Vastaukset
- Jake_38
Kiitos tiedosta silti. Aika monessa paikassa oli myytävänä vain oikeanpuoleista - lienee fiiun kulutusosa tuo kuljettajan puoleinen lippa. Arvatkaapas paljonko Teltta-auto pyytä siitä?
- expunto
Jake_38 kirjoitti:
Kiitos tiedosta silti. Aika monessa paikassa oli myytävänä vain oikeanpuoleista - lienee fiiun kulutusosa tuo kuljettajan puoleinen lippa. Arvatkaapas paljonko Teltta-auto pyytä siitä?
Itselläni oli -02 Punto, jolla ajoin yli 180 tkm. Oli mulla uudesta asti ja ainakin siinä oli ihan jämäkät, lähes "uudenveroiset" lipat. Samoin aikasemmissa isoissa Fiateissani; yli 300 tkm ajetussa 15 vuotiaassa Cromassani oli hyvät, laadukkaat lipat (ja ylellinen, laadukas verhoilu muutenkin) eikä roikkunut niinkuin joissakin vastaavissa mersuissa. Vuoden 1977 132:ssa olikin erikoiset aurinkolipat, jollaisia en ole nähnyt missään autossa aikaisemmin. Edestä ja sivuilta (yhteensä 4 kpl) kattoverhoilun välistä vedettävät parin millin paksuiset läpinäkyvät muoviset lipat, kuin aurinkolasit mutta vahvemmat. Lisäksi apukuskin puolella oli plyysisessä kattoverhoilussa erillinen käännettävä peili. Todella persoonallinen ratkaisu ja toimiva!
- vanhamies.
expunto kirjoitti:
Itselläni oli -02 Punto, jolla ajoin yli 180 tkm. Oli mulla uudesta asti ja ainakin siinä oli ihan jämäkät, lähes "uudenveroiset" lipat. Samoin aikasemmissa isoissa Fiateissani; yli 300 tkm ajetussa 15 vuotiaassa Cromassani oli hyvät, laadukkaat lipat (ja ylellinen, laadukas verhoilu muutenkin) eikä roikkunut niinkuin joissakin vastaavissa mersuissa. Vuoden 1977 132:ssa olikin erikoiset aurinkolipat, jollaisia en ole nähnyt missään autossa aikaisemmin. Edestä ja sivuilta (yhteensä 4 kpl) kattoverhoilun välistä vedettävät parin millin paksuiset läpinäkyvät muoviset lipat, kuin aurinkolasit mutta vahvemmat. Lisäksi apukuskin puolella oli plyysisessä kattoverhoilussa erillinen käännettävä peili. Todella persoonallinen ratkaisu ja toimiva!
.
vai oliko teillä vai "huippuhyviä ja kestäviä" ?
Minullapa oli pykälillä, pahassa ilta-auringossa piti penkkiä säätää kun lipan pykälät eivät osuneet paikoilleen, sitten hajosi penkin korkeussäätö, vaikka olen alta 70 kg.
ALOITTAJALLE,
minä laitoin sellaisen 10 cm pitkän, U mallisen muovilistan ja kiristin siitä läpi 4 siistilä pienellä ruuvilla läpi suojan,
tuli sopivan jäykkä ja sai säädettyä portaattomasti. - Liian kallistako?
Jep saahan niitä purkuautoista. Mutta hinta on käsittämättömän kova! Laskeskelin että fiat punto esim. 04 purettuna osina ostettuna tulisi maksamaan n.20000€ purkaamossa. EI KIITOS!
- entinen mersumies
Liian kallistako? kirjoitti:
Jep saahan niitä purkuautoista. Mutta hinta on käsittämättömän kova! Laskeskelin että fiat punto esim. 04 purettuna osina ostettuna tulisi maksamaan n.20000€ purkaamossa. EI KIITOS!
Itse maksoin 20e virheettömästä purku lipasta. Halvemmalla ei mistään löytynyt, kun kuulemma noita kysytään jatkuvasti.
Itselläni on 100tkm ajettu Punto ja koskaan ei ole ollut mitään todellista vikaa. Hyvin on pelannut ja vaikka se kyyti ei nyt mersun veroista ole, niin ko.auto täyttää kuljetustarpeeni loistavasti. Halvin auto käyttökuluiltaan mitä minulla on ollut, eikä potuta yhtään jos pieni naarmu tulee parkkipaikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760