Punton häikäisysuoja

Jake_38

Mistähän löytäisin Fiat Punton vm. -04 kuskin puoleisen häikäisysuojan? Omasta jousi kuoleentunut. Deltasta kävin kysymässä, mutta hinta oli sen verran kova, etten viitsinyt edes ajatella sieltä ostavani.

6

2989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jake_38

Kiitos tiedosta silti. Aika monessa paikassa oli myytävänä vain oikeanpuoleista - lienee fiiun kulutusosa tuo kuljettajan puoleinen lippa. Arvatkaapas paljonko Teltta-auto pyytä siitä?

• expunto
        Jake_38 kirjoitti:

Kiitos tiedosta silti. Aika monessa paikassa oli myytävänä vain oikeanpuoleista - lienee fiiun kulutusosa tuo kuljettajan puoleinen lippa. Arvatkaapas paljonko Teltta-auto pyytä siitä?

Itselläni oli -02 Punto, jolla ajoin yli 180 tkm. Oli mulla uudesta asti ja ainakin siinä oli ihan jämäkät, lähes "uudenveroiset" lipat. Samoin aikasemmissa isoissa Fiateissani; yli 300 tkm ajetussa 15 vuotiaassa Cromassani oli hyvät, laadukkaat lipat (ja ylellinen, laadukas verhoilu muutenkin) eikä roikkunut niinkuin joissakin vastaavissa mersuissa. Vuoden 1977 132:ssa olikin erikoiset aurinkolipat, jollaisia en ole nähnyt missään autossa aikaisemmin. Edestä ja sivuilta (yhteensä 4 kpl) kattoverhoilun välistä vedettävät parin millin paksuiset läpinäkyvät muoviset lipat, kuin aurinkolasit mutta vahvemmat. Lisäksi apukuskin puolella oli plyysisessä kattoverhoilussa erillinen käännettävä peili. Todella persoonallinen ratkaisu ja toimiva!

• vanhamies.
        expunto kirjoitti:

Itselläni oli -02 Punto, jolla ajoin yli 180 tkm. Oli mulla uudesta asti ja ainakin siinä oli ihan jämäkät, lähes "uudenveroiset" lipat. Samoin aikasemmissa isoissa Fiateissani; yli 300 tkm ajetussa 15 vuotiaassa Cromassani oli hyvät, laadukkaat lipat (ja ylellinen, laadukas verhoilu muutenkin) eikä roikkunut niinkuin joissakin vastaavissa mersuissa. Vuoden 1977 132:ssa olikin erikoiset aurinkolipat, jollaisia en ole nähnyt missään autossa aikaisemmin. Edestä ja sivuilta (yhteensä 4 kpl) kattoverhoilun välistä vedettävät parin millin paksuiset läpinäkyvät muoviset lipat, kuin aurinkolasit mutta vahvemmat. Lisäksi apukuskin puolella oli plyysisessä kattoverhoilussa erillinen käännettävä peili. Todella persoonallinen ratkaisu ja toimiva!

.
        vai oliko teillä vai "huippuhyviä ja kestäviä" ?

Minullapa oli pykälillä, pahassa ilta-auringossa piti penkkiä säätää kun lipan pykälät eivät osuneet paikoilleen, sitten hajosi penkin korkeussäätö, vaikka olen alta 70 kg.

ALOITTAJALLE,
        minä laitoin sellaisen 10 cm pitkän, U mallisen muovilistan ja kiristin siitä läpi 4 siistilä pienellä ruuvilla läpi suojan,
        tuli sopivan jäykkä ja sai säädettyä portaattomasti.

• Liian kallistako?

Jep saahan niitä purkuautoista. Mutta hinta on käsittämättömän kova! Laskeskelin että fiat punto esim. 04 purettuna osina ostettuna tulisi maksamaan n.20000€ purkaamossa. EI KIITOS!

• entinen mersumies
        Liian kallistako? kirjoitti:

Jep saahan niitä purkuautoista. Mutta hinta on käsittämättömän kova! Laskeskelin että fiat punto esim. 04 purettuna osina ostettuna tulisi maksamaan n.20000€ purkaamossa. EI KIITOS!

Itse maksoin 20e virheettömästä purku lipasta. Halvemmalla ei mistään löytynyt, kun kuulemma noita kysytään jatkuvasti.

Itselläni on 100tkm ajettu Punto ja koskaan ei ole ollut mitään todellista vikaa. Hyvin on pelannut ja vaikka se kyyti ei nyt mersun veroista ole, niin ko.auto täyttää kuljetustarpeeni loistavasti. Halvin auto käyttökuluiltaan mitä minulla on ollut, eikä potuta yhtään jos pieni naarmu tulee parkkipaikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe