22-vuotias hyvinkääläismies sotki tussilla kahdesti samaa poliisiautoa.
Ensimmäiset töhryt syntyivät, kun poliisi otti 22-vuotiaan huostaansa tappelunujakan jälkiselvittelyissä. Mies suljettiin poliisiauton peräosaan, jossa hän pian ryhtyi mölyämään ja sotkemaan sisätiloja tussilla.
Mies komennettin ulos, jolloin hän pinkaisi pakoon. Poliisi sai hyvinkääläisen kiinni 50 metrin juoksun jälkeen.
Pari viikkoa myöhemmin mies oli jälleen liikkeellä tusseineen. Nyt hän sotki saman poliisiauton takaovea kahden kaverinsa kanssa.
Hyvinkään käräjäoikeus tuomitsi hyvinkääläismiehen 420 euron sakkoihin. Hänen tilillään oli myös pahoinpitely.
Aamupostin mukaan rikokset olivat tapahtuneet Hyvinkäällä marraskuussa 2007.
Mies sotki tussilla poliisiauton kahdesti
15
590
Vastaukset
- tylsän.
näköisiä, joten pieni tussilla piirtely vain piristää niitten ilmettä.
- pässi......
Hyvinkääläinen pässi varmaan luuli tekevänsä poliisille kiusaa, mutta eiväthän poliisit niitä autoja omista. Vahingon kärsii aina veronmaksaja, eivät poliisit.
- kärsii
Eli poliisi sen vahingon kärsii, koska poliisit on myös veronmaksajia.
Tuhrija tuskin on veronmaksaja, hän lienee yhteiskunnalta tulonsiirtoja saava.
Poliisi myös putsaa jäljet (tinneriä ja tuppo käteen), myös silloin kun kiinniotettu oksentaa autoon, poliisipässille moppikäteen. - veroja
kärsii kirjoitti:
Eli poliisi sen vahingon kärsii, koska poliisit on myös veronmaksajia.
Tuhrija tuskin on veronmaksaja, hän lienee yhteiskunnalta tulonsiirtoja saava.
Poliisi myös putsaa jäljet (tinneriä ja tuppo käteen), myös silloin kun kiinniotettu oksentaa autoon, poliisipässille moppikäteen.Tietysti poliisit maksavat veroja kuten muutkin, mutta nythän vakiohäirikkö hölmöksi heittäytyi.
Ehei, poliisit niitä autoja putsaa. Poliisilaitoksilla on oma erillinen henkilökuntansa. Esim. Helsingissä on autovarikko, missä siviileistä palkattu henkilökunta hoitaa nämä hommat.
Tai oikeastaan hyvä, paljastihan vakiohäirikkö tietämättömyytensä kirjoituksellaan. - kuten poliisit
veroja kirjoitti:
Tietysti poliisit maksavat veroja kuten muutkin, mutta nythän vakiohäirikkö hölmöksi heittäytyi.
Ehei, poliisit niitä autoja putsaa. Poliisilaitoksilla on oma erillinen henkilökuntansa. Esim. Helsingissä on autovarikko, missä siviileistä palkattu henkilökunta hoitaa nämä hommat.
Tai oikeastaan hyvä, paljastihan vakiohäirikkö tietämättömyytensä kirjoituksellaan.Kuten poliisit itse kertoivat ja putsasivat autoa kumihansikkain.. JIM tv: maanantain viikko 13 lähetyksessä.
Poliisit eli siivoojat puhdistavat jäljet... - paranee
kuten poliisit kirjoitti:
Kuten poliisit itse kertoivat ja putsasivat autoa kumihansikkain.. JIM tv: maanantain viikko 13 lähetyksessä.
Poliisit eli siivoojat puhdistavat jäljet...Aina paranee, nyt vakiohäirikkö jo myöntää katsovansa JIM:ltä jotain lastenohjelmia.
- niin..
paranee kirjoitti:
Aina paranee, nyt vakiohäirikkö jo myöntää katsovansa JIM:ltä jotain lastenohjelmia.
Sinulta meni sitten jauhot suuhun.
- palvoja
niin.. kirjoitti:
Sinulta meni sitten jauhot suuhun.
olekkaan katsonut niin tarkasti poliisi-tv:n poliisin matkassa osioita ja jimin poliisit ohjelmaa?olen todella pettynyt.kyllä ne sun ihannoimat poliisisedät ihan itse joutuu siivoomaan autosta oksennukset,ja mikäs siinä.sehän on poliisin "arvolle"ihan hyvää hommaa.
putkaan jos oksennat niin sen siivoo joko putkavahti tai jos on,niin siivooja.HUOM kaikissa poliisilaitoksissa ei ole siivoojaa,joten paskojen,kusien ja oksennusten keräily jää usein putkavahdeille,tädeille joille jopa poliisitkin nauravat.
en olekaan käynyt pariin viikkoon tällä palstalla,mutta nyt olen todella pettynyt,että poliisinpalvoja ei tiedäkään ihan kaikkea poliisitoiminnasta,juuri näitä tärkeimpiä tehtäviä,voi voi.. - .....
palvoja kirjoitti:
olekkaan katsonut niin tarkasti poliisi-tv:n poliisin matkassa osioita ja jimin poliisit ohjelmaa?olen todella pettynyt.kyllä ne sun ihannoimat poliisisedät ihan itse joutuu siivoomaan autosta oksennukset,ja mikäs siinä.sehän on poliisin "arvolle"ihan hyvää hommaa.
putkaan jos oksennat niin sen siivoo joko putkavahti tai jos on,niin siivooja.HUOM kaikissa poliisilaitoksissa ei ole siivoojaa,joten paskojen,kusien ja oksennusten keräily jää usein putkavahdeille,tädeille joille jopa poliisitkin nauravat.
en olekaan käynyt pariin viikkoon tällä palstalla,mutta nyt olen todella pettynyt,että poliisinpalvoja ei tiedäkään ihan kaikkea poliisitoiminnasta,juuri näitä tärkeimpiä tehtäviä,voi voi..Vakiohäirikkökin on näköjään maalainen. Helsingissä on kyllä ihan eri meininki!!
- olen syntyperäinen
..... kirjoitti:
Vakiohäirikkökin on näköjään maalainen. Helsingissä on kyllä ihan eri meininki!!
helsinkiläinen,ja asun helsingissä..ei sitä poliisinnussija tarvii pillastua.hahahahahhahaah.
- ......
olen syntyperäinen kirjoitti:
helsinkiläinen,ja asun helsingissä..ei sitä poliisinnussija tarvii pillastua.hahahahahhahaah.
Valehtelet. Kirjoittelet sellaisia asioita täysin pieleen, jotka jokainen stadilainen tietää.
- heh.
...... kirjoitti:
Valehtelet. Kirjoittelet sellaisia asioita täysin pieleen, jotka jokainen stadilainen tietää.
Meidän oma pikku poliisinpalvoja SUUTTUI:D Pikku teinit suuttuu niin helposti:D
- just just
...... kirjoitti:
luulempa,että meidän pikkuteini on itse just jostain vitun karjaalta tms.."jokanen zadilainen sen tietää"ei vittu oikeesti sä oot naurettava.häpee jo varjoos!
- 3==0
Niin sattuu oikea nimikin kerralla...
- yeah..........
ja sais naiskytät kiimaseksi..hahahahaha...ottaakohan naispoliisit suihin ikinä vuoron aikana,kyllä mä luulet,että ne jotain yövuoroissa touhuaa..oon nähnyt nimittäin joskus kun poliisit ajelevat kesäsin metsäteille yms..aika epäilyttävää ainakin....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145