Hiuksista.

Lottapieni

Hei! Totesin juuri että hiusväri ei näytä pysyvän kovin kauan. Ehkä pari pesua ja lähtee pois. Toivottavasti ei jää koko loppuelämäksi tällaiseksi vaan olisi kyllä kiva värjätä vielä tukkaa. Onko tosiaan raskaudella näin iso vaikutus myös hiuksiin? Muita saman kokeneita?

6

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan hyvin

pysyny väri päässä mutta kun värjäsin parturissa hiukset niin ne palo karrelle ja savu nousi hiuksista.

• i-niisu

olen kans kuullut että raskaana ollessa väri ei pysy hiuksissa tai saattaa värjäytyä oudosti. itse olen värjännyt kampaajalla ja on kyllä pysynyt ihan normaalisti.

• kampaaja

...jos värjäys jotenkin vaikuttaa, niin sitten vain tietenkin siihen osaan hiuksista mikä on kasvanut, kun olet alkanut odottaa ja mihin hormoonit on kerinnyt vaikuttamaan. Eli kun odotus kestää sen 9kk, niin se osa on vain erilaista hiusta. Liian usein kuulee sanottavan, että väri ei pysy tai permanentti suoristuu kun on raskaana. Eihän raskaushormoonit voi vaikuttaa mitenkään hiukseen joka on jo kasvanut juurestaan kun ei ole ollut raskaana...

• Lottapieni
        kampaaja kirjoitti:

...jos värjäys jotenkin vaikuttaa, niin sitten vain tietenkin siihen osaan hiuksista mikä on kasvanut, kun olet alkanut odottaa ja mihin hormoonit on kerinnyt vaikuttamaan. Eli kun odotus kestää sen 9kk, niin se osa on vain erilaista hiusta. Liian usein kuulee sanottavan, että väri ei pysy tai permanentti suoristuu kun on raskaana. Eihän raskaushormoonit voi vaikuttaa mitenkään hiukseen joka on jo kasvanut juurestaan kun ei ole ollut raskaana...

Olen blondannu tummanpunaisesta vaaleaksi ja nyt kun yritin takaisin punaiseen niin ei tartu latvoihin väri. Ja mun tukassa latvat on kyllä kuolleinta hiusta ja pitäisi tarttua paremmin kun muualle?

• ,,,,,,,,,,
        Lottapieni kirjoitti:

Olen blondannu tummanpunaisesta vaaleaksi ja nyt kun yritin takaisin punaiseen niin ei tartu latvoihin väri. Ja mun tukassa latvat on kyllä kuolleinta hiusta ja pitäisi tarttua paremmin kun muualle?

JOskus voi olla niin huokoista latvahius että hiussuomut ovat auki eivätkä pidä väriä sisällään.

• ongelmia

Itsellä ennen raskautta ja raskauden aikana hiusvärit pysyy yhtä hyvin. Omat hiukset on sitä laatua, että värit jämähtävät hyvin.. Mitään ongelmia hiusten kanssa ei ole ollut =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe