"(A)siantuntija"

kysyy:

Sattuuhan sitä?

Humalainen 40-vuotias mies meni tyttäreni huoneeseen. Itse katselin olohuoneessa TV:tä ja hörpin olutta. Sitten huomasin, että tuo vierailija piti toista kättään tyttäreni olkapäällä ja toinen käsi oli rinnuksella jakovasti hän yritti jotain höpöttää. Ajoin miehen pois ja asia vietiin käräsjille jossa mies tuomittiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Kului viikon verran niin tyttärelleni tipahti postissa lasku. Summaltaan 47.90 euroa. Laskussa luki, että SEX-puheluidne osto "Komea mies kiimassa". En olisi tuota löytänyt kun tyttäreni yritti sen piilottaa koska häpesi. Mutta sattumalta perheen äiti sen siivotessa löysi. Asiaa selvitettiin ja kävi ilmi, että mitään tuollaisia puheluita tyttäreni ei ole soitellut.

Kumpi on pahempia rikollinen? Humalassa "vahingossa" tytärtäsi seksuaalisesti hyväksikäyttänyt mies vai tyttärelleni (ja monelle muulle) suunnitelmallisesti vääriä laskuja lähettänyt henkilö, joka tarkemmissa tutkimuksissa osoittautui olen 30-vuotias 7-lapsen rahapulassa oleva äiti?

Rehellisiä vastauksia, ja vain vastaus: pahempi rikollinen on 40v. mies vai 30v. nainen?

3

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulta pesään...

Mies on kahden alle kouluikäisen lapsen yksinhuoltaja. Tuo teko sattui kun lapset olivat äidillä viikonloppukylässä.

Tuo kolmekymppinen nainen taas on alkoholisoitunut ja hän on naimisissa miehen kanssa joka on alakoulun opettaja ja kantaa vastuun lasten kasvatuksesta ym. ja harkitsee vakavasti avioeron ottamista. Naisen kaikki raha menee alkoholiin.

Nyt saamme laittaa jomman kumman linnaan vuodeksi. Kumpi sinne laitetaan? 40 v. yh-mies vai 30v. alkoholisti äiti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5025
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4452
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3523
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2331
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      328
      1886
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1776
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1507
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe