Mikä auttaisi....
Kun oksentelen kaikki pois (kahvit ja limskat heti).
ja paisunut vatsa.
Tarvitsen äkkiä apua
11
516
Vastaukset
- lihalientä ,
kiisseliä ja velliä.
- Jaffa onkin
hyvää laihdutuslimsaa. Kun itselläni oli ylipainoa, laihdutin sillä 20 kiloa. Tietysti vesi tulisi halvemmaksi, mutten tiedä, onko yhtä tehokasta. Laihdutus toimii niin, että kun on pullon pari juonut tuota keltaista karvasta lientä, laitetaan vaan pää vessanpönttöön ja ulos tulee vähintäänkin tuplasti se, mitä on sinne ajanut. Todella tehokasta.
- faerie
Kahvi nyt varmaan tuleekin ulos jos on vatsa ärtynyt eli sitä ei kannata edes kokeilla. Pieniä määriä voi koittaa juoda nesteitä jos pysyisi paremmin sisällä. Jos kyseessä on ihan tavallinen vatsatauti niin oksenteluvaihe harvemmin kestää päivää kahta kauempaa.
- mika33....
onko vatsatautia, on jatkunut jo lähes kahdeksan kuukautta.
- syöt
mika33.... kirjoitti:
onko vatsatautia, on jatkunut jo lähes kahdeksan kuukautta.
kun kahvia ja limskaa?
- mika33....
syöt kirjoitti:
kun kahvia ja limskaa?
tietenkin muutakin, suklaakeksejä kahvin kanssa ja levysuklaata limskan.
- vaan? Ei se
mika33.... kirjoitti:
tietenkin muutakin, suklaakeksejä kahvin kanssa ja levysuklaata limskan.
sitten niin ihme olekaan. Ei makeaa mahan täydeltä.
- mika33....
vaan? Ei se kirjoitti:
sitten niin ihme olekaan. Ei makeaa mahan täydeltä.
jo pitkään haaveillut, että saisin kunnolla namia, mutta vielä se ei ole toteutunut.
- tälleen..
mika33.... kirjoitti:
jo pitkään haaveillut, että saisin kunnolla namia, mutta vielä se ei ole toteutunut.
Ensinnäkin mene lääkäriin.
Sitten ruokavaliosta. Jätä pois: kahvi, tee, virvoitusjuomat, valkosipuli, suklaa, sitrushedelmät, piparmintut, omenat, tomaatit, sekä ylimääräiset rasvat. Ja syö vähän kerralla. Vettä muuloin kuin ruuan kanssa. Siinä reseptiä ensi alkuun.
- pois..
tuollaiset juomat, kuten limsat, kahvit. Myös muutoin voisit kokeilla kaikkien niiden ruoka-aineiden pois jättämistä, mitkä ovat haitaksi refluksissakin. Mutta jos on vatsatauti, menee varmaan ohi. Ja sitten; gefilustuotteet ovat hyväksi mahalle.
- mika33...
Joku oli vastaillut tänne mun nimellä,
olen oikea mika33..
Olen kärsinyt vatsavaivoista pitkään.
olen ollut ruokahaluton oksentelen pois ruokia
ja on lima ongelma ja refluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798