Vastauksia ja mielipiteitä tarviisin

joku...

Mä en oo ikinä seurustellut tai mitään.. Oon ujo ja epäsosiaalinen. Haluaisin poikaystävän ihan älyttömästi.

Oon kokeillut kaikenlaisia treffipalveluita ym. kun ei tosi maailmassa näytä onnistuvan. Mutta mua on alkanut ärysttää ja välillä vähän ahdistamaankin, et sit kun annan mesen ja kerron gallerianickin niin heti ekalla kerralla pojat alkaa sanomaan, et "oon kiinnostunut susta" ja "oot tosi kaunis" ym. Siis sellanen on mua alkanut jotenkin ahdistaa. Haluaisin et tutustuttais rauhassa ja juteltais kaikesta normista, mutta melkein kaikki jätkät alkaa mulle heti flirtata, kehumaan ja kertoo, et on kiinnostunut ja et onks niillä mahdollisuuksia muhun. Puhumattakaan niistä tyypeistä, jotka alkaa heti kyselee, oonko neitsyt yms..

Mistä tälläinen johtuu? Mua on alkanut oikeesti jotenkin ahistaa, kun kaikki pojat kehuu kauniiks ja kertoo miten ihana ja mukava oon, vaikka pitäis kai sitä olla imarreltu, et joistakin olen kiinnostava.. Mutta musta se ei vaan tunnut kovin kivalta vaan haluaisin edetä hitaammin, et ei heti ensimmäisessä mesekeskustelussa poika alkais flirtata ja heti kertoisi, et on kiinnostunut. Jotenkin mua on alkanut ahdistaa tämä netistä poikaystävän etsiminen ja haluaisin löytää sen ihan oikeasta elämästä mieluummuin.

Miten siis voisin tutustua johonkin poikaan ihan livenä? En käy koulua tai mitään ja olen niin ujo oikeesti. Mutta kai joku musta voisi tosielämässäkin kiinnostua, koska niin moni poika netissä on sanonut, et oon kaunis, mukava ja kiinnostava. Miten tosielämässä sais jonkun pojan kiinnostuu musta? Oon saanut jotenkin tarpeekseni näistä nettijutuista ja haluaisinkin mieluummin löytää sen poikaystävän jostain muualta kuin netistä.

Uskon, että joku vois musta kiinnostuu tosielämässäkin, koska netissäkin on niin moni kiinnostunut vaikka ne jutut onki sit jotenkin ahdistanu, enkä edes tiedä et miks. Mutta kun en liiku missään porukassa tai käy koulua ym. niin vähän vaikea kenenkään poikaankaan on tutustua. Kaupungilla tietysti näkee aina poikia mut ei niillekään nyt voi mennä noin vaan puhuu varsinkin kun ne ei juuri koskaan ole yksin ja muutenkin se olisi outoa.

Netissä tutustuminen on helpompaa mut en vaan kestä sitä miten ne alkaa heti mua "iskee" kun ekan kerran jutellaan mesessä niin heti alkaa flirtti ja sydämiä tulee ja kehutaan miten kaunis oon ja miten ne on kiinnostuneita musta vaikkei ne edes tunne mua juuri yhtään. Miks mua alkaa ahdistaa tuollanen?

Pojilta haluaisin erityisesti kuulla, että jos tapaatte jonkun tytön galleriassa tai jossain treffipalvelussa ja sit vaihdatte tytön kanssa meseosoitteita niin miksi heti pitää alkaa flirtata ja kertoa et on kiinnostunut ym.? Miksei voisi jutella ekana tavallisista asioista ja tutustua paremmin ennenkuin alkaa flirtata ja kertoa et on kiinnostunut? En haluais yleistää, ei varmasti kaikki pojat niin tee, vaikkakin mun kohdalla neljä viidestä niin tekeekin. Ihan kun niille kepais kuka tahansa, joka on vähänkin nätti.

Tuli varmasi tosi sekava viesti, koska nyt ei oo paljon järkeä päässä, mut toivon et joku tajus jotain ja vastais :)

9

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montakin kertaa...

"Oon ujo ja epäsosiaalinen."
      "Olen niin ujo oikeesti."

"Välillä vähän ahdistamaankin."
      "Jotenkin ahdistaa."
      "Mua alkaa ahdistaa tuollanen?"

"Oon kiinnostunut susta."
      "Et on kiinnostunut."
      "Olen kiinnostava."
      "Kiinnostava."

"Oot tosi kaunis."
      "Kehuu kauniiks."
      "Kehutaan miten kaunis oon."

"Haluaisin löytää sen ihan oikeasta elämästä."
      "Ihan livenä?"
      "Kiinnostuu tosielämässäkin."

jne jne jne...

• löydät ..

Tosiaan hyvin monet pojat kiinostuu just siitä ulkonäöstä. No ainakin itse en ole tälläinen vaan haluaisin tutustua ensin. Ja näitä samankaltaisia poikia on kyllä monia. Niitä on nimenomaan vaikeempi löytää, koska ne ei välttämättä alota että "oot kaunis, mukava" yms. Kyllä sä varmasti löydät tuollaisen pojan. Ja se voi löytyä millon vaan. Ei aina hyvää kumppania löydä jos vaan etsii ja etsii.

• dddddddasda

"Tosiaan hyvin monet pojat kiinostuu just siitä ulkonäöstä"

tottakai ne kiinnostuu ulkonäöstä ensin, kuka nyt ei

• Zodium

oon tavannut suomi24 -treffien kautta yhen tyypin. Tää oli just muuttanu tänne pääkaupunkiseudulle niin oli sit otollinen aika tavata.. Kavereina tavattiin ja kavereita ollaan nykyäänkin. Ei tulis ees mieleen seurustella hänen kanssaan tai mitään, koska hän on niin eri planeetalta.

Mutta asiasta kukkaruukkuun mulla on ollu samoja ongelmia.. missä tutustua _rauhassa_ vastakkaisen sukupuolen edustajiin :/ tähän mennessä netti on ollut paras vaihtoehto. Kiinnostusta on seurusteluun, mutta vasta sellaisen tyypin kanssa, jonka kanssa viihtyisi pidempäänkin! Turha lähteä leikkimään, jossei edes tunteita ole mukana :S Muakin ahdistaa jos joku rupee heti tapaamisen jälkeen alkaa osottaa kiinnostusta ku ite ei oo ehtiny muodostaa mielipidettään koko tyypistä..

(: mut eipä mulla tässä muuta.. kyl sä viel joskus jonkun löydät.

• Aalto.k

kiva jos alkas tulee jotaa muun tapasii paikkoja nuorille ku baari. Nuorisotalot on ihan hyviä paikkoja mut tuntuu et ne on sitte taas vähän niille nuoremmille että tarvis vielä asteen aikusempi paikka olla kuin se. Kahvilathan on hyvii mut ei siellä aikaa saa niin hyvin kulumaan.
      Jonkinlaine pelikahvio tai muunlainen "olemis" piste ois aika jees mutta mistäs sellasii laman aikana repis...

• - - -

samaa mieltä sun kans. Ite oon jo 19v. mutta vaikka baareihin pääsis, ei vaan kiinnosta seurata sekopäisiä ja kännisiä ihmisiä. Ja tuskinpa sieltä baarista edes löytyisi ketään sellasta johon haluaisi tutustua kunnolla..

• Aalto.k
        - - - kirjoitti:

samaa mieltä sun kans. Ite oon jo 19v. mutta vaikka baareihin pääsis, ei vaan kiinnosta seurata sekopäisiä ja kännisiä ihmisiä. Ja tuskinpa sieltä baarista edes löytyisi ketään sellasta johon haluaisi tutustua kunnolla..

Näinähn se on. Itte ajattelin startata tommosen paikan mutta en kyllä laman aikana riskeeraa hommaa vielä. Pelottaa vaa ettei kukaa löytäs sitä paikkaa kumminkaa...

• lwplsdknf

varmasti ahdistavaa, uskon kyllä. tarkoitatko, että se tuntuu vain siltä että luonteella ei juuri ole mitään väliä.

ehkä ne poajt, jotka sua on kehunu ja flirttaillu yms. on iteki ollu vaan hätäsiä ja pelänny et ne menettää taas yhden tilaisuuden tutustua johokin tosi kivaan tyttöön. tai sitten ne on vaan uskomattoman tahdittomia.. -__-'

ei kannata ainakaan potea huonoa omatuntoa siitä, ettei kehut kuulosta sadannen kerran jälkeen hyvältä miltei ventovieraan suusta.

ymmärrän kyllä että oot ujo. mutta entäs vaikka kävelyllä känyti? tai kirjastossa käynti? kotoa kukaan ei tule hakemaan, se on varma.. ei heti tarvitse rynnätä jokaisiin bileisiin( ja ei, ne eivät ole ainoa vaihtoehto ihmisten tapaamiseen), mutta pikku hiljaa. rohkeus kasvaa kun käy eri paikoissa. ja tosiaan, uusi harrastus tuo varmuutta.

en tiedä oliko tästä mitään hyötyä, mutta ei sun ongelma oli ylitsepääsemätön. ;o

ja muuten, ne ällötykset jotka kyselee jtn neitsyjuttuja, voit jättää huomiotta. antaa niiden aikuistua rauhassa niiden tasokkaitten juttujen kanssa, NIILLE kelpaa luultavasti melkein kuka vaan (ja nyt joku tulee sanomaan että yleistän rumasti, mutta sellasia juttuja viljelevät ansaitsevat tylyä tekstiä..)

• shhåron.

Itsekin ahdistun tästä paljon jos poika rupeaa jo ensimmäisellä tapaamiskerralla flirttailemaan älyttömästi ja olemaan niin kiinnostunut jne.
      Ennen mulle tuli sellanen reaktio ns. "pakene ja juokse" ku poika näyttää kiinnostuksensa,heh
      Mutta anyway kehut kannattaa ottaa vastaan kiitoksella,eli ihan vaikka opetteleen sanomaan.

Mä voisin antaa pikku vinkin.Ehkä kannattais,jos mesessä joku poika rupeaa jutteleen niin olla aluks antamatta kuvaa tai mtn. Että ihan vaan tutustumaan aluksi kaveripohjalta.
      Kyllä se siitä sitten,usko pois ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe