enää tätä karva pelleilyä.
Vaikka miten oon yrittäny siistiä niin mun iho tykkää tosi huonoa...oon kai tavallista herkkäihoisempi kuin muut emännät joilla on persekkin kuin norsunnahkaa.
Jos ei mun kolmio kelpaa niin ei voi mitään, mul on tärkeempääkin tekemistä ku tapella joka päivä puutarhani kimpussa.
Mä luovutan,
7
2533
Vastaukset
- karvatussu fan m40+
kiihottavinta naisessa voit toki hiukan siistitä saksilla mutta jättäisitte naiset kunnon tuuhean pehkon meille kielimiehille lutkutettavaks..nam!
Olen myös samaa mieltä et naiset säilyttäkää ne karvakolmiot!! Ne kiihottavat todella paljon ainakin minua mies 41v.
- pidän
luonnolisista naisista, tuuhea kolmio on kiihoittava....millä suhun saa yhteyden...?
- jabeksi
Onnittelut loistavasta valinnasta!
Luomunaiset on yleensä todella paljon fiksumpia kun nämä broilerin omistavat. - hommeli
Oikeella naisela pitää olla karvat,
kiihoittaa hirveesti, nami, nami - Sailor-62
Mitä h-----in väliä sillä miehelle on mitä puutarhassa kasvaa? Minusta mihet (naiset) eivät rakasta kumppaniaan oikeasti jos ne miettii jotain v----n karvojen määrää!!!! Jos oikeesti tykkää kumppanistaan ei kyllä mies (nainen) tällaisia mieti. Kyllä se oikea seksuaalisuus ja tykkääminen lähtee päänupin sisältä eikä PERSKAR---STA! Jos joku noita asioita kumppanilleen ehdottelee, hän on jo käynyt vieraissa tai menossa sinne! sinä et vaan kelpaa enää sellaisena kuin olet! Valitan näin se vaan menee.
- aitoääliö
Osin totta. Parisuhteessa karvat ovat sivuseikka, mutta niiden ajelu tai ajamattomuus ei tarkoita automaattisesti vieraissa käyntiä tms. Se on vain piristystä yhteiselolle, ja muutenkin ajeltu iho on herkempi. Se on sitten eri asia, jos parisuhde on tuosta kiinni. Sanoisinko silloin, että avioelämä on karvan varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681