onko muilla kokemuksia painon nousua keppran kanssa??
Itse olen lihonnut 2-vuoden aikana 10kg , paikat on turvoksissa ja aamulla herätessäni sormet ovat kuin nakkimakkarat :( Mitä isompi annos sitä enemmän nestettä kertyy kroppaani. prkl.
Elämän tavat on normaalit , syön terveellisesti , lenkkeilen useasti..töissä saan kävellä 8h tai sanotaan juostaan, mut paino siltin ei vaan laske..vesidieetillekö tässä pitäisi?!
Onko muilla samaa vaivaa lääkkeestä? Voiko olla kahden lääkkeen yhteisvaikutuksesta?
keppra ja paino
3
1446
Vastaukset
- Fiukka
Minulla ei paino noussut Kepprasta lainkaan, tosin ei sillä ollut mitään tehoakaan. Suurin annostus oli 2000 mg päivässä.
minullakaan ole paino lisääntynyt keppran käytön myötä. Tosin ylipainoa on mutta se tuli jo v 2005 aivoverenvuotoleikkauksen jälkimaininkeina.
Nesteen keräytymisen olen kyllä huomannut ja jonkinlaisia nivelsärkyjä mutta ne nyt voivat olla tämän ylipainonkin ansiota ekä niinkään keppran. Terveisin MLLOlen laihtunut seitsemässä kuukaudessa 10kg, johtuen ruokahalumuutoksesta. Minulla meni ruokahalu kokonaan lääkkeen aloittamisen jälkeen.
Myös kohtaukset ja muut oireet lähtivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760