..., jotta mitä sylki suuhun tuo ja niitä ei poisteta? Liittyy muuten verkostomarkkinointiin, koska Lahden rosiksessa WGI:n todettiin toimineen verkostomarkkinoinnin keinoin houkutellessaan mukaan höyniä.
No miepähän kerron teille kohta hyvää juttua siintä, jotta miksi KRP:n eräs poliisi halusi tyhjätä mun sähkärin. Tai sitten en kerro ihan kaikkea, koska oon päissäni ja päissään oleminen tarkoittaa sitä, että ei ihan kaikkea saa paljastaa, koska aamusella on kuulemma kankkusen poikanen tulossa kylään. Tai sitten kerron paljon enempi, kuin laki sallii.
Ja mitaan ettte voi...
Saako täällä oikeesti kertoa ...
12
1880
Vastaukset
- näyttää saavan
Harmittaako muuten se, että yksi yritys todettiin lailliseksi ja tuottoisaksi? Voi voi kun toveruituomioistuin poltti p....karvansa.
Ja kukaan ei voi mitään.
Ja Adakin se toistelee tuota muilta lainattua lausetta. Tekijä pitäisi tuoda esiin, mutta Ada ei vain tuo. On vaikuttava lause mutta lainattu (...varastettu?)- AdaFlink
... slogania?
Ja mitaan ette voi... - keksimäsi slogan?
AdaFlink kirjoitti:
... slogania?
Ja mitaan ette voi...Vaikkapa niin. Sinunko keksimäsi?
Kyllä vai ei! - AdaFlink
keksimäsi slogan? kirjoitti:
Vaikkapa niin. Sinunko keksimäsi?
Kyllä vai ei!... oma keksimäni kettuiluslogan. Tollanen henkilö, kuin Wöggeli-Pekkanet hoki kokoajan tuolla Jippiillä joskus vuosituhannen vaihteessa, jotta: Mitaan ette voi anonassikat.... aloitetaanpa vaan laskeminen tasta paivasta, niin WGI ei kaadu teidan elinaikananne... ja mitaan ette voi ...jne...
Eli se on otettu parempaan talteen tuolta WGI-hihhulilta. Ja noi ääköttömät on kettuilua juurikin niille, ketkä mielikuvituksissaan kuvittelee olevansa jossain Pattiksella, kuten Pekkanet suomentaessaan Pete Billacin kirjaa.
Clubilaiset muuten voisivat kysyä tuolta Pekkanetiltä, jotta miltä se maistu olla "apinahäkissä" 10 kuukautta Thaikkulandiassa ja sen jälkeen vielä loppuhuipennukseksi saada monon kuva persauksiin, eli ei toivottu henkilö Thaikkulandiaan 5 v.
Ja mitaan ette voi...
- akkaa
ei halua kyl kukaan kuunnella,saati lukea.Please,mene nukkuun!
- Adaa jaksaa
lukea vaikka viikon yhteen menoon.Nyt vain pitänyt kiirettä tuon alempana olevan tr.........no nyt meinas lipsahtaa ihan selvin päin.
- vastata
Tähän ketjuun on keneenkään turha vastata mitään. Aamuun mennessä Ada itse on poistanut tämän ketjun. Näin käy aina kun Ada kännipäissään tänne kirjoittelee.
- AdaFlink
... on kännispäissään. Viimeisestä huikasta mahtaa olla ainakin pari kolme kuukautta ja nytkin kittaan keppanaa. Viinakaupassa oon kävässy joskus monta vuotta sitten.
Ja mitaan ette voi... - herja tonne
AdaFlink kirjoitti:
... on kännispäissään. Viimeisestä huikasta mahtaa olla ainakin pari kolme kuukautta ja nytkin kittaan keppanaa. Viinakaupassa oon kävässy joskus monta vuotta sitten.
Ja mitaan ette voi...mun lumipalloon.
- hyvä tahti
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...Ja terveellinen....en tiedä sinusta mutta itse ehdin nuoruudessa ottaa huikan jos toisenkin kun viikonloppuisin pörrättiin. Nyt menee itselläkin muutama bisse silloin tällöin ja viinakaupassa taisin käydä joulua ennen lahjapullot hakemassa.
Kippis tälle illalle ;) - AdaFlink
... poista (ei kuulu tapoihini), mutta miksi poistettiin se ketju tuolta alempaa, jossa kerroin siitä cluson turvakiellosta totuuden? Eikö cluso kestä sitä, että sen valehtelut tulee palstalaisten tietoon?
Ja mitaan ette voi...
- AdaFlink
... testattua ja näköjään ei saa cluson juttuja ainakaan kertoa, vaikka ne liittyy WinCapitaan yms. hörhöilyyn.
Ihme hiippari ja kakara se on, kun viittiikin vinkua. Vaipat tollaselle pitäs laittaa. Se vois vetää tyllihamosen päälle ja alkaa akaksi jollekin tietyn suuntauksen omaavalle verkostoveijarille.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837