Minulle tapahtui semmoinen harmillinen juttu tuossa viime viikolla että naamani räjähti yhtäkkiä; otsaan, vasemmalle puolelle kasvoja ja hieman oikeallekin tuli ihan tyhjästä semmoisia pieniä finnejä. Niistä tulee puristettaessa hieman jtn ulos mutta ei niin hyvin kuin normi finneijstä tai mustapäistä. osa on punaisia, osassa on valkoinen pää. Muuten punoittavat kovasti, tosin naamani punoitaa muutenkin.
minulla siis on aknea jonkin verran muutenkin, syön e-pillereitä mitkä on auttanut ongelmaan jonkin verran ja iho ollut suht ok joten tämä yhtäkkinen reaktio ihmetyttää enkä keksi sille varmaa syytä.
En ole syönyt mtn tavallisesta poikkeavaa, nukkunut meikit kasvoilla, vaihtanut tuotteita, stressaa yhtään sen enempää kuin yleensäkään.. No menkat minulla alkoi viime viikolla myös mutta koskaan ennen tälläista reaktiota ei ole tapahtunut, yleensä tulee ehkä pari uutta. Tyynyliinankin olen nyt vaihtanut jopa 2krt viikon sisällä eli ei kai sen hygienisyydstä johdy ja nukun yleensä oikealla poskella...
Helmikuusta asti olen kyllä liikkunut normaalia enemmän ja juonut vettäkin huomattavasti runsaammin mutta voiko kyse olla puhdistautumisesta?
Näpyt itsessään tuntuvat melko kuivilta, ihoni ei kyllä muuten kovinkaan kuiva ole...
joskus kun minulla oli angiina ja sain allergisen reaktion c-vitamiini poretapletista niin tuli vähän saman tapaisia näppyjä, tosin kauttaaltaan naamaan ja ne olivat valkoisia.
onko kellään kokemusta saman tyyppisistä oireista? vai tietääkö muuten vaan?
tulipa tästä pitkä toivottavasti jaksatte lukea kokonaan :)
Yllättävästä Ihoreaktiosta
paremmintietäville
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760