Positiivisuustempaus

emmax

vaikkapa huomispäivälle, miltäs kuulostaa ?
Mitä se meinais? No jokainen panis itsensä likoon ja olis ystävällinen ja tervehtis tuttuja ja tuntemattomiakin. Iloisuus ja kohteliaisuus kaikinpuolin, kauppoihin kyllä ovet aukeaa itsestään, ettei miehille tule suorituspaineita sen suhteen, mutta muutaman sanan voi vaihtaa kenen kanssa vain, sää on aina takuuvarma puheenaihe ja voihan tikustakin tehdä asiaa...(jos toisella on tarve niihin )
Mä ainakin aion huomenna tempaista ja ABC:ltä se on hyvä aloittaa..

28

1722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murean kanan

vai aloitta ateroinnin kuivalla sopalla ja päälle maistaa tuttua vihannesta.

• sulla on käänteinen menu, ei nuilla tuu kupuravittua:D

• miten nää ny noin sannoit
        emmax kirjoitti:

sulla on käänteinen menu, ei nuilla tuu kupuravittua:D

Empä tienny, että emmax ossaa puhhuu myös rumia!

• ei tollaista

karean munan soivalla kupalla ja vittua ja maalle päästää vittua tuhannesta. hirveää kielenkäyttöä saatana!

• ei tollaista kirjoitti:

karean munan soivalla kupalla ja vittua ja maalle päästää vittua tuhannesta. hirveää kielenkäyttöä saatana!

se ei mikään ruma sana ole,, tavatkaa se viimenen sana hitaasti... no aukesko?

• hotkiva pomo
        emmax kirjoitti:

sulla on käänteinen menu, ei nuilla tuu kupuravittua:D

lisätään menuun Virkkalan pottuja a`la Ollin kurkkua, lisukkeena kukkakaalia ,ja mullia padassa.Jälkkärinä vispattuja lettuja ja juomana :piristävä sumppi. Ja lopuksi on turvana kossu.

• taas lätisee

eilen oli uutisia televisiossa santaparkista, katoikko?

• taas ala toisen viittaa mulle pukemaan. Eikö se tehty selväksi jo viimekuussa, ettei se sovi mulle.
        Sulla on nähtävästi paha santapark- syndrooma. Toivottavasti se henkilö ketä tarkoitat, lukee tämän...saa hyvät naurut sun töppäilystäs taas :P

• sympijoosi

en minä ainakkaa koskaa oo yhistäny emmaksia sympijoosiin. Nehän molemmat kirjottaa ihan omalla tavallaan. Ihan eri ihimisiltä vaikuttavat

• sympijoosi kirjoitti:

en minä ainakkaa koskaa oo yhistäny emmaksia sympijoosiin. Nehän molemmat kirjottaa ihan omalla tavallaan. Ihan eri ihimisiltä vaikuttavat

oivalsit heti tään teeman. Positiivisuus alkoi nyt jo..sentään joku osaa ajatella kahdesta eri nimimerkistä OIKEIN! Halaus sulle !

• puolustelit
        sympijoosi kirjoitti:

itseäsi vielä rekkaamattomalla nikillä.
        emmaus = sympijoosi, sen tiätää kaikki

• puolustelit kirjoitti:

itseäsi vielä rekkaamattomalla nikillä.
        emmaus = sympijoosi, sen tiätää kaikki

sama kuin SYMBIOOSI.

• e tykkä

yrittää....murisen matalammalta...näytän etuhammasta...mulukoilen polovenkulumien piältä....
      ..vejän maissintähkiä nokkaani...kirijotan vaktoja...herjoilen mikrotasolla...haistatan leipää
      ennen sen syödyksitulemista...naisista viestitän asiapitoisemmin...ja tota tota...vittu,samakat seon
      ruveta sammaan syssyyn abceeläiseksi(mänköön tuhkatki pesästä).....hihi!1!1!11!

• tykällekkin aktiivisuudesta pitää halaus antaa ;)

• kahelimies
        emmax kirjoitti:

tykällekkin aktiivisuudesta pitää halaus antaa ;)

mie annan kielarin,jos joskus pääsen täältä vankilasta....pimpelipomtättärää!

• sulla tuhkapesää? Kyllä se tollo huolehtii tuhkista :D

• kahelimies
        emmax kirjoitti:

sulla tuhkapesää? Kyllä se tollo huolehtii tuhkista :D

hajoamaisillaanoleva supervanahus....posliinipillu
        jäspi tulloo piäsijäiseksi....taija tolloa tarvita,tiällä on pari tolloa jo ennestäänki,mitä mie kolomannella tien....pimpelipomtättärää!

• hoitolaan joutaisit
        kahelimies kirjoitti:

mie annan kielarin,jos joskus pääsen täältä vankilasta....pimpelipomtättärää!

ei vankila oo sun paikka, vaan suljettu osasto!

• e tykkä
        hoitolaan joutaisit kirjoitti:

ei vankila oo sun paikka, vaan suljettu osasto!

mä linnakundi...mä oon ahvena....anna yks silakka....ihan seko oon...hihi....pimpelipomtättärää....hiijahiijalahei
        ....anna mun kestää näitä "vankilankaltereita"...
        hihi....suljettu osasto....hnmmmmm....JIPPII,suljettu 5;n alastoman naisen kaa vessankokoiseen huoneeseen....kiinni veti
        heti...hihi!1!1!111!& pimpelipomtättärää!

• e tykkä kirjoitti:

mä linnakundi...mä oon ahvena....anna yks silakka....ihan seko oon...hihi....pimpelipomtättärää....hiijahiijalahei
        ....anna mun kestää näitä "vankilankaltereita"...
        hihi....suljettu osasto....hnmmmmm....JIPPII,suljettu 5;n alastoman naisen kaa vessankokoiseen huoneeseen....kiinni veti
        heti...hihi!1!1!111!& pimpelipomtättärää!

hyvät oltavat siellä "vankilassa", eikö tekis jo mieli panostaa elämään ??

• kahelimies
        emmax kirjoitti:

hyvät oltavat siellä "vankilassa", eikö tekis jo mieli panostaa elämään ??

3pv;nä ajellu kelkal,rakennellu ja puutakaatanu,juonu muutaman huikan joka päivä vettä väkevämpää....huomen pittää ajella kelkal puita ja juuva lissää vettä keviämpää...on tää vittu vankilaelämää...hihi....tota,mitä se "sellinulkopuolinen" elämä on...varmaan jottain
        kuumaa,kiihkeää ja kosteaa...hihi!1!111!1!

• kahelimies kirjoitti:

3pv;nä ajellu kelkal,rakennellu ja puutakaatanu,juonu muutaman huikan joka päivä vettä väkevämpää....huomen pittää ajella kelkal puita ja juuva lissää vettä keviämpää...on tää vittu vankilaelämää...hihi....tota,mitä se "sellinulkopuolinen" elämä on...varmaan jottain
        kuumaa,kiihkeää ja kosteaa...hihi!1!111!1!

kokkeilla;)

• e tykkä
        emmax kirjoitti:

kokkeilla;)

ei ois mitenkää ehonalasta toimintaa..."linnakundi"
        tykkää ehottomasta "kakusta"....hihi!!!1!!1!!1!

• muistitteko olla...mä ainakin, kun arpaonnikin suosi, niin ilme oli kuin hangonkeksillä :D:D

• kahelimies

mitä helevettii voitit...pimpelipomtättärää!

• kahelimies kirjoitti:

mitä helevettii voitit...pimpelipomtättärää!

eguja tietennii...

• hauskuttaja

emmaus luuraa ? Pistäppäs juttuja tulemaan, emme jaksa käräjöijä joka päivä...ahistaaa

• Kolme sisarusta, iältään 92-, 94- ja 96-vuotiaat, asuu yhdessä.
        Yhtenä iltana 96-vuotias laskee ammeeseen vettä. Hän laittaa toisen jalan ammeeseen ja pysähtyy. "Olinko menossa kylpyyn vai tulossa pois?" hän huutaa.
        94-vuotias huikkaa vastaukseksi: "En tiedä, tulen katsomaan." Hän lähtee kiipeämään portaita ja pysähtyy. "Olinko menossa ylös vai tulossa alas?" hän huutaa.
        92-vuotias istuu pöydän ääressä juomassa teetä, kun hän kuulee sisartensa huudot. Hän pudistaa päätään ja sanoo: "Toivottavasti minusta ei koskaan tule noin hajamielistä."
        Varmuuden vuoksi hän koputtaa puuta. Sitten hän huutaa: "Tulen auttamaan teitä heti kun olen käynyt katsomassa, kuka on ovella."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe