vaikkapa huomispäivälle, miltäs kuulostaa ?
Mitä se meinais? No jokainen panis itsensä likoon ja olis ystävällinen ja tervehtis tuttuja ja tuntemattomiakin. Iloisuus ja kohteliaisuus kaikinpuolin, kauppoihin kyllä ovet aukeaa itsestään, ettei miehille tule suorituspaineita sen suhteen, mutta muutaman sanan voi vaihtaa kenen kanssa vain, sää on aina takuuvarma puheenaihe ja voihan tikustakin tehdä asiaa...(jos toisella on tarve niihin )
Mä ainakin aion huomenna tempaista ja ABC:ltä se on hyvä aloittaa..
Positiivisuustempaus
28
1722
Vastaukset
- murean kanan
vai aloitta ateroinnin kuivalla sopalla ja päälle maistaa tuttua vihannesta.
- miten nää ny noin sannoit
emmax kirjoitti:
sulla on käänteinen menu, ei nuilla tuu kupuravittua:D
Empä tienny, että emmax ossaa puhhuu myös rumia!
- ei tollaista
karean munan soivalla kupalla ja vittua ja maalle päästää vittua tuhannesta. hirveää kielenkäyttöä saatana!
ei tollaista kirjoitti:
karean munan soivalla kupalla ja vittua ja maalle päästää vittua tuhannesta. hirveää kielenkäyttöä saatana!
se ei mikään ruma sana ole,, tavatkaa se viimenen sana hitaasti... no aukesko?
- hotkiva pomo
emmax kirjoitti:
sulla on käänteinen menu, ei nuilla tuu kupuravittua:D
lisätään menuun Virkkalan pottuja a`la Ollin kurkkua, lisukkeena kukkakaalia ,ja mullia padassa.Jälkkärinä vispattuja lettuja ja juomana :piristävä sumppi. Ja lopuksi on turvana kossu.
- taas lätisee
eilen oli uutisia televisiossa santaparkista, katoikko?
taas ala toisen viittaa mulle pukemaan. Eikö se tehty selväksi jo viimekuussa, ettei se sovi mulle.
Sulla on nähtävästi paha santapark- syndrooma. Toivottavasti se henkilö ketä tarkoitat, lukee tämän...saa hyvät naurut sun töppäilystäs taas :P- sympijoosi
en minä ainakkaa koskaa oo yhistäny emmaksia sympijoosiin. Nehän molemmat kirjottaa ihan omalla tavallaan. Ihan eri ihimisiltä vaikuttavat
sympijoosi kirjoitti:
en minä ainakkaa koskaa oo yhistäny emmaksia sympijoosiin. Nehän molemmat kirjottaa ihan omalla tavallaan. Ihan eri ihimisiltä vaikuttavat
oivalsit heti tään teeman. Positiivisuus alkoi nyt jo..sentään joku osaa ajatella kahdesta eri nimimerkistä OIKEIN! Halaus sulle !
- puolustelit
sympijoosi kirjoitti:
itseäsi vielä rekkaamattomalla nikillä.
emmaus = sympijoosi, sen tiätää kaikki puolustelit kirjoitti:
itseäsi vielä rekkaamattomalla nikillä.
emmaus = sympijoosi, sen tiätää kaikkisama kuin SYMBIOOSI.
- e tykkä
yrittää....murisen matalammalta...näytän etuhammasta...mulukoilen polovenkulumien piältä....
..vejän maissintähkiä nokkaani...kirijotan vaktoja...herjoilen mikrotasolla...haistatan leipää
ennen sen syödyksitulemista...naisista viestitän asiapitoisemmin...ja tota tota...vittu,samakat seon
ruveta sammaan syssyyn abceeläiseksi(mänköön tuhkatki pesästä).....hihi!1!1!11!- kahelimies
emmax kirjoitti:
tykällekkin aktiivisuudesta pitää halaus antaa ;)
mie annan kielarin,jos joskus pääsen täältä vankilasta....pimpelipomtättärää!
- kahelimies
emmax kirjoitti:
sulla tuhkapesää? Kyllä se tollo huolehtii tuhkista :D
hajoamaisillaanoleva supervanahus....posliinipillu
jäspi tulloo piäsijäiseksi....taija tolloa tarvita,tiällä on pari tolloa jo ennestäänki,mitä mie kolomannella tien....pimpelipomtättärää! - hoitolaan joutaisit
kahelimies kirjoitti:
mie annan kielarin,jos joskus pääsen täältä vankilasta....pimpelipomtättärää!
ei vankila oo sun paikka, vaan suljettu osasto!
- e tykkä
hoitolaan joutaisit kirjoitti:
ei vankila oo sun paikka, vaan suljettu osasto!
mä linnakundi...mä oon ahvena....anna yks silakka....ihan seko oon...hihi....pimpelipomtättärää....hiijahiijalahei
....anna mun kestää näitä "vankilankaltereita"...
hihi....suljettu osasto....hnmmmmm....JIPPII,suljettu 5;n alastoman naisen kaa vessankokoiseen huoneeseen....kiinni veti
heti...hihi!1!1!111!& pimpelipomtättärää! e tykkä kirjoitti:
mä linnakundi...mä oon ahvena....anna yks silakka....ihan seko oon...hihi....pimpelipomtättärää....hiijahiijalahei
....anna mun kestää näitä "vankilankaltereita"...
hihi....suljettu osasto....hnmmmmm....JIPPII,suljettu 5;n alastoman naisen kaa vessankokoiseen huoneeseen....kiinni veti
heti...hihi!1!1!111!& pimpelipomtättärää!hyvät oltavat siellä "vankilassa", eikö tekis jo mieli panostaa elämään ??
- kahelimies
emmax kirjoitti:
hyvät oltavat siellä "vankilassa", eikö tekis jo mieli panostaa elämään ??
3pv;nä ajellu kelkal,rakennellu ja puutakaatanu,juonu muutaman huikan joka päivä vettä väkevämpää....huomen pittää ajella kelkal puita ja juuva lissää vettä keviämpää...on tää vittu vankilaelämää...hihi....tota,mitä se "sellinulkopuolinen" elämä on...varmaan jottain
kuumaa,kiihkeää ja kosteaa...hihi!1!111!1! kahelimies kirjoitti:
3pv;nä ajellu kelkal,rakennellu ja puutakaatanu,juonu muutaman huikan joka päivä vettä väkevämpää....huomen pittää ajella kelkal puita ja juuva lissää vettä keviämpää...on tää vittu vankilaelämää...hihi....tota,mitä se "sellinulkopuolinen" elämä on...varmaan jottain
kuumaa,kiihkeää ja kosteaa...hihi!1!111!1!kokkeilla;)
- e tykkä
emmax kirjoitti:
kokkeilla;)
ei ois mitenkää ehonalasta toimintaa..."linnakundi"
tykkää ehottomasta "kakusta"....hihi!!!1!!1!!1!
muistitteko olla...mä ainakin, kun arpaonnikin suosi, niin ilme oli kuin hangonkeksillä :D:D
- kahelimies
mitä helevettii voitit...pimpelipomtättärää!
- hauskuttaja
emmaus luuraa ? Pistäppäs juttuja tulemaan, emme jaksa käräjöijä joka päivä...ahistaaa
Kolme sisarusta, iältään 92-, 94- ja 96-vuotiaat, asuu yhdessä.
Yhtenä iltana 96-vuotias laskee ammeeseen vettä. Hän laittaa toisen jalan ammeeseen ja pysähtyy. "Olinko menossa kylpyyn vai tulossa pois?" hän huutaa.
94-vuotias huikkaa vastaukseksi: "En tiedä, tulen katsomaan." Hän lähtee kiipeämään portaita ja pysähtyy. "Olinko menossa ylös vai tulossa alas?" hän huutaa.
92-vuotias istuu pöydän ääressä juomassa teetä, kun hän kuulee sisartensa huudot. Hän pudistaa päätään ja sanoo: "Toivottavasti minusta ei koskaan tule noin hajamielistä."
Varmuuden vuoksi hän koputtaa puuta. Sitten hän huutaa: "Tulen auttamaan teitä heti kun olen käynyt katsomassa, kuka on ovella."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760