sinne ruudun taka, niin just teille.
Oi mitenkä siellä istutaan taas ottatukka silmillä, ja mitä teillä on päällä, voi hyvänen aika. Laittakaa nyt jotain peittävämpää yllenne, olemmehan ryhmä-keskustelijoita.
Parratkin on sängellä ja mites se pöytä, taas noin sekasi, siirtäkää nyt nippuun niitä papereita, kahvikipot tiskiin.
Hyacintti täällä tarkkailee tilannetta, no ei, ei saa kääntyä pois päin, näen kyllä mitä teette
:) kokeillaan miten se hyymori pelaa tänään, poistetaan jos ei onnaa.
Nyt kurkkaus :))- ei pidä suuttua tästä, anteeksi.
51
1438
Vastaukset
- HTZA
että saisin naisiltakin kommentteja aloitukseeni, mutta ehkä hömppä on teille tärkeämpää ja siksi tällainen uusi, "houkuttelevampi" aloitus.
No, tätä tehdään aika usein, kun halutaan "ajaa ohi".- viivi-amaldiina
ei ollut tarkoitus ohittaa sinua.
Aiheesi on niin vaikea asia, vastaan kunhan harkitsen sanani, mitä siihen voin vastata. - HTZA
viivi-amaldiina kirjoitti:
Aiheesi on niin vaikea asia, vastaan kunhan harkitsen sanani, mitä siihen voin vastata.yhden "miehen" mukaan.
Aiheesi on niin vaikea asia, vastaan kunhan harkitsen sanani, mitä siihen voin vastata.Tuota HATZAA niin paljon että pyyrätte anteeksi kun ohitatte sen aloituksissa?
- ärsyttää vaan,
koti-kiusattu kirjoitti:
Tuota HATZAA niin paljon että pyyrätte anteeksi kun ohitatte sen aloituksissa?
mitä sille vastaamaan, kun se ruotii joka sanan ja kääntää ne nurinpäin virheet löytääkseen:)))
ps. tiedät kyllä kuka:) - HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
että kukaan pelkää minua.
Neitosethan antoivat ihan hyvät selitykset.
Ja minusta on hyvä että ei vastata asioihin joita ei osata.
En minä ole pahoillani, ihmettelen vain. - viivi-amaldiina
koti-kiusattu kirjoitti:
on mielestäni keskusteltava muualla kuin täällä, yleisillä palstoilla.
- ent.tehtaantyttö
on mielestäni keskusteltava muualla kuin täällä, yleisillä palstoilla.
eipä sitä näillä keskustelupalstoilla kuitenkaan ratkaista...mutta aihe oli kyllä ihan ajankohtainen, syytä olisi laajemminkin tuosta keskustelua saada aikaiseksi. Kysymys kun pohjilmiltaan ainakin minusta tuosta meidän omasta arvomaailmastamme..haluammeko muutosta itse vanhempina..vai tyydymmekö vai sivusta katselemaan mihin kehitys vie? Ihmiset kun itse tuota kehityksen suuntaa vaan voivat muuttaa..ei muut.
t.friidu - ent.tehtaantyttö
koti-kiusattu kirjoitti:
jos, tarpeeksi lähelle tulee.. Hatsalla kun on pusuhuulet, ai vinde, ei ookkaan, kuhan juksasin...ihan tavalliset huulet sillä...naiset..
t.friidu - htza, näin se vörkkii
HTZA kirjoitti:
että kukaan pelkää minua.
Neitosethan antoivat ihan hyvät selitykset.
Ja minusta on hyvä että ei vastata asioihin joita ei osata.
En minä ole pahoillani, ihmettelen vain.Sinä olet kuin motalan rarioasema. yhtä vähän kiinnostaa. ei edes äänitapettina kelpaa.
sinä olet hyvä matkimaan ja pöllimään sanontoja ja sanoja. - HTZA
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
jos, tarpeeksi lähelle tulee.. Hatsalla kun on pusuhuulet, ai vinde, ei ookkaan, kuhan juksasin...ihan tavalliset huulet sillä...naiset..
t.friiduKatselin kerran faijan inttikuvaa ja kuvia hänestä vanhenpana.
Olisit pitänyt hänestä, yhtäkään juppia en ole vielä bongannut, jolla olisi sellaiset luonnonhuulet kun faijalla.
Ihan kokonaan en perinyt niitä, mutta turvotuspiikkejä en tarvitse, koskaan.
Olisipa mallikisat, vain huulille, pääsisin telkkariin. - HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
Istua silmätysten saman pöyrän ääreen.
Kesä on tulossa ja lomat.
Vastauksesi voi kyllä ymmärtää vihaiseksikin? - ent.tehtaantyttö
HTZA kirjoitti:
Katselin kerran faijan inttikuvaa ja kuvia hänestä vanhenpana.
Olisit pitänyt hänestä, yhtäkään juppia en ole vielä bongannut, jolla olisi sellaiset luonnonhuulet kun faijalla.
Ihan kokonaan en perinyt niitä, mutta turvotuspiikkejä en tarvitse, koskaan.
Olisipa mallikisat, vain huulille, pääsisin telkkariin.mut sit et kyllä kerro kellekään..odota vaan..
t.friidu
33v liitos on opettanu siistiks,kauhee kasa ohjekirjoja on kylläkin pöyrällä.
Niin ja bokserit ja villasukat,ne kuvas olevat.- viivi-amaldiina
soinnu asussas, mutta olkoon nyt tämän kerran. :)
37v oon minäkin opettanut tuota petikaveria tavoille, hyvin on oppinut. - ent.tehtaantyttö
soinnu asussas, mutta olkoon nyt tämän kerran. :)
37v oon minäkin opettanut tuota petikaveria tavoille, hyvin on oppinut.hyvin sopii noi boxerit sulle..ja villasukatkin samaa sävyä.. Waude! Olispa mun mies yhtä sävysävyyn mut ei..pelkkä valkoinen verkkopaita ja boxerit no...ei edes kehtaa tähän kirjoittaa..ja mä kun luulin et kertalleen noiki hitsin boxerit olis jo roskisessa..mutta, ei esiin on jostain kaivannut..jotku ihmeen lempparit tietty...
t.friidu
- mies tietää
Säpsähdin, kun viestisi luin, ja harmitelin kun parransänki on käsin kosketellen tuntuva, pöytä sekaisin ja kahvimukeja kaksittain, molemmat surkeasti pesun tarpeessa.
Mutta sitten äkkäsin, että ethän sinä minua voi nähdä, voisin riisua munasilleni, etkä pelästyisi, ellen kertoisi niin tekeväni. Et sitäpaitsi huomaisi ruudun takaa, että paitani on toista päivää käytössä, niin siisti se on, nämä nykyajan helppohoitoiset paidat ovat nastoja, vaikka tyyriitä kyllä ostaa. Silti niin ihanan helppoja hoitaa.- viivi-amaldiina
parransänkesi ja ne kipot, ihka alsti ei sitte kannata yrittää riisua, kone heti hälyttää. :)
- Yxitypy
oikein rouva Bucket siellä residenssistään kirjoittelee :=)))
Nääthän sä että mulla on viimeisen päälle hieno mekko, mustat verkkosukat, korkokengät. On räpsyväri, puuteri ja hiukset järjestyksessä.
Pöytä on siisti. Ainoastaan kultareunainen viinipikari vieressä, josta pikkurilli pystyssä otan väliin pienet siivut :=))- viivi-amaldiina
ole asusi korkkareista puhumattakaan.
Räpsyttimet ei meikissä.
Virttyneet verkkarit, ja posliinimuki siellä pöydälläsi, ei kultaa eikä pikaria nähnytkään. :)) - Yxitypy
ole asusi korkkareista puhumattakaan.
Räpsyttimet ei meikissä.
Virttyneet verkkarit, ja posliinimuki siellä pöydälläsi, ei kultaa eikä pikaria nähnytkään. :))sitten osaat viedä ilon :=((
No hyvä on sitten. Tunnustan. Ei ole räpsyväriä, eikä muutakaan. Ei ees viinilasia, vaan tosiaan korvallinen muki, josta juon kaakaota. Oloasu ja tukka pystyssä, kun olin sängyssä lukemassa vähän aikaa sitten :=)) - ent.tehtaantyttö
sekö ehti tsiigaa mun makeet uudet geelikynnet..kato, näetkö, eks oo tosi mageen nää kynsikorut sit sointuu hyvin tohon mun uuten sormukeen..kato? Eiks ookki hieno? Viimeistä muotia...eikä siis maksanut paljon.
t.friidu
- =....:::::--____
Tuosta yleisemmästä huunorintajusta en tiedä.
Ainoa minkä tiedän, että palstan moderaattorina on eläin:
http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=KorvenKukka
Tää on jo poistettu niin monta kertaa, että tää kaiketi on huumoria...
=DW=- viivi-amaldiina
täältä palstoilta, sain koneeseeni troijan avatessani linkin yhdestä ketjusta. Harmi.
- HTZA
täältä palstoilta, sain koneeseeni troijan avatessani linkin yhdestä ketjusta. Harmi.
asiasta jankuttanut ja varoittanut.
Tällainen palsta on yksi parhaista missä ujuttaa virus.
Kuumentunut keskustelu, sinne linkki, ja Bingo!
Kaikki sen avaa ja tuloksena on 500 saastunutta tietokonetta, parhaimmillaan. - ==----_____
Noh, virustutkat ja muut palomuurit sitten vanhoja.
Systeemihän on, että ensin keksitään tauti, sitten vasta lääke. Netissä tämä on kilpajuoksua.
Hupaisaa, mull itellä ei ole minkäänlaista virustorjuntaa tai palomuuria tässä työkoneessa. Mä en kans auo outoja linkkejä, ja oon ihan tavallisilla saiteilla. Puol vuotta mennyt ok. Pitänee kai jokin tutka laittaa, Commondo on ilmanen myös yrityskäyttöön.
Et sä tossa linkissä menettänyt mitään. Lähinnä huono kuva rumasta koirasta :))))))
=DW= - HTZA
==----_____ kirjoitti:
Systeemihän on, että ensin keksitään tauti, sitten vasta lääke. Netissä tämä on kilpajuoksua.
Hupaisaa, mull itellä ei ole minkäänlaista virustorjuntaa tai palomuuria tässä työkoneessa. Mä en kans auo outoja linkkejä, ja oon ihan tavallisilla saiteilla. Puol vuotta mennyt ok. Pitänee kai jokin tutka laittaa, Commondo on ilmanen myös yrityskäyttöön.
Et sä tossa linkissä menettänyt mitään. Lähinnä huono kuva rumasta koirasta :))))))
=DW=mikään ei suojaa sinua jos vapaaehtoisesti avaat pahan linkin.
Virustutkat ja palomuurit tekevät kuten sinä haluat.
Avaavat linkin mennen tullen, ja luvan annettuasi asentuvat ihan nätisti, suojaukset eivät siihen ota kantaa.
Piti sanoa: Torvi ystäväni.. - viivi-amaldiina
==----_____ kirjoitti:
=DW=vanha kone, Vista ohjelma, automaattiset päivitykset sun muuta mukavaa.
- HTZA
vanha kone, Vista ohjelma, automaattiset päivitykset sun muuta mukavaa.
jos avaat linkin vapaaehtoisesti, ne eivät sinua pelasta.
- henri)
vanha kone, Vista ohjelma, automaattiset päivitykset sun muuta mukavaa.
on eksoottinen kone. Tässä on kaksi kovalevyä samalla keskusmuistilla, jossa on kaksi eri windoussia, ja lisäksi ubuntu.
- =--____
HTZA kirjoitti:
mikään ei suojaa sinua jos vapaaehtoisesti avaat pahan linkin.
Virustutkat ja palomuurit tekevät kuten sinä haluat.
Avaavat linkin mennen tullen, ja luvan annettuasi asentuvat ihan nätisti, suojaukset eivät siihen ota kantaa.
Piti sanoa: Torvi ystäväni..Maksoin jotain 15 vuotta tutkia ja palomuureja tuubaan. Tosiasian nyt vaan on niin, että mäkille ei hirveesti oo viruksia. Toisekseen, ikinä muutenkaan en auo xxx- linkkejä. Hupikäyttö on lähinnä tätä suolen lueskelua, muuten väännetään Lingoa tai Action Scriptiä.
=DW= - viivi-amaldiina
HTZA kirjoitti:
jos avaat linkin vapaaehtoisesti, ne eivät sinua pelasta.
ja sen takia en availe linkkejä.
- saastunut tiedosto saatiin pois ammattimiehen avulla. - HTZA
=--____ kirjoitti:
Maksoin jotain 15 vuotta tutkia ja palomuureja tuubaan. Tosiasian nyt vaan on niin, että mäkille ei hirveesti oo viruksia. Toisekseen, ikinä muutenkaan en auo xxx- linkkejä. Hupikäyttö on lähinnä tätä suolen lueskelua, muuten väännetään Lingoa tai Action Scriptiä.
=DW=viestini oli tavallisille ihmisille.
Pari kaveria on lehtihommissa, kirjoittelevat miestenjuttuja ja Kirwan pepusta.
Innoissaan.
:)
mie vain lepuutin jalkaa, siksi se oli tuossa ylhäällä kuntopyörän satulalla, kyllä mie muuten istun ihan nätisti.
Just tulin saunasta, enkä mie heti viiti kokonaan pukeutua, - on mulla tää saunatakki..- viivi-amaldiina
hiukan paremmin, iso muuten oli jalkasi... :)
ps. harjaa hiuksesi. ;) viivi-amaldiina kirjoitti:
hiukan paremmin, iso muuten oli jalkasi... :)
ps. harjaa hiuksesi. ;)ai niin tukka, tuota siinä on Milla Magia luukki :)
- viivi-amaldiina
Pirrejuupas kirjoitti:
ai niin tukka, tuota siinä on Milla Magia luukki :)
hiukset oli kuin Uunolla jos ei kauheemmat. :)
Oletko käyttänyt hiuksissasi vahaa jolla saa vimeisteltyä pysyvyyden, hyvä tuote todella. - Pirre*
hiukset oli kuin Uunolla jos ei kauheemmat. :)
Oletko käyttänyt hiuksissasi vahaa jolla saa vimeisteltyä pysyvyyden, hyvä tuote todella.saunan jäleltä, siis siksi "magia" kampaus..
Joo on minulla vahaa, hiukseni ovat liukkaat ja niitä on ihan pakko taltutella jollain..
sitä telkkarihuoneen sohvalla puoliistuvassa asennossa verkkahousut jalassa ja läppäri polvilla röhnötän,vähä väsähtäny olo,ku kävin ilt.päiv. hiihtelemässä.. väsyttävää tää loma,mut perjantaina jo töihin taas..Nii,toisella kädellä haron tukkaani,joten on tosi sikinsokin, nii,,apua..vieres irtokarkkipussi,jo lähes tyhjä,enkä kerro paljonko siinä niitä oli:)))
- viivi-amaldiina
niitä karkkeja oli 300 grammaa, :))
Hiihtäminen on taivaallisen ihanaa näin hyvillä keleillä. viivi-amaldiina kirjoitti:
niitä karkkeja oli 300 grammaa, :))
Hiihtäminen on taivaallisen ihanaa näin hyvillä keleillä.se oli,et ei paljo tosta grammamäärästä heittäny..Hiihtolenkki oli yhtä vastatuuleen pungertamista,mut koska olin sinne lähteny,ni puskin eteenpäin,välistä tuntui kun ei ois ollu tasapainoakaan,kyl oli mahotonta. Mut takaspäin tullessa oli jo helpompaa.. Tuliha käytyy..
Kello onkin vasta 19.58. Olenpa vähän ajasta jäljessä, mutta onpa mukava olotila. Rommia nautin ja ajattelen teitä Suomessa olevia.
- viivi-amaldiina
joku ajateelee meitä.
Kaipaatko suomea.
Rommiako se oli, vai oliko jotain muuta.
Klo on nyt täällä 21.06 viivi-amaldiina kirjoitti:
joku ajateelee meitä.
Kaipaatko suomea.
Rommiako se oli, vai oliko jotain muuta.
Klo on nyt täällä 21.06olen tulossa. Eilenkin matka lyheni 300 metriä. Syksyllä lähdin ja matkaa on mittariin kertynyt 17488km. klo.8.12
- Meriläinen
kyllä ala kun tollain tullaan kurkkimaan toisten huoneisiin ja vaatteisiin.
Huomenna on mulla päivä jolloin siivoan sekä kotiani että itseäni.
Aamupäivällä menen vähän turhuuksiin, laitattamaan itseäni ja ripsiäni ja iltapäivällä olis tarkotus noi räksyttävät koirat tuolta nurkista imuroida ja vähän kevät ilmettä asuntoon.
Että tervetuloa vaan huomenna uudestaan kurkkimaan.- viivi-amaldiina
minä ihan vaan pikkuisen kuikkasin sinun puolelle, en nähnyt kaikkea, miks paljastit totuuden.
Tuun huomenna uudestaan :)) - Meriläinen
minä ihan vaan pikkuisen kuikkasin sinun puolelle, en nähnyt kaikkea, miks paljastit totuuden.
Tuun huomenna uudestaan :))tossa iltasella, niin et enää tunnista minua etkä kotiani samaksi.
Kyllä hyvät kahveet sitten tarjoon. - viivi-amaldiina
Meriläinen kirjoitti:
tossa iltasella, niin et enää tunnista minua etkä kotiani samaksi.
Kyllä hyvät kahveet sitten tarjoon.nyt, olet siistinyt kotisi, :))
Montako potkua piti porukan sinulle antaa et tokenit.
Kiitos kahvista. Hyvää illan -jatkoa.
- Otto-Vaan
Olisit saanut jo aamusta varottaa.Mie tienny tästä
mittää ja onneton pasteerasin saunasta köh köh.
Mikäs se nyt oikein nenkeen meni.:)- viivi-amaldiina
se on kurkkua kakisteltava, kun siellä pyyhkeen mutkassa istutaan, hivukset sikin,sokin. :)
Moi vaan Otto missä sä olet piileksinyt.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145