Tää onkin sit visainen, eli miten jatkuu seuraava ote Jiin tuotannosta:
"Mä taivalsin läpi tuulen ja ........"?
Kymmenelle oikein arvanneelle tarjoan huomenna Jussin lempiolutta, Lahden Sinistä, Hänen kantapaikassaan, Kaijakassa jo heti aamulla.
Juice triviaa tässä
5
481
Vastaukset
- mut näin
Mä taivalsin läpi tuulen ja tuiskun
nähdäkseni sun puuterihuiskun
Mä silmäni suljin ja sinut näin tytössä naapurin
Olin nuori ja keuhkoissa kirveli Boston
Brylgreemikutreilla keikkui roston
Sä olit mun nainen, nainen Marilyn
Mä tuijottelin silloin vain sinun herkkupoveen
ja kuuta ulvoin illoin - langenneena loveen
(kerto)
[ja mä lauloin]
Marilyn, Marilyn, milloin riisut jumpperin
Marilyn, Marilyn, tuon ajan saanko koskaan takaisin
Mä tulisesti sua kirjeillä lemmin
vaikka MGM vastaili virallisemmin
Mua mitkään voimat silloin masentaneet ei
Mä rahani tuhlasin sun joka leffaan
ja unessa hampaat iskin sun peffaan
Oli kaikkein pyhin sinun hurlumhei
Ja kun sun nurinniskoin sai kirjailija Arttu
mä seinältä sun kiskoin, sä olit pelkkä narttu
(kerto)
Sun kuvasi kanssa mä sänkyyn hiivin
ja siitä Hollywoodiin aatosten siivin
Itseni uneen itkin ja uniin onanoin
Mä jengissä näyttelin kovaa jätkää
muut jumaloi mua ja minun prätkää
Muut jumaloi mua, mä sinua jumaloin
(kerto) x 2
Marilyn, Marilyn, milloin palaat takaisin
Marilyn, Marilyn, täällä ootan kanssa jumpperin
[shubiduu]- vanhus52
ei varmaan muista millainen päähine oli Roston. Semmonen typerän näköinen lierihattu, huopakankainen
- Ei enää niin nuori
vanhus52 kirjoitti:
ei varmaan muista millainen päähine oli Roston. Semmonen typerän näköinen lierihattu, huopakankainen
vanhus52 kirjoitti:
ollu tietoa tuosta. Oonkin miettiny aina kun kuuntelen tätä "Marilyn" biisiä, että mikä helvetin Roston. Mut nythän tuo selvisi. Bostonhan oli tupakkamerkki? eikäkun..taitaahan tuota Bostonia olla myynnissä nykyäänkin?
- tuoppi
Että oikein Sinistä ja Kaijakassa. Olisin voinut vaikka vannoa, että Karjalaa ja Wienerwaldissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864