Kirjotan tähän

sulle kirjeen

Kyllä mä välillä kaipaan sua, kaikesta huolimatta. Tää juttu teki mut vaan, surulliseksi ja allapäin. Tulin varmaan pettyneeksi, kun mä ajattelin aina että kun tarpeeksi yritän jotain saisin - lähinnä hetkeä/yhtä kertaa jossain istuen, odotin että olisin saanut olla ja puhua kahden. Olisin halunnu olla vertaisesi, ihan tyyppinäkin. Kukaties, olisin ehkä kertonut itsestäni, kipeistäkin asioista, siitä kuinka iloinen olin sillon kun sut tapasin. Ja mä en tosiaan kerro itsestäni yleensä liikoja kenellekään. Varsinaiset Ystävät on harvassa ja suurin osa niistäkin muualla. Sitte ku sä vaan yhtäkkiä sanoit ja teit niin, en mä voinut ees pitkään aikaan ajatella sitä asiaa. Mutta yks ja hailee mikään ei koskaan ollut. Nii-in, mä haluaisin olla jotain paljon muuta, mutta on tavallaan pienimuotoinen ihme että oon ja kirjotan tässä, vaikkei sitä jaksa enää niin erikoisena asiana pitää, vaikka mun olisi hyvä pitää se mielessä. Hammasta purren sanon yötä, mutta tarkotan sitä.

17

1676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ada-

Tämä kirjoittamasi kirje voisi ihan hyvin olla myös minun kirjoittama. Omassa tarinassani toinen on vaan henkisesti niin lukossa ettei tunnista edes omia ajatuksiaan saati tunteitaan. Mikä sinulle saa sen surun puseroon?

• sinulle..

toivottavasti olet ok.

• mä ap

kirjotin sulle tosiaan joskus ihan oikeasti kirjeen ja vielä sun nimellä että jos mulle tapahtuis jotain ja mä kuolisin ni joku löytäis sen ja sä saisit sen. Sitte joskus kun aattelin et mä tapaan sut mä annan sulle yhen mun cden. Jooh, oon mä ollu ihan oikeasti, vähän sekaisin ;)

• kyllä mene

kuolemaan!

• ap kirj
        kyllä mene kirjoitti:

kuolemaan!

ajatellut sitä mennä tekemään...

• ..........

Olethan ok. En nyt kyll tajuu ett mitä tein. Lähden nyt saunaan. moi

• varmaan mulle

ole, mutta vastaan silti.
      Kirjoitin joskus myös kirjeen hänelle, siltä varalta että minulle tapahtuu jotain, niin se annettaisiin hänelle. Joskus pidin sitä käsilaukussani minne meninkin.
      Minullakin ehkä suurin halu ja unelma on se, että saisi istua hänen kanssaan kahden jossain rauhallisessa paikassa, olla vaan tai jutella.
      Mutta tiedän, että asiat vaativat aina kahden ihmisen tahdon, siksi yritän ajatella, että se ei haittaa vaikkei niin käy. Vaikka siis tietyllä tavalla haittaa kyllä :) Mutta kunnioitan toisen tahtoa mikä se ikinä onkaan.
      Oikeastaan olen kirjoitellut oikeita kirjeitä hänelle montakin. Ja yksi luontovalokuva minulla on, jonka aina tahdoin antaa hänelle. Olen sitten myös seonnut, jos nuo oli sinusta seonnutta :)

• on surullista

että tällaisen kirjoitat tänne, jos elämässäsi on todella tapahtunut sellaista, mihin tässä viittaat. Etkö usko, että hän olisi halunnut olla siinä osallisena? Toisen sulkeminen ulkopuolelle voi tuntua todella pahalta. Jos minä kuvittelen tuohon itseni toiseksi osapuoleksi, niin todella vaikeaa tätä on lukea. Toivon, että asiasi kuitenkin ovat nyt kunnossa, tai ainakin parammin. Nuku hyvin ja lähetä hänelle oikeasti jotakin.

• ihana tietää,

jos oikeesti kaipaat mua, mutta et ole ilmeisesti uskaltanut kertoa sitä ääneen mulle, hiljaa mielessäs vaan oot pohtinut, oonko oikeessa?
      Jos mulle ois ollu tuo sun kirjoitukses niin oisin mä kans ollu tippa linssissä...

• sen yhteisen

hetken järjestää? Vai menikö se ohi?
      Tilannehan on muuttunu sun näkökulmasta jo senkin takia, että samanlainen pettymys ei sua toistamiseen enää yllätä, ja toisestahan ei kai voi tietää sen enempää, muuta kuin, että muovaa ne kokemukset häntäkin.

• voi muuta

sanoa kuin "tyhjää"...............Niin sanattomaksi veti. Olispa ollu mulle, mutta ei ehkä kuitenkaan! Oletko aivan varma että välillänne ei ole väärinkäsityksiä?

• tähän..

sun kirjeeseen joka on surullinen ja tulee sydämestä asti...pitempi kestoinen ihmissuhde??

• nytedes

meneekö viestisi miehelle vai naiselle?kuulostat mieheltä?Niin ja oliko teillä siis suhde vai olisitko muuten vain halunnut Hänen kanssaan jotain?

• mua paljon nuorempi

ja siksi ajatellut, ettei viestit ole mulle. Olen joskus itse ollut sellaisessa tilanteessa, että olisin halunnut jonkun olevan mulle ystävän ja sitä kai yritin. Mutta en ole tietoinen, kuka olet, jos olen väärässä, voit kirjeitse ottaa yhteyttä ja sovitaan sitten asioista, mutta en tiedä, ymmärrämmekö toisiamme, toivottavasti.

• ○○&...

olikohan tämä mulle?..mulla tuli vähän kyyneliä silmiin kun tämän ensimmäistä kertaa luin,
      mutta..
      arvaa vaan kuinka olen minäkin ollut surullinen, niin itseni puolesta kuin sinunkin..aika meni vain niin äkkiä eteenpäin ja..

olen tässä miettinyt, että oliko se tyhmää kertoa yhtäkkiä mitä tunnen, mutta ehkä en aikaisemmin ollut siihen valmis..olen muuttunut jonkin verran silloin aikaisemmasta.

hmm..haluaisitkohan vielä tutustua minuun? olisiko se vielä mahdollista?
      en voi unohtaa sinua..

ja sanot tuolla myöhemmin, että kirjoitit minulle kirjeenkin ;) olisitpa vain antanut sen..olisitpa vain tullut luokseni, olisin todella arvostanut sitä, olisin ollut iloinen ja toivoinkin sitä aina.

huoh

tahtoisin niiiiiin jutella kanssasi, mutta taidetaan molemmat olla hieman ujoja ja "särkyneitä"

ota yhteyttä, jooko ;}

• ................

sovitaan, että se on sittenkin tämmöinen ****

• heipheipheip

Ajettelin kirjottaa minäkin. Selailin näitä ja hiukan myöhään tänne nyt "raapustan" jotain. Olisin Todella halunnut istua ja jutella Kanssasi minäkin. Vaan pelkäsin, että et enää pitäisi minusta jos tuntisit minut "liian" hyvin. Myös arkuus ja "hölmöys" sekoittivat kuvoita ynnä eräät muut...ihmisetkin. Enkä ole koskaan osannut harkita mitä sanon ja pelännyt omaa kieltäni. Niiin. Turhaan mua pelkäät. Jos taas et ole Hän toivottavasti tuon lohtua jollekin, vaikka pelkäänkin taas pahinta...Älä kuitenkaan pure kauniita hampaitasi ;) No niin tuskinpa tätä kukaan lukee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe