Ihmisen elämä on lyhyt, eikä sillä ole mitään merkitystä. Voimme tuhota ekosysteemiä hiukan lisää, muuta merkitystä elämällämme tuskin on.
Jos ei olisi satuja mahdollisuudesta parempaan elämään, ei olisi myöskään epäonnistumisia.
Aurinko polttaa joka kesä ihon ja vanhentaa ihoamme.
Ensi kerralla, kun minä luon universumin, siitä tulee nasta paika.
Elämä on merkityksetöntä.
5
473
Vastaukset
- tönttyrä
En tiedä,kauanko on aikaa yliopistokaudestasi,mutta unieni perusteella tiedän,että jos olet käynyt yliopistoa 10 vuotta ja sitten jostain syystä lopettanut,voi olla,että taantuma kestää toiset 10 vuotta,mutta varmasti pääset yli.Voi olla,että menee vähän ylikin,mutta menee yli.
- tönttyrä
ehkä menee yli hilseen.
- mrs x
"Ensi kerralla, KUN MINÄ LUON universumin, siitä tulee nasta paika."
Just tossa sulla meneekin pieleen kaikki - luulet olevasi jotain mitä et todellisuudessa voi olla!
Elämän merkityksen voi ymmärtää vasta sitten kun ymmärtää omat mahdollisuutensa ja pienuutensa.- Norjanheinäperhonen
"Just tossa sulla meneekin pieleen kaikki - luulet olevasi jotain mitä et todellisuudessa voi olla! "
Päinvastoin, sinä et ymmätänyt asiaa oikein.
- Elä ja lisäänny...hymyile j...
Ei kai ihmisen tarkoitus ole olla mitään suurempaa kun olla yksi eliölaji muiden joukossa. Tarkoitus on vaan lisääntyä ja levittäytyä muiden lajien kanssa ja myös toisten kustannuksella. Sun pitää pelata sellaista pc-peliä kun Spore. Siinä selviää vähintään elämän tarkoitus. Siinä sä voit luoda universumeja...ehkä oletkin!
Ihminen on himpun verran "älykkäämpi" kun muut eliöt, mutta silti niin tyhmä, että on korottanut itsensä muiden yläpuolelle ja luonut kaikenlaisia kuvitelmia kuolemattomasta elämästä jne. Se, että näin hieno elukka vaan kuolisi, on ihmisistä kai kestämätöntä.
Mä nautin tästä ainoasta elämästäni parhaani mukaan. Joskus kaikki loppuu minulla, muilla ja lopulta myös maapallolla. Enemmin tai myöhemmin. Vaikka kaikki immeiset hävitettäisiin justiinsa tällä sekentillä. Silti kävisi niin. Miksi tuntea turhaa maailmantuskaa. Yritän elää silti sillai, että mahdollisimmaan vähän harmia kenellekkään tuottaisin. Yritän tehdä ns. hyviä tekoja...en siksi, että pääsin taivaaseen kun sitä ei oo, vaan ihan omaksi iloksi. Elämä varsin helppoa kun sen oivaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862