Ompa tuo sivusto ihan peestä julkaiseeko ne vielä lehteäkin uskomatonta.
Siellä muuten on sananvapaus kielletty jostain syystä.
RAVIA.FI
6
2811
Vastaukset
- jokimaaaaa
Kelaa mitä sä sinne selität.. Ööö "Thunder Harbor järjetön ajo ei voi kestää tommosta revitystä".. Jos et tiedä mistään mitään ni olisit hiljaa, jaksa tota narinaa.. Pidä ne juttus omana tietonas.. Kukaan niistä mitään hyödy.. Jos on pakko päästä kirjottelemaan ni kirjota ees jotain viisasta..
- penapee
no etpä tajua mitää raviurheilusta kyllä erkkikin tietää että noutaja tulee tuommosella kaahotuksella.
- penapee
penapee kirjoitti:
no etpä tajua mitää raviurheilusta kyllä erkkikin tietää että noutaja tulee tuommosella kaahotuksella.
mitä tuossa sitten on semmosta että pitää poistaa mieluummin noi fanit jotka itse urheilusta tajua mitään pitäisi poistaa välittömästi eiköhän fanisivustot liene erikseen.
- korruptoitunut
penapee kirjoitti:
mitä tuossa sitten on semmosta että pitää poistaa mieluummin noi fanit jotka itse urheilusta tajua mitään pitäisi poistaa välittömästi eiköhän fanisivustot liene erikseen.
Ravia.fi niin kuin 7 oikein lehti on korruptoitunut nykyään, jos kirjoitetaan negaa ei saada tallikommenteja ja haastateluja...
Sama homma is raveilla,
Mutta pahinta sensuuria yrittää
7 oikein lehti sekä ilmaisjakelu ravia lehti, ja kaikenlisäksi ravia.fi palsta.
Mutta onko tämä uutta kaiken omistaa sama henkilö.
I.P joka ollut ennenkin keskusteluissa mukana??? - kale
penapee kirjoitti:
Jossittelu ja tarkoituksen hakuinen mollaaminen ovat aivan eri asioita, et tainnut ymmärtää sitä.
Aiheesta sietä bannit tulee tai viestit poistuu, ei aiheetta. Niin sulle valitettavasti kävi. - lammassyötti
korruptoitunut kirjoitti:
Ravia.fi niin kuin 7 oikein lehti on korruptoitunut nykyään, jos kirjoitetaan negaa ei saada tallikommenteja ja haastateluja...
Sama homma is raveilla,
Mutta pahinta sensuuria yrittää
7 oikein lehti sekä ilmaisjakelu ravia lehti, ja kaikenlisäksi ravia.fi palsta.
Mutta onko tämä uutta kaiken omistaa sama henkilö.
I.P joka ollut ennenkin keskusteluissa mukana???ja vielä portaalivastaavana ent. keittiötaiteilija, joka lienee jo aika vanha, olisiko paikka hevosmiesten vanhainkodeissa, tai ent. kokkien mkuistomajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682329Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921536Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711319- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701008
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969- 116946