Vinkki kaikille Bulsuille.

(myöskin)

Kannattaa hankkia kaikki mässyt nettikaupoista,esim.netanttilasta,niin ei tarvii enään hävetä kaupoissa ja kassoilla.. Kuullostaa ihan sekolta,mut ite tilaan jotain 10laatikkoo(:b..voih noloutta) karkkii ain just netist parikertaa kuussa.

5

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U-utelijas

Mikset osta sitten aina paria pussia yhdestä kaupasta ja mene toisseen kauppaan,jne.

Sorrutko syömään jo matkalla? Heti pitää saada?

• eri kaupoissa..

ja eri päivinä..vaan hävettää silti :/ Etenkin eräissä pienissä kaupoissa ovat kiinnittäneet huomionsa, kun ostan yleensä aina ja suurimmaksi osaksi herkkuja ja vähän sen tyyppistä, että näyttää menevän yksin itelle..katselen ja valitsen myös monesti tarkkaan kaupassa ja vaihdan korista hetkenmielijohteen ostoksia..kun ajattelen miten hankalia oksennettavia ovat. Yleensä kirjoitan kauppalistat etukäteen, mutta silti kaupassa saattaa mieli tehdä vahvasti jotain muuta, joskus liiankin montaa asiaa ja sit on hankala päättää :/

Isommissa marketeissakin yritän mennä vähän eri kassoille joka kerta, vaikka tuskin siellä ihan samalla tavalla kiinnittävät huomiota..
        "tutummat" myyjät aavistavat varmaan helposti jonkin sortin masennukseen syömisen, mutta en usko bulimian niin helposti käyvän mielessä..
        Itse en ennen sairastumistani koskaan ajatellu jollakin olevan bulimia.. ilmiselviä anorektikoitakin näki harvoin. yleensä ajattelee että ovat luonnostaan niin hoikkia.

• Bulsu-
        eri kaupoissa.. kirjoitti:

ja eri päivinä..vaan hävettää silti :/ Etenkin eräissä pienissä kaupoissa ovat kiinnittäneet huomionsa, kun ostan yleensä aina ja suurimmaksi osaksi herkkuja ja vähän sen tyyppistä, että näyttää menevän yksin itelle..katselen ja valitsen myös monesti tarkkaan kaupassa ja vaihdan korista hetkenmielijohteen ostoksia..kun ajattelen miten hankalia oksennettavia ovat. Yleensä kirjoitan kauppalistat etukäteen, mutta silti kaupassa saattaa mieli tehdä vahvasti jotain muuta, joskus liiankin montaa asiaa ja sit on hankala päättää :/

Isommissa marketeissakin yritän mennä vähän eri kassoille joka kerta, vaikka tuskin siellä ihan samalla tavalla kiinnittävät huomiota..
        "tutummat" myyjät aavistavat varmaan helposti jonkin sortin masennukseen syömisen, mutta en usko bulimian niin helposti käyvän mielessä..
        Itse en ennen sairastumistani koskaan ajatellu jollakin olevan bulimia.. ilmiselviä anorektikoitakin näki harvoin. yleensä ajattelee että ovat luonnostaan niin hoikkia.

Käyn myöskin erikaupois eri päivinä,ja vaik asunki isos kaupungis,niin kyl ne kassat aika varmasti mut tietää.. Se siin just onki niin kamalan noloa. Ootko muuten miettiny,kun kaupois on valvontakamerat, ja ne tarkastuttaa sama lafka, niin milt näyttää kun sama likka käy pv.ttäin eri kaupois hakeen mässyteltävää(ja liian paljon)? Mua ainakin häiritsee ihan saatanasti..

• kassa
        eri kaupoissa.. kirjoitti:

muistan kun itsekin sairastin vielä bulimiaa tuntui että kassan on pakko epäillä jotain kun ostan valtavan kasan karkkia tms. mutta nykyään kun itse olen ollut kassalla töissä en voi sanoa nähneeni bulimikkoja juuri. ei siinä hommassa oikeastaan ihminen tai sen ostokset juuri kiinnosta, ainakaan minua ja kun miettii että siitä lappaa satoja ihmisiä päivässä, niin ei todellakaan kyllä kaikki jää mieleen...

• Läjänä-
        kassa kirjoitti:

muistan kun itsekin sairastin vielä bulimiaa tuntui että kassan on pakko epäillä jotain kun ostan valtavan kasan karkkia tms. mutta nykyään kun itse olen ollut kassalla töissä en voi sanoa nähneeni bulimikkoja juuri. ei siinä hommassa oikeastaan ihminen tai sen ostokset juuri kiinnosta, ainakaan minua ja kun miettii että siitä lappaa satoja ihmisiä päivässä, niin ei todellakaan kyllä kaikki jää mieleen...

On päässy meininki jo niin pahaks,pakko käydä päivittäin kaupas..ja vaikka käynkin joka pv.eri paikas,niin silti.. Asun Turus,joten ei tää ees oo kovin iso paikka ja käyn lisäks ainoostaan lähikaupois n.5eri. Pelkään ja häpeen et ihmiset todellakin tietää mikä vitun sika mä olen!
        Ällöttää olla tällänen onneton paskapää,mä tapan itteni tällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe