kataisen tie vie HELVETTIIN

leikkauslinja on tullut

Katinen pääsee näin Ahon, viinasen, niinistö ja itsensä Täystuhojen ryhmään!

6

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinl Tömä henkireikä

Itketkö yön yksinäisyydessä...yksin...pettymyksen kyyneleitä? Näetkö ympärilläsi vain pahuutta, epäkohtia, moraalittomuutta? Pidätkö tämän päivän kristittyjä vain "näyttelijöinä , jotka ovat matkalla helvettiin"?

Oletko kyllästynyt tämän päivän kirkkokuntien tarjontaan? Mietitkö ehkä, missä on totuus, missä on lähimmäisen rakkaus, MISSÄ ON KRISTITTYJEN YHTEYS?

Jeesuksen opetuslapsena olet tietoinen, että Hänen tulemuksensa päivä lähestyy...mutta, että "aikojen lopussa" olisi tällaistä...näin kylmää ja rakkaudetonta? Ajatteletko kenties näin?

Hänen omansa tarvitsee kaiken mahdollisen tuen ja lohdutuksen.

Rakkauden seurakunta, Jumalan seurakunta, tulee omistamaan lopun ajassa "Yhden sydämen ja yhden sielun" ( Apt.4:32), niin kuin apostolisellakin ajalla, mutta vielä näkyvämmin kuin koskaan aikaisemmin...uskotko?

Haluaisitko loistaa pimeässä yössä soihtunaan...Hänen valonaan? Oletko niin pettynyt tähän kaikkeen, että sinusta tuntuu, että sinäkään et jaksa? Olet ehkä masentunut, pettynyt, katkeroitunut ja peloissasi? Tahtoisitko löytää kristittyjen yhteyden? Onko sitä ja jos on, niin missä?

Jos paholainen onkin saanut sinut katsomaan "omia tekojaan", niin nyt on korkea aika katsoa Kristukseen ja Hänen tekoihinsa, jotka ovat vieläkin...yllättävää kyllä, jokaisen nähtävissä HÄNEN SEURAKUNNASSAAN ...tänäkin päivänä!

• ja hittimanni

Ei muuta kun lattarit soimaan.

• oton aika ?

Muista lääkkeesi !

Jos lääke rauhoittaisi nukkumaan !------------------
        Kuka siellä nurkassa on? Tuolla nurkassa on joku...

Silmät! Minä näen silmät!!!

AAAAIIIIIEEEE! Se on Katainen! AUTTAKAA!!! Katainen on minun nurkassani ja sänkyni alla puhumassa pahoja...

Auttakaa! AUTTAKAA!!!

• turvamiehiä ei,
        oton aika ? kirjoitti:

Muista lääkkeesi !

Jos lääke rauhoittaisi nukkumaan !------------------
        Kuka siellä nurkassa on? Tuolla nurkassa on joku...

Silmät! Minä näen silmät!!!

AAAAIIIIIEEEE! Se on Katainen! AUTTAKAA!!! Katainen on minun nurkassani ja sänkyni alla puhumassa pahoja...

Auttakaa! AUTTAKAA!!!

Ei ole tarvinnut kurkkia olkansa taakse ei, niin kuin eräät. ;)
        Voi olla että savolais pojalla ei uni tule, savon slangi ei oikein pure stadissa.

• ---------------------------...

Ahot ja Viinaset olivat pikkupoikia näiden nykyisten kapitalistien omien huorien rinnalla, Suomen historiassa ei koskaan ole tapahtunut tämmöistä hirveyttä. Tämä hallitus on täysinmätä, ostettu ja lahjottu korviaanmyöten, hinnoittelevat ihmiselämän alakanttiin ja kieltäytyvät auttamasta apuatarvitsevia säästösyihin vedoten, johan nyt on perkele!

• Kukaan..

Ei tee mitään, tarkoitan Suomen kansalaisia, netissä vaan valitetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen