Tapasin tässä muutama kuukausi sitten aivan ihanan miehen,joka osoitti kiinnostustaan minuun ensinmäisenä,puhui kaikkea kaunista ja suorastaan jumaloi.Otti selville minun puhelinnumeron ja piti yhteyttä.Useasti kun baarissa ollaan törmäilty niin ollaan sitten iltaa vietetty yhdessä ja jatkettu yhdessä myös samaan osoitteeseenkin.Puhunut ja antanut ymmärtää että olisin hänelle melkeempä kuin tyttöystävä..ystävilleen esitteli minut ja ei oikaissut muitten käsitystä siitä että oltaisiin jo yhdessä.Selvinpäinkin ollaan toistemme luona vierailtu yms. Yhtenä iltana viihteellä ollessaan,huomasin että hän ei enään huomioi minua kuin ennen,ei tullut heti morjestamaan tai muuta sellasta,ja kun ilta alkoi loppumaan kysyin sitten että jatketaanko taas yhdessä samaan osoitteeseen niin vastaus oli hyvin nihkeä ja että se olisi minua kohtaan väärin..siinä sitten tälle miehelle sanoin ja kerroin mitä olin/olen ajatellut hänestä ja että hänet mielellään ottaisin ja hänet haluaisin,vastakaikua en sillon saanut,hän sanoi että ei hän pysty,yms yms. En voinut käsittää tälläista,miten se nyt yhtääkkiä laitto jonkin ihmeen suojamuurin eteen.no,siitä huolimatta me illan päätyttyä päädyttiin samaan osoitteeseen mutta hän oli hyvin kylmä minua kohtaan,olo oli hyvinkin EI tervetullut.Hän ei enään ottanut minua kainaloonsa yöksi,hän käänsi vain selkänsä ja alkoi nukkumaan,en voinut ymmärtää..aamulla hän oli yhtä kylmä kuin illallakin,heitti minut kotiini,olo tuntui hyvin likaiselta tai jotenkin huonolta..tämä oli viimeinen kerta kun ollaan eksytty samaan osoitteeseen.luulin löytäneeni sen herra oikean,olihan hän minua 4-vuotta vanhempi mutta hän on ainut jonka kanssa voisin ikinä kuvitella meneväni naimisiin ja perustavani perheen. Juurikuin ajattelin olla enään missään tekemisissä tämän kyseisen miehen kanssa,laittaa hän viestiä ja kyselee kuulumisia,ja jotakin herttaista aina välillä..se saa aina minun sydämmeni läpättää uudelleen ja ns.elättelee toiveitani.ajattelen että jos hän ei halua enään mitään minusta niin miksi sitten laittaa viestejä?
noh,olin taas iltaa viettämässä paikallisessa baarissa ja sielä oli myös hän taas,ajattelin olevani huomaamatta koko miestä mutta hän sitten teki ensinmäisenä aloitteen ja tökkäsi minua sormellaan lantiooni että huomaisin hänet..sinä iltana kuljin erään mies ystäväni kanssa ympäri baaria ja tämä mies jonka perään haikailin ei tehnyt elettäkään,ajattelin että okei,näytän hänellle että olen kyllä kiinnostunut hänestä jos hän sitä vielä epäili ja menin hänen luokseen..mitäs siinä,hän otti minut heti kainaloonsa,esitteli kavereilleen ja tädillensä joka oli sattumoisin samassa porukassa hänen kanssaan..hän oli tällöin kovassa humalassa,ja käsi haparoi suoraan minun kankuilleni,ja minulla oli minihame vielä kaikenlisäksi...yritin katsoa häntä silmiin puhuessa mutta hän ei katsonut minuun päinkään,joi vaan lisää juomaa kitaansa.Olin hieman pettynyt tilanteeseen ja sanoin lähteväni käymään jutustelemassa erästä ystävääni ja hän oli että niinhän tekee itsekkin ja tiemme erkani.no,lähdin sitten baarista ja tälle miehelle viestin laitoin että minun sängyssä olisi paikka vapaana jos haluaa tulla..hän soitti heti viestin jälkeen ja sanoi tilaavansa taksin ja tulevan sillä..olin tietenkin ihan onnessani,ikinä ei ennen oltu minun luokseni eksytty yhdessä illan jälkeen...no,kotona kiireellä pika siivosin ja odottelin siinä tunnin ajan kunnes luovutin ja menin nukkumaan...hän ei tullut.
Päätin taas että enään en itse yhteyttä ota..kunnes sitten tuli parin päivän päästä viestiä jossa hän kertoi nukahtaneensa taksiin,jotta oli ollut tulossa kuulemma,en yhtään ihmettele,hän oli kyllä siinä kunnossa.siihen olin sitten että tulee sitten joku toinen kerta käymään.no,tästä seuras että sovimme että hän tulee minun luona käymään ilta kahvilla,no hyvissä ajoin jo illansuussa yhteyksissä oltiin,kahvit oli keitetty ja kastamiset paistettu kunnes kello oliko jo vajaa kaksitoista illalla,ja viesti tulee että taitaa olla liian myöhä enään.en vastannut enään mitään,ja taas tein päätöksen,en ota yhteyttä.
kunnes seuraavana iltana tuli viestiä että mahtaisiko kahvitarjous olla enään voimassa,hän oli vähän myöhässä,olin jo suunnitellut sille illalle menoa ja hieman katkerana laitoin vastauksen,samaan aikaan kun hänkin oli minulle ilmoittanut että ei olekkaan tulossa.
En ymmärrä,mitä tää kissa ja hiiri leikki oikein on...aina kun päätän että nyt en enään ajattele ja haikaile miehen perään niin hän ottaa yhteyttä...miksi ihmeessä,kun toinen nimeen omaan sanonut että ei pysty sellaiseen suhteeseen mitä minä ehkä toivoisin.Hänen teot ei tue hänen sanomisiaan ollenkaan..kun yrittää unohtaa ja jatkaa elämäänsä niin hän ottaa yhteyttä ja laittaa ja lupailee kaikkea ihanaa..
olen ajatellut että onko 4vuoden ikäero se jota hän ajattelee?vai onko hän liian varovainen tän jutun suhteen?haluais tietää mitä sen miehen päässä liikkuu...en voi loputtomiin odotella herraa että millon hänelle sopii yms.luulis hänen sen tajuavan..en voi pitää itteeni loputtomiin vapailla markkinoilla.olisi parempi että jos ei kerta halua mitään niin lopettaa yhteydenpidon kokonaan!!!se olisi paljon helpompaa meille molemmille...sillä hän tietää mitä minä haluan,ja hän ei voinut vastata siihen samoin,toimis sitten sen mukaisesti eikä antais ymmärtää toisin...en tiedä mitä tässä tekis..minulla on niin vahvat tunteet että hän olisi se minun herra oikea..pitäisikö minun olla vielä kärsivällisempi tämän suhteen ja yrittää enemmän..?
Mitä tehdä jotta sais kissa hiiri leikin loppumaan
3
1741
Vastaukset
- en osaa
auttaa varmaankaan mutta oli todella mielenkiintoista lukea toi sun tarina. Mulle monesti käynyt samoin että toinen käyttäytyy eri tavalla kuin ajattelee, siis antaa olettaa kaikenlaista muttei kuitenkaan ole aiettakaan mihinkään enempään. Se on väärin toista kohtaan. Hirveä pettymyshän siitä seuraa, mutta ainakin osaa suhtautua henkilöön realistisemmin tulevaisuudessa ja jättää possunpunaiset haaveet vähemmälle. Toivottavasti jollain muulla on sulle tähän neuvoja. Minä kun en miehen mieltä tunne enkä osaa ajatuksiakaan lukea, niin miten noista nyt selvää ottaa. Selityksiä tuollekin käyttäytymiselle varmaan on monia. Suoraan kysyminen olisi toki hyvä idea mutta eihän sitäkään tiedä kuinka totuudenmukaisia ovat vastaukset.
- sinä nyt
vähän tyhmä?? Mieshän pitää sinua ihan pilkkanaan. Opettele arvostamaan itseäsi ja heitä tuollaiset retkut ulos!
t. n 34 v. - sun tunteilla
ja kaiken lisäksi vaikuttaa kirjoitukses perusteella siltä, että hänellä taitaa olla ongelma alkoholin suhteen, en suosittele jatkamaan suhdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882