taas yksi päivä ohi, tää on vaan niin raskasta. mitään ei jaksa tehdä, hyvä kun jaksaa nousta sängystä,
ruoka ei maistu ja sitten kun syö niin tulee niin syyllinen olo
en jaksa tavata ketää , koska olen niin kauhea ihminen, ei ihmekkään kun kaikki kaikkoaa..töissä ja koulussa en ole käynyt pitkään aikaan kun en vaan jaksa, siellä olisin vaan tuijottanut tyhjyyteen niin kuin nykyjään teen..lääkkeitä syön ja joka päivä pitää itseä jotenkin ottaa niskasta kiinni ettei vetäise koko purkkia kokonaan...olen yrittänyt kerran tehdä itsemurhan mutta se vei sairaalaan ensiksi
2kk ja sitten kuukauden tauko
ja uudestaan 2kk.
huomenna olisi ensimmäinen psykologi vuoro, onhan tässä jo kuukausi mennyt yksinään...en vaan jaksa...sama vaan toistuu vuodesta toiseen,inhoan itseäni niin paljon...
anteeksi en tiennyt mitä muutakaan tehdä!!!
väsymyksestä!
6
468
Vastaukset
- tönttyrä
mutta olen aika neuvoton.Mene apteekkiin ja osta rautaa ja c- ja b-vitamiinia kevääksi ja muista ulkoilla vähintäin puolituntia päivässä ja sitten saat taas levätäkin.
- joskus liikaa
päähän,tavalla tai toisella? Ehkä mitkään tekosi ei ole olleet joillekin läheisillesi hyväksyttäviä?Olet voinnut ne tehdä häntä paremmin,tai hänen mielestäsi sinun olisi piotänyt tehdä samoin kuin hän,jne.Olet kokenut tämän kai raskaaksi ja kuvitellut ettet osaa mitään? Mieleesi ei ole kai tullut että läheisilläkin voi olla jotain vikaa taikka heidät on luotu tekemään asiat eritavalla kuin mitä sinut on asiat pantu ymmärtämään.Ellei kysymys ole tästä,niin liian pitällinen läheinen vuorovaikutus mikä ei kuitenkaan ole pelannut kovin hyvin yhteen,voi työntää alas ja masennukseen.Välillä voi lataa itseään,olematta riippuvainen kenestäkään.Nyt Keväällä voi nauttia luonnostakin,jos sitä viellä jostain löytää.Kun autojen hajut jametellit eivät häiritse ja saat rauhassa ylittää teitä ettet joutuisi autonnalle,ja sen hyväkästä pyöreänaamaista kuskia välttyisi katsomasta.Katselisi vain lumen kimallusta auringossa vesipisaroita jääpuikkoista ja yleensä talven taittumista keväällä.
- coffin
ihan samat olotilat täälläkin..................sanoisin kyllä ite sitä itsevihaksi.......tekis mieli silpoa ittensä riekaleiks, sen mä oon ansainnu ku oon niin iljettevä läski, bmi 20,7.......iljettävää.vihaan itteeni niin paljon ettei oo ees sanoja, mitään en jaksa tehä muuta mikä on pakollista, urheilut ja tupakointi, muuten voisin vaan lukea tai nyhjätä jossain.eikä edes jaksa kiinnostaa mikään, eilenki olisi voinut (pitänyt) mennä kavereiden kanssa ulos muttakun olen niin hirveä, ei ketään kiinnosta mun jutut ja sitäpaitsi vien niin paljon tilaa eikä kukaan jaksa katella mun läskistä kehoa........ä'ääähh tuli taas sekavaa mutkun ei jaksa ajatella mitään.tekee mieli vaan johonki kertoa.hyi. vihaan itteeni.VIHAAN.
- läski-oikeasti!
ihan samat olotilat täälläkin..................sanoisin kyllä ite sitä itsevihaksi.......tekis mieli silpoa ittensä riekaleiks, sen mä oon ansainnu ku oon niin iljettevä läski, bmi 48.9.......iljettävää.vihaan itteeni niin paljon ettei oo ees sanoja,
- ajatukset ja
myös paha minullakin. Pakko vaan elää jotenkin vaikkei jaksaisi.
- paha olo
on minullakin en myöskään jaksa koko ajan tämmöstä paskaa ja kun minulta ollaan vaadittu kohta 2 vuotta että minun pitäisi olla "parantunut"!!! Tämä maailma on maanpäällinen helvetti ja masennus ei ole sairaus vaan elämän asenne. Ne ketkä vaativat minulta iloisuutta ja "parantuneisuutta" elävät aivan eri maailmassa. Ei silti kannata kenenkään tehdä itsemurhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069