Raahen tatuointiliikkeet

neiti näpsä

Kumpi Raahen tatuointiliikkeistä on parempi?
Haluan kauniin tatuoinnin enkä mitään töherrystä.

38

10725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D.D.T

se enkeleitten pulju

• -m-

sami

• Ennustaja_eukko

älä ota, kadut kuitenkin

• Kaija äiti

näin juuri, sitten kun alkaa tribaalit roikkumaan, niin tule suru puseroon, ainaskin mulle tuli viimeistään häissäni :(

• tatskan omistava muori
        Kaija äiti kirjoitti:

näin juuri, sitten kun alkaa tribaalit roikkumaan, niin tule suru puseroon, ainaskin mulle tuli viimeistään häissäni :(

Ota vain et kadu. Minä olin haaveillut ikuisuuden sen ottamista ja nyt vihdoinkin kuuskymppisenä ihoani koristaa kaunis kuva jota ylpeänä esittelen

• raisa_1
        tatskan omistava muori kirjoitti:

Ota vain et kadu. Minä olin haaveillut ikuisuuden sen ottamista ja nyt vihdoinkin kuuskymppisenä ihoani koristaa kaunis kuva jota ylpeänä esittelen

nii, että ainut ryppy mikä sulla on, on jalkojen välissä?

• lihaskunnosta kii!
        Kaija äiti kirjoitti:

HIH! Kyllä ne allit harmittaa sun iässä, jos et kuntoile, oli niitä tribaleita tai ei...
        T." lihakset kimmoisina vielä 55v ja tatska näyttää hyvältä!"
        ...Eli punttia nosteleen siitä sinäkin!

• Mie vaan

Otin Samilta about 10 vuotta sitte tatskan ja ei oo valittamista ollu. Hajen kohta seuraavan ja samalta ukolta.

• ...selvitä firmojen taustat...

... kannatat moottoripyöräjengien elämää, jos et selvitä mistä tatuointisi otat. Monessa kaupungissa nämä rosvomoottoripyöräjengit pitävät tatuointiliikettä rahoittaakseen julkista toimintaansa. Ja se ei-julkinen toimintahan on kaikkien tiedossa!

• ...
        ...selvitä firmojen taustat... kirjoitti:

... kannatat moottoripyöräjengien elämää, jos et selvitä mistä tatuointisi otat. Monessa kaupungissa nämä rosvomoottoripyöräjengit pitävät tatuointiliikettä rahoittaakseen julkista toimintaansa. Ja se ei-julkinen toimintahan on kaikkien tiedossa!

Heaven & Hell. Tekevät laadukkaita kuvia.

• kristus83

Sami on autotalli tasoa tatskaajana.. ehdottomasti Heaven&Helliin mikäli haluut että tatuointisi täyttää tämän päivän kriteerit ja olen ymmärtänyt että h&h työläiset eivät ole liivi-miehiä vaan aatetta kunnioittavia työläisiä.

• zazzatsaa

hahahaha sanoo kaikki tietävä:)))

• tarkkaan

kannattaako ottaa. Jos otat tatskan "poiketaksesi massasta", niin mieti kuinka monella naisella nykyään on tatuointi. Paljas ja töherryksistä puhdas naisen ihohan on nykyyän lähinnä poikkeus ja ainakin allekirjoittaneen ja varmasti monen muunkin miehen mielestä se on nimenomaan "turn on" naisella. Mikäpä onkaan ärsyttävämpää kuin se, että joka kerta "työstäessäsi" olet pakotettu katselemaan sitä lapsellista perhosta/sydätä/delfiiniä tms. persposkessa. Hohhoijjaa!

Jos nyt kuitenkin päädyt ottamaan sen tatskan, niin älä ainakaan ota näitä edellämainitun kaltaisia lapsellisuuksia, mitä näkee joka toisella naisella rinnassa, lapaluiden kohdalla, pohkeessa tai pepussa. Vältä myös kiinalaisia merkkejä -Todella out. Suhtaudu myös suurella varauksella kaikenmaailman elämänviisauksiin ja ideologisiin teksteihin. Henkistä kasvua tapahtuu kuolemaan saakka ja voit täten joutua jossain elämän vaiheessa ikävään pattitilanteeseen. Tatskalla täytyy olla kokoa! Pieni töherrys viestittää epävarmuudesta. Ihankuin oltaisiin liikkeellä asenteella: "tää on sit helppo ja halpa poistaa". Väärin! Oikea tatska oteetan koko loppuelämäksi. Tribaalit on ihan ok, mutta ehkäpä sopii enemmän kuitenkin miehille. Kuvat on hienoimmillaan mahtavia. Todellista taidetta.

Jos siis päädyt ottamaan tatskan, niin suosittelen jotain koko keskiselän kokoista moniväristä hienoa kuvaa. Keskiselkä on naiselle mielestäni paras paikka tatskalle monestakin syystä.

• vaikka

rautaruukin logo perseesees lutka

• äippä

Yleensä en lähde kommentoimaan näihin, mutta nyt oli pakko.. Ei voi muuta kuin nauraa näille (suurimmalle osalle) kommenteista!! Siis keskustelun aloittaja kysäisee vain, mitä mieltä ihmiset on paikallisista tatuointiliikkeistä ja vastaukset on niin tätä tyypillistä Raahea!! Eikö voi asiallisesti kertoa mielipiteensä kysymykseen tai sitten olla kommentoimatta? Ilmeisesti ei.. Keskustelun aloittaja tuskin tarvitsee valistusta tatuointien haitoista tai kannattaako tatuointia ottaa.. eiköhän se ole jokaisen oma asia. Unohtamatta tietenkään tuota erästä kommenttia mikä kuva pitäisi ottaa ja minne :D Näin meillä täällä.. kyllä meinaa hävettää.
      Sitten asiaan, mulla ei ole kokemusta kuin Samin liikkeestä ja olen kyllä tykännyt! Uskoisin että molemmat ovat hyviä paikkoja ja ihan yhtä ammattitaitoisia! Tuskinpa amatöörit liikettä perustaisivatkaan.. Oikein hyvää kesän odotusta ketjun aloittajalle!!

• valittavana

Jos on pakko raahessa ottaa, niin H&H:ssa on laadukkaampia. Itse en kuitenkaan ottaisi kummastakaan.

• samppa7969

Ainakin mitä itse olen alaa seurannut niin H&H artisteja ainakin näkee lähes kaikilla tattoo messuilla ja mm.scandinavian tattoo magazinessa alkaa jo nykyjään törmäämään ketjun miesten tekemiin kuviin yllättävänkin tiheään, omasta mielestä jo noi kriteerit täyttää kovan ammattilaisen saappaat.

• miettikaa

Epäilemättä ammattitaitoista väkeä tatuointityössä. Mutta tämä liikeketju on suoraan mopokerhon tukemista. Eikä eurot mene sotaveteraaneille!

• annan mun kaikki kestää
        miettikaa kirjoitti:

Epäilemättä ammattitaitoista väkeä tatuointityössä. Mutta tämä liikeketju on suoraan mopokerhon tukemista. Eikä eurot mene sotaveteraaneille!

Mistähän nyt tuollaista olet päähäsi saanut? En henkilöitä henkilökohtaisesti tunne, mutta tiedän kyllä ja tiedän myös sen, ettei kyllä mitenkään liity mihinkään kerhoihin. Kunnen perheellisiä ihmisiä ovat ja rahat varmasti menee perheen ja itsensä elättämiseen, joten nyt nuo juoruilut pois. Turhaa mollaamista ja paskan jauhamista suoraan sanottuna, ikävää. Jos ei asioista tiedä, ei pidä mollata. Ja kuten joku jo aikaisemmin sanoi on H&L tyyppit tehneet menestyksensä eteen töitä, käyneet messuilla, päässeet lehtien kansiin töillään ja näkyvät lehtien sisälläkin. Paikasta olen kuullut erittäin positiivisia asioita ja nähnyt myös monien iholla vaikuttavia kuvia. Itse ottaisin ehdottomasti siellä ja tulevaisuudessa, kun rahaa on, otankin. Samista taas en tiedä kuin juorut, mitä en ala täällä herjaamaan. Ja Samin rahathan ne vasta varmasti meneekin sotaveteraaneille?? Ja ei niillä tatuoinneilla nyt sentään rikastu, kyllä niistä sen verran vähän käteen jää, että ei niillä mitään toimintaa tueta. Mutta jokainen tekee omat valintansa, omalla harkintakyvyllään, mutta ei kiitos mielellään perättömien juorujen pohjalta.

• vegueros
        annan mun kaikki kestää kirjoitti:

Mistähän nyt tuollaista olet päähäsi saanut? En henkilöitä henkilökohtaisesti tunne, mutta tiedän kyllä ja tiedän myös sen, ettei kyllä mitenkään liity mihinkään kerhoihin. Kunnen perheellisiä ihmisiä ovat ja rahat varmasti menee perheen ja itsensä elättämiseen, joten nyt nuo juoruilut pois. Turhaa mollaamista ja paskan jauhamista suoraan sanottuna, ikävää. Jos ei asioista tiedä, ei pidä mollata. Ja kuten joku jo aikaisemmin sanoi on H&L tyyppit tehneet menestyksensä eteen töitä, käyneet messuilla, päässeet lehtien kansiin töillään ja näkyvät lehtien sisälläkin. Paikasta olen kuullut erittäin positiivisia asioita ja nähnyt myös monien iholla vaikuttavia kuvia. Itse ottaisin ehdottomasti siellä ja tulevaisuudessa, kun rahaa on, otankin. Samista taas en tiedä kuin juorut, mitä en ala täällä herjaamaan. Ja Samin rahathan ne vasta varmasti meneekin sotaveteraaneille?? Ja ei niillä tatuoinneilla nyt sentään rikastu, kyllä niistä sen verran vähän käteen jää, että ei niillä mitään toimintaa tueta. Mutta jokainen tekee omat valintansa, omalla harkintakyvyllään, mutta ei kiitos mielellään perättömien juorujen pohjalta.

Jos liikkeen nimi on mikä on, niin kyllä se velvoittaa. Se on näitä elämän perusasioita JA PISTE. Et hypi enkeleitten silmille ja niinhän se on. Jotain auktoriteettia pitää olla tässä maailmassa.

• itse suosittelen

HEAVEN AND HELL paikkaa.Olen ottanut siellä tatuoinnin ja korjaukset ja olen tosi tyytyväinen.Menen ottamaan myös lisää.Jos tosiaan haluat kauniin kuvan niin mars HEAVEN AND HELLIIN..

• se tatska

on perseeseen hakattu??

• musteessa

Mulla on speedon tekemä täppi persiissä.. otin jo silloin kun mies toimi house of pain artistina oulussa.Asiallista oli jo pari vuotta sitten toiminta miehellä..menin päivällä 14.00 kuvan ottoon ja koska oulussa ei ollut hierojan pöytiä eikä suoja verhoja,speedo reuhasi ajanvaraajalle huonosta järjestelystä ja käski tulla kahdeksalta illalla takaisin koska silloin ei ollut häiritseviä tekijöitä ympärillä ja sain kuvan lukittujen ovien takana ilman turhaa vilauttelua ja ilman ylimääräisiä kuluja.
        Naisena arvostan tuollaista hienovaraisuutta jota kyseisen liikkeen omistaja ei ajatellut hetkeäkään aikaa varatessaan.
        olisi pitänyt maata tuolilla paljas perse pitkällä sisäänkäynnin vieressä:(
        Raahen studiolle tulen varmasti kunhan uusi tatuointi on piirrettynä:)

• Joopa joo

Oulunseudulla tarvittaisiin oikeasti taitavaa tatuoijaa, lähes kaikki liikkeessä hakkaavat ovat todella surkeita(paitsi Ripe). Raahessa H&H:ssa saat keskivertoa jälkee, et todellakaan mitään laadukasta. Ja mitä messuihin tulee pohjois-Suomessa, niin on naurettavaa että nämä kaverukset järjestävät tattoomessut ja arvostelevat siellä toistensa tekeleitä ja palkitsevat toisiansa "mitä mahtavimmista" kuvista jotka ovat pelkkää skeidaa. Etelässä sentää alkaa olemaan muitakin kun näitä Pohjoisen pellejä ja taso on aivan muuta.

Kannattaa aina miettiä antaako kuvansa tehdä sekakäyttäjän paskasessa liikkeessä vai hakisiko sen tatuointinsa muualta käyttäen hiukan vaivaa ja aikaa etsiäkseen sen hyvän kuvan tekijän, niitäkin löytyy kyllä kun osaa vain etsiä.

• siperianhurtanuhri

Viime oulun messuilla oli muistaakseni vain 2 pohjoisen firmaa(oulun ja raahen H&H) muut messuille osallistuneet tatuointi yritykset olivat nimen omaan näitä etelän tatuoijia ja olipa mukana tatuointiliitonkin tekijöitäkin kasa joten mistäköhän niitä oikeita tatuoijia pitäisi etsiä jollei juuri noilta messuilta?
        Nimimerkille "skeidaa" Ikävää sanoa mutta se että Ripe ei tee messuilla tatuointeja johtuu todennäköisesti siitä että jälki on juuri sitä keskinkertaista,mistä pohjois-suomen yrityksiä syytät.
        Sekakäyttäjä haluaa aina nähdä ympärillään kaltaisiaan joten ehkäpä edellisen kirjoittaja huumeissaan näkee sellaisia kaikkialla ympärillään..
        Olen itse ottanut kuvaa sekä oulussa että raahessa ja näistä käsittääkseni raahen tatskaamolla on nollatoleranssi kaikkiin päihteisiin tai sitten jätkät on helvetin hyviä esittämään selvää..

• Heh he!
        siperianhurtanuhri kirjoitti:

Viime oulun messuilla oli muistaakseni vain 2 pohjoisen firmaa(oulun ja raahen H&H) muut messuille osallistuneet tatuointi yritykset olivat nimen omaan näitä etelän tatuoijia ja olipa mukana tatuointiliitonkin tekijöitäkin kasa joten mistäköhän niitä oikeita tatuoijia pitäisi etsiä jollei juuri noilta messuilta?
        Nimimerkille "skeidaa" Ikävää sanoa mutta se että Ripe ei tee messuilla tatuointeja johtuu todennäköisesti siitä että jälki on juuri sitä keskinkertaista,mistä pohjois-suomen yrityksiä syytät.
        Sekakäyttäjä haluaa aina nähdä ympärillään kaltaisiaan joten ehkäpä edellisen kirjoittaja huumeissaan näkee sellaisia kaikkialla ympärillään..
        Olen itse ottanut kuvaa sekä oulussa että raahessa ja näistä käsittääkseni raahen tatskaamolla on nollatoleranssi kaikkiin päihteisiin tai sitten jätkät on helvetin hyviä esittämään selvää..

Kuka alkoholista pelkästään puhuikaan? Ehkei Ripeä siellä näy kun messuilla käy nämä supporttipellet ja liivimiehet, miksipä sinne taitavaa ulkopuolista otettaisi edes? Nolohan se olisi kun pesisi ne karvamahat mennen tullen.
        Ketä kiinnostaa tatuointiliitto? Ei se takaa että jälki on hyvää tai että tatuoijat olisi ilman krapulaa tai muun aineen vaikutuksen alaisena töitä tehdessä, jos sitä liittoa kiinnostaisi paskanvertaa nää touhut nii esim Oulun liike olisi suljettu, siellähän notkuu porukkaa ku torilla konsanaan ja siisteydestä ei tietoakaan, ja mitä tekijöihin tulee niin....huh hu.
        Samaa puljua ne on ne liikkeet, Oulu ja Raahe, kyllähän tyhmempikin jo väreistä huomaa mitä touhua tuetaan ;) Mutta kukin taaplaa tyylillään ja töherrykset nahoillaan.

• kehontaidetta
        Heh he! kirjoitti:

Kuka alkoholista pelkästään puhuikaan? Ehkei Ripeä siellä näy kun messuilla käy nämä supporttipellet ja liivimiehet, miksipä sinne taitavaa ulkopuolista otettaisi edes? Nolohan se olisi kun pesisi ne karvamahat mennen tullen.
        Ketä kiinnostaa tatuointiliitto? Ei se takaa että jälki on hyvää tai että tatuoijat olisi ilman krapulaa tai muun aineen vaikutuksen alaisena töitä tehdessä, jos sitä liittoa kiinnostaisi paskanvertaa nää touhut nii esim Oulun liike olisi suljettu, siellähän notkuu porukkaa ku torilla konsanaan ja siisteydestä ei tietoakaan, ja mitä tekijöihin tulee niin....huh hu.
        Samaa puljua ne on ne liikkeet, Oulu ja Raahe, kyllähän tyhmempikin jo väreistä huomaa mitä touhua tuetaan ;) Mutta kukin taaplaa tyylillään ja töherrykset nahoillaan.

Ei tatuointiliitto sulje mitään liikkeitä missään päin suomea. Tatuointiliitto on tatuoitsijoiden huippunimiä, jotka ovat päässet sisään omilla ansioillaan. Siihen lasketaan kuvien julkaisuja kansainvälisissä tatuointilehdissä, messuvoittoja, oman tyylin hallinta jne jne... Oulun tatuointimessuille otetaan kyllä taitavia ulkopuolisia, jos vain satut alaa seuraamaan. Olihan siellä nyt niinkin rautasia liikkeitä, kuin vida loca (helsinki), Takomo (tampere), Down under (hyvinkää) jne...

Se mitä bikereihin tulee, niin kyllähän niitä messuilla ja liikkeissä näkee tottakai. Aivan samalla tavalla, kuin moottoripyörämessuilla ja rokkikonserteissa. Eikä ne todellakaan ole koskaan olleet tietääkseni sen enempää haitaksi ku perus alan harrastajatkaan.. Messuilla näkee porukkaa ihan laidasta laitaan. Yleensä noilla messuilla rasitteena on vain liiaksi humaltuneet perus jampat.

Oulun liikkeessä en ole kuin käynyt pällistelemässä, mutta sen kuvan sain, että jätkillä siellä ainaki töitä riittää. Porukkaa siellä kyllä pyöri paljonki. Siisteyttä en ehtiny siinä hulinassa laittaa merkille sen kummemmin.
        Raahessa on ainakin tosi siistiä ja käyn siellä säännöllisesti kahvilla ja suunnittelemasa itelle uusia kuvia. Jätkät tuntuu olevan kyllä tosi skarppeja ja ei niitä kyllä ikinä baareissa näy, vaikka niin toivoiski ku ovat mukavia hemmoja :)

• sergei toosa
        kehontaidetta kirjoitti:

Ei tatuointiliitto sulje mitään liikkeitä missään päin suomea. Tatuointiliitto on tatuoitsijoiden huippunimiä, jotka ovat päässet sisään omilla ansioillaan. Siihen lasketaan kuvien julkaisuja kansainvälisissä tatuointilehdissä, messuvoittoja, oman tyylin hallinta jne jne... Oulun tatuointimessuille otetaan kyllä taitavia ulkopuolisia, jos vain satut alaa seuraamaan. Olihan siellä nyt niinkin rautasia liikkeitä, kuin vida loca (helsinki), Takomo (tampere), Down under (hyvinkää) jne...

Se mitä bikereihin tulee, niin kyllähän niitä messuilla ja liikkeissä näkee tottakai. Aivan samalla tavalla, kuin moottoripyörämessuilla ja rokkikonserteissa. Eikä ne todellakaan ole koskaan olleet tietääkseni sen enempää haitaksi ku perus alan harrastajatkaan.. Messuilla näkee porukkaa ihan laidasta laitaan. Yleensä noilla messuilla rasitteena on vain liiaksi humaltuneet perus jampat.

Oulun liikkeessä en ole kuin käynyt pällistelemässä, mutta sen kuvan sain, että jätkillä siellä ainaki töitä riittää. Porukkaa siellä kyllä pyöri paljonki. Siisteyttä en ehtiny siinä hulinassa laittaa merkille sen kummemmin.
        Raahessa on ainakin tosi siistiä ja käyn siellä säännöllisesti kahvilla ja suunnittelemasa itelle uusia kuvia. Jätkät tuntuu olevan kyllä tosi skarppeja ja ei niitä kyllä ikinä baareissa näy, vaikka niin toivoiski ku ovat mukavia hemmoja :)

Nyt olis hernaria ja pannari rautaruukin ruokalassa halvalla (2,50 €), ja kylkiäisenä tauointi haluamaasi ruumiinosaan/jäseneen.

• pula-ajan missi

Olen ottanut v 2000 Oulussa ja v 2010 Speedolla ja molempiin olen tyytyväinen.

• Itsekkin otin Speedolta Oulussa v. 2008 ja tyytyväinen olen edelleen! :)

• tellu

Ozzy`s tattoo paras!

• kerpele

lestat on perseestä.

• Vierestä seurannut

Eivät tiedä elämän iloista mittään

• narunpäähän siitä..
        Vierestä seurannut kirjoitti:

Eivät tiedä elämän iloista mittään

...ohi on näköjään menny sultakin, kun katkerana täällä tilität tyhjää ja tyhmää elämääsi ja huom! en ole lesta!

• Speedo von Amapil

Otin larssin kuvan lerssiin!

• Hahhah!

Ma otin kans Speedolta....

• lamanen

Mä otin Sakulta..

• ollako vai eikö?

onko siellä joku ulkomaalainen tekijä? onko kokemusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen