Vuokrat kirppareilla

Vantaan suunnalta

Olen kiertänyt kirppareita ja paljon löytyy tyhjiä p.paikkoja. Mielestäni (saa olla erimieltä) vuokrahinnat ovat turhan kalliita tällaisina aikoina. Esim Kehä III ja Hyrylä Femmatori voisivat alentaa vuokrahintojaan. Vuokraajan pitäisi ajatella että jos halvempi myyntipaikka niin myyjiä olisi enemmän. Se on parempi kuin tyhjät pöytäpaikat.
Nyt myyjät käyvät itse myymässä tavaransa esim. Valtterissa ja Pandatorilla.

12

1755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lian kovat pöytämaksut

20 eur viikko on mielestäni sopiva hinta, silläkin kirppisyrittäjä saa sadan paikan kirppiksestä kokoon 8000 kuukaudessa, eikö vuokra lukaalista useinkaan ole kuin 2-3000 eur. Sillä tavalla saa itselleen ihan hyvän palkan.

• Lentokoneella honoluluun

Juu, ja tosta jäljelle jäävästä vähenetään vielä sähkö, vesi, mainoskulut, vakuutusmaksut, eläkemaksut ja työntekijän palkka, sillä kukaan ei pysty yksin pyörittämään tollasta hommaa !! Ja anteeksi jos vielä unohtu jotain mihin tulee budjetoida, niin alv 22%. Eli sinun matematiikalla ollaan lappuluukulla alle aikayksikön. Se yrittäminen on muutakin kuin tulot - vuokra = palkka

• tyhjää täynnä
        Lentokoneella honoluluun kirjoitti:

Juu, ja tosta jäljelle jäävästä vähenetään vielä sähkö, vesi, mainoskulut, vakuutusmaksut, eläkemaksut ja työntekijän palkka, sillä kukaan ei pysty yksin pyörittämään tollasta hommaa !! Ja anteeksi jos vielä unohtu jotain mihin tulee budjetoida, niin alv 22%. Eli sinun matematiikalla ollaan lappuluukulla alle aikayksikön. Se yrittäminen on muutakin kuin tulot - vuokra = palkka

Tulipa käytyä tuolla tällä viikolla ja mitä ihmettä. Reilusti yli puolet pöydistä ammotti tyhjyyttään. Oli kuin valtteri kesällä kun puolet hallista on tyhjänä. Ehkä paikka on hieman syrjässä ainakin ilman autoa.

• yli 30 e

Myyn mielummin itse esim päivän kirppareilla. En ole valmis maksamaan yli 30 e paikkamaksua. Tänä aikana jolloin on työtön, tarvitsee kaiken ylimääräisen rahan.

• 10-12 euroa

Sopiva viikkohinta olisi varmaankin sellainen 10-12 euroa. Kirpparilla olisi kuhinaa ja siitä hyötyisivät kirppisyrittäjä, vuokraajat sekä ostajat.
      Mitä järkeä on tyhjillään tiloja pitää.
      Mahdotontahan on muutamilla, jopa kymmenilläkään rääsyillä saada kokoon edes pöydän vuokraa, jos se on 20-30 e/viikko.
      Reilut, pysyvät hinnat pöytävuokrissa ja mukava henkilökunta, niin kyllä hommat luistavat mallikkaasti kaikkien kannalta ajatellen.

• kehä 111

alku oli hyvä.täydellinen romahdus.alentavaa asiakas palvelua.kaikki vantaan jopparit siellä heti.en koskaan mene sinne mollattavaksi.onni kun on asiallisessti käyttäytyviä kirppiksen myyjiä.esim.wemma.helmi.oliveri.rekolan lastenkirppis todella ammattilaiset vetäjät.kiitos heille,jotkut vaan osaa.kiire on mutta asiakaspalvelu hallitaan.hyviä on siis.valinta vapaa,onneksi.

• vuokra

Minä olen usein miettinyt tätä asiaa kanssa ja yrittänyt ajatella molempien näkökulmasta. Eikö pöydän myyntiin suhteutettu vuokra olisi hyvä vaihtoehto? Silloin ei tarvitsisi miettiä saako omansa pois. Jos vaikka suhde olisi 20-30 % viikon myynnistä.

• miksi ei provisio

silloin tulee provisiomyynnillä yleensä paskaa pöytiin ja ihmiset pitävät pöytää varastona. sitten homma kaatuu.

• Kipperii
        miksi ei provisio kirjoitti:

silloin tulee provisiomyynnillä yleensä paskaa pöytiin ja ihmiset pitävät pöytää varastona. sitten homma kaatuu.

ei ole hyvä idea. Silloin kaikki sisällyttävät hintoihinsa sen provision, eli nostavat hintaa. Ja kukaan ei osta mitään, kun on niin kallista.
        Viikkovuokra on hyvä systeemi, kunhan vain hinnat pysyvät kurissa, eli 10-25e/vk.

• kehä 111 ammattitaito puutuu

KANNATAA KATSOA MILLE KIRPPIKSELle menee.femma hyvä asiakaspalvelu useimmiten ja jopa kohtuu hintakin nippa nappa.uusia kirppiksiä tulee kun sieniä sateella kilpailu kovenee,eiköhän se vaikuta hinta tasoonkin.valinnan vapautta käyttää.kaikille ei riitä asiakkaita.kyllä vuokra tulee olemaan olennainen osa paikan vuokraajalle ja paikan imalko muuten.

• todella

miettiä, miltä kirppikseltä pöydän vuokraa. Kaiken A ja O on asiakasvirta, ei riitä että samat naamat putsaa parhaat päältä, vaan on myös mietittävä minkälaisia ne muut asiakkaat ovat. Tässä autaa se, että vierailee kirppiksellä muutaman kerran, siinä yleensä näkyy se asiakasmäärä. Jos on kassalla jonoa, niin sehän tarkoittaa ostajia ! Itse olen Keski-Uudeltamaalta ja suosin paikallisia yrittäjiä. Yksi on ylitse muiden, mutta koska jo kohta joku älähtää että olen itse kirppiksen pitäjä ja tällä tavalla mainostan, niin jääköön sanomatta. Asiakaspalvelu yrittäjän puolelta on asiallista, ei lipevää ja asiakaskunta on monipuolista ja mielestäni erittäin rehellistä. Pöytävuokra riippuu pöydän koosta ja hälyttimiä on aina saatavilla jos tarvis kalliimpaa suojella.

• PARHAASTA PÄÄSTÄ
        todella kirjoitti:

miettiä, miltä kirppikseltä pöydän vuokraa. Kaiken A ja O on asiakasvirta, ei riitä että samat naamat putsaa parhaat päältä, vaan on myös mietittävä minkälaisia ne muut asiakkaat ovat. Tässä autaa se, että vierailee kirppiksellä muutaman kerran, siinä yleensä näkyy se asiakasmäärä. Jos on kassalla jonoa, niin sehän tarkoittaa ostajia ! Itse olen Keski-Uudeltamaalta ja suosin paikallisia yrittäjiä. Yksi on ylitse muiden, mutta koska jo kohta joku älähtää että olen itse kirppiksen pitäjä ja tällä tavalla mainostan, niin jääköön sanomatta. Asiakaspalvelu yrittäjän puolelta on asiallista, ei lipevää ja asiakaskunta on monipuolista ja mielestäni erittäin rehellistä. Pöytävuokra riippuu pöydän koosta ja hälyttimiä on aina saatavilla jos tarvis kalliimpaa suojella.

hyvin hoidettu ,edullinen.varkaat otetaan kiinni.löytöjä löytyy.uusia myyjiä tulee usein.siis vaihtuu myyjät.asiakkaita on aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12501
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4680
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      145
      3670
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2768
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      108
      1671
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      103
      1524
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe