Olen käyttänyt priorin kapseleita n. 3 viikkoa (mies)
Viime aikoina on alkanut aamuisin sängyllä ilmetä huimausta/pahoinvointia voisikohan johtua priorinista, onko muilla ollut samaa, en ole ylittänyt max. vuorokausiannosta.
Priorin sivuvaikutus?
9
2460
Vastaukset
- misaaa..
Mulla on myös ajoittaista pahoinvointia en tiedä johtuuko Prioriinista otan 1-2tabl /päivä.
- alopecia-112
..varmasti johdu Priorinista.
- h.moilanen
...ei voi Priorinista johtua. Sä oot raskaana. Sitä se on.
- pilleriukko
Sama huvittava näkökohta tuli itsellekkin mieleen. No sepä siitä, tuli vaan mieleen kun eipä tähän ikään ole pahemmin vielä päästä huipannut niin arveleehan tuota tietysti heti ekana että voisi johtua priorinista, pitääpä kuitenkin lopettaa joksikin aikaa niiden ottaminen josko auttas , vaikka ei kai luonnontuotteen pitäisi aíheuttaa sellasta...
- h.moilanen
pilleriukko kirjoitti:
Sama huvittava näkökohta tuli itsellekkin mieleen. No sepä siitä, tuli vaan mieleen kun eipä tähän ikään ole pahemmin vielä päästä huipannut niin arveleehan tuota tietysti heti ekana että voisi johtua priorinista, pitääpä kuitenkin lopettaa joksikin aikaa niiden ottaminen josko auttas , vaikka ei kai luonnontuotteen pitäisi aíheuttaa sellasta...
...kun ei siinä ole edes mitään lääkeaineita. Pelkkä ravintolisä.
- pilleriukko
Priorin ohjeessa on kuitenkin maininta että max. vuorokausiannosta EI SAA ylittää...
Miksi?- h.moilanen
...vitamiineissa ja ravintolisissä tuo ohjeistus on. Käytännössä vaikka ottaisit enemmän niin mitään vaara ei kuitenkaan ole... rahan haaskausta vain. Virtsan mikana tulevat liiat pois kuitenkin...
- kummastelija
Vaihdevuodet menneillään, noin kaksi-kolmevuotta, ja hiukset lähtevät.
Ostin apteekista Priorin tapletteja ja hiustenpesuainetta. Vielä on muutama tapletti purkinpohjalla.
Melkein samoihin aikoihin alkoi välivuodot, toisina päivinä vähemmän ja toisina enemmän.
Onko kenellekään toisille Priorista tullut välivuotoja? - Taijajaja
Oon 21vuotias tyttönen ja kyl mulki niist tulee pahaolo enkä mitää raskaana ole että.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750