Voi helvetti että nyt hävettää kun olen aikoinaan mennyt työkavereillekin selostamaan, että maahanmuuttoasiaan pitää saada jokin tolkku ja Halla-ahoa on syytä äänestää. Edellisestä asiasta olen edelleen samaa mieltä mutta jälkimmäisestä en. Tästä saan nyt joka tapauksessa kuulla vittuiluja joka viikko. No, vastaisuudessa tiedän paremmin.
Aina näin aamuisin kun avaa Hesarin on aina mielessä pieni pelko että mitä se Hallis on taas mennyt törttöilemään.
Halla-aho on pettänyt meidät
4
202
Vastaukset
- etkö parempaa
provoa tänään(kään) keksinyt?
Kyllä teitä puukonkääntäjä-reppanoita löytyy, kunhan soini ensin tempaisee sen jonkun selkään. - oheiseen tapaan
senkin vistbacka vedättäjä
http://www.youtube.com/watch?v=MVoFTniJ7p4
Hmmm. hyvää on ;) - jonka Kakkakin on Kultaa
Voi sinua petturia kun loukkasit Pyhää Profeettaa jonka Kakkakin on Kultaa. Kohta tulee Suomen Sisun erikois-kommando ampumaan niskalaukauksen. Joka kerran on Profeetan Kakkaa tuota Taivaan Mannaa maistanut ei saa koskaan kääntää Hänelle selkäänsä. Hallalujaa, uraa uraa Galla-ago uraa, Hallah akbar!
- RYSSLAND with "LOVE"
PERSEENNUOLIJAT KOSTAVAT VAROMATTOMAT SANASI AINA KOLMANTEEN SUKUPOLVEEN! PIDÄ VARASI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770