eli olen 7vko raskaana...eilen tuli menkkamaista kipua alavatsaan ja nyt aamulla herätessäni huomasin valuvani verta..niukasti kylläkin..nyt mitään kipua ei tunnu, mutta välillä se tulee takaisin. Minulla olisi huomenna aika ehkäisynevolaan koska haluaisin muutenkin keskeytyksen..ja haluaisin että se tehtäisi mahdollisimman nopeasti ettei se veny liian myöhäiseksi..Olen sinne koittanu soittaa..koko ajan olen jonossa ja sen jälkeen se pistää puhelun poikki. Tämä verentulo pelästyttää..onko kyse keskenmenosta vai mistä?
apua kiireesti
6
640
Vastaukset
- liikkeellä
keskeytystä ajatellen....
Raskauden alkuvaiheessa on hyvin usein veristä vuotoa. Kukaan ei täällä osaa sinulle sanoa onko kyse alkavasta keskenmenosta vai ei. Sinut pitää ultrata, joten jatkahan sinne e-neuvolaan soittamista.- ://
No siis ehkäsynä mulla on ollu pillerit..Mercilon.
Ja vasta ko piti tauko olla ni huomasin että menkat on jääny pois..
Eli sain tietääkkin vasta pari vko sitten.
Siinä mietittiin ensin mitä tehdään..pidetäänkö vai ei.
Tultiin tulokseen että ei...tai poikaystävä haluaisi, itse en koe olevani valmis.
Muutenkin ihan kaavinnalla haluaisin..muutama vuosi sitten kun pillereillä tehtiin niin oli hyvin kivulias ja epäonnistui..samaa en halua uudelleen.
Pääsin nyt linjoisa läpi ja huomenna olisi aika..nyt vuoto taas hiipunut..välillä runsaantuu ja välillä hiipuu...alavatsan vasenpuoli aika kosketus arka :S
- ????
Eikö se tuossa tilanteessa olisi hyvä, jos tulisi itsestään ulos.
- ://
No kaavintaan olin jokatapauksessa MENOSSA..
Mutta kun en tiedä onko tässä kyse keskenmenosta vai ei..jos on ja lääkäri suosittelee niin tietenkin annan tulla itsestään ulos.
Aamulla vuosin niukasti ja nyt vuoto on loppunut kokonaan.
Kipua alavatsassa on silti ja välillä tuntuu "sykkivän"..
mahtaako olla jonkin luokan supistuksia, en tiedä. - äitix3enkeliä
:// kirjoitti:
No kaavintaan olin jokatapauksessa MENOSSA..
Mutta kun en tiedä onko tässä kyse keskenmenosta vai ei..jos on ja lääkäri suosittelee niin tietenkin annan tulla itsestään ulos.
Aamulla vuosin niukasti ja nyt vuoto on loppunut kokonaan.
Kipua alavatsassa on silti ja välillä tuntuu "sykkivän"..
mahtaako olla jonkin luokan supistuksia, en tiedä.Itselläni oli aikanaan saman kuuloista oireitta, kun sain keskenmenon. Mutta kannattaa varata aika lääkärille, että tarkastavat tilanteen.
Ja tuosta myöhäisyydestä, yleisimmin keskeytys tehdään rv7-9...
Eli mielestäni kirjoittaja ei ole myöhässä..
- sulle että
tämä EI OLE oikea palsta kirjoitukseesi!!!!! Täällä on surun murtamia äitejä, sylit tyhjänä, osa on jopa joutunut hautaamaan lapsensa, ja sinä puhut raskautesi keskeytyksestä, ja siitä miten olet ennenkin keskeyttänyt ihan vain siksi että et ole halunnut lasta!! Jotkut äidit joutuvat sen kamalimman päätöksen eteen että jatkaakko raskautta vai antaako luonnon hoitaa, kun on selvinnyt ettei vauvalla ole elinmahdollisuuksia. Ja ovat kantaneet häntä rakenneultraan saakka, eli reilu 20 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475445Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612286Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181840Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171565
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301477Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5136881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se219989