Kalpa on liigan surkein joukkue. Ainoastaan siksi, että yksikään vastustaja ei ole suhtautunut Kalpaan vakavasti se on päässyt näinkin pitkälle. Eihän Kalpalla ole edes yhtään kunnon pelaajaa. Oikein hävettää, että liigassa on noin huono joukkue kuin Kalpa.
Kalpa on surkea
3
330
Vastaukset
- Kalpa on
surkea, koko peli perustuu juuri siihen että ollaan surkeita ja surkean näköisinä kentällä jolloin vastustaja alkaa säälimään kalakukkoja jolloin kalakukot iskevät ovelana maalin ja tuulettavat vaisusti jotta säälittävyys jatkuisi seuravaan maaliin. Voiko ovelampaa pelitaktiikkaa ollakaan? No ei, ei ole savolaisen voittanutta!
- V as vendetta
KalPa voitti mun joukkueen!!! BYÄÄÄHHHH!!!!
WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!! - jypin kannattaja
aika epätoivosta ja katkeraa vuodatusta, tuleeko se hämeenlinnasta vai turusta?
kalpa on hyvä joukkue ja jos pelsut olis voittaneet niin finaalissa olis ollu kalpa ja jyp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848