Heippa!
Mieletön fiilis, uskomatonta!! Pakko hehkuttaa... :)
Esikoinen aloittaa koulun syksyllä ja nyt vihdoin pikku kakkonen tulossa, tänään aamulla tein positiivisen testin!!! Tätä hetkeä oon odottanut niiiiiiiin paljon! La siis joskus 29.11.09 tienoilla. Olisko täällä muita samoilla kohdilla menossa olevia??
Muita juuri plussanneita?!
12
617
Vastaukset
- 23.11.
kolme päivää sitten tein testin.. Ite en vieläkään oikein usko. Ainoa merkki josta tiedän etten vaan kuvittele on että menkkoja ei tuu! Ja tää väsykin on ehkä sellanen joka pistää ajattelemaan ettei tää voi totta olla. viisi vuotta kärsinyt yksin lapsettomuudesta (tosin niin että mahdollisuuksiakin raskauteen on ollut muutamamien miesten kanssa) kolme kuukautta uuden miehen kanssa ja tulin heti raskaaksi!! Tää on todellinen ihme. Jos vaan pystyisin uskoa. Oon rukoillut tätä niin kauan. Jo pelkkä raskaaksi tulo. Nyt on lupa olla vauvasaiteilla ja pystyn tekeen sen ilman itkukohtauksia. :D Mulla laskettu aika ois kai 23.11. Täytyy varmaan vielä tehä yks testi ennen neuvola aikaa.. että en varmasti kuvittele mitään ja ne pidä ihan pöpinä mua siellä.. ONNEA NYT KOVASTI!!
- äippä-79
Voi kun mukava kuulla!! Paljon onnea myös sulle!! :)
- äippä33
lapsettomuutta ja kun miestä vaihdoin niin ei keretty kun 2kk seurustella niin olin jo raskaana..edellisessä suhteessa tyttö saanut alkunsa ivf:llä, joten jos on todettu lapsettomuutta ja tulee raskaaksi kuitenkin niin saa kyllä olla tosiiiiiiii onnellinen, mä olen ainakin, ihmeitä tapahtuu..niin ne neuvolassakin ihmetteli tätä...mulla nyt menossa 17 0 ja la on 4.9, en kuulu tähän ryhmään missä nyt seikkailin mutta oli pakko kertoa tää kun täs näytti saman kokenut olevan.
- myös:)
mulla suunnilleen marraskuun alkuun/puoliväliin.en ole vielä ultrassa käynyt ja ensimmäinen neuvola ensi tiistaina, olen silloin 7 viikolla joten en tiedä että ultraavatko vielä.
- rouva -82
Joo, tein kanssa testin tällä viikolla kun menkat oli niin oudot tai olemattomat. TEsti näytti heti positiivista ja on siis eka tulossa. Ei kyllä oltu suunniteltu mutta tervetuloa vaan pienokaiselle! Mäkin alan innostua pikkuhiljaa. Mieheni on ihan innoissaan vaikken olis ikinä uskonut. En oo varma lasketusta ajasta, kun menkat oli jo toisen kerran tosi niukat, luulen että marraskuussa syntyy viimestään. sain neuvola ajan jo ennen pääsiäistä.
- uä vkolla 12
Jep, täällä tein testin kyllä jo pari viikkoa sitten, nyt rv 8. Tämä lapsi on llätys, ei oltu enää suunniteltu aivan näin pian kolmatta, koska meillä on 3v. ja 7kk ikäiset lapset. Kauhea pahoinvointi ja väsymys ovat kyllä mielialan pistänyt aika apeaksi, vaikka en pienistä valita. Tää on jotain aivan totaalisen kauheaa väsymystä eikä voi verratakaan aiempiin raskauksiin. Mutta jospa se tästä.
- LA joulukuussa
Täällä myös on numero kakkonen tulossa, esikoinen on 10 kk.
Laskettu aika lienee jotain 1.12, ultrassa sitten varmistuu. Tuntuu, että siihenkin on vielä ikuisuus, kun olen vasta viikolla 4. Testin tein kolme päivää sitten.
Paljon onnea kaikille :).- alussa...
Voi sullakin vielä pikkunen. Meille tulossa kolmas ja lapset 3v. ja 7kk ikäinen vauva, että rankkaa tulee olemaan. Mutta tähän mennessä nämä lapsoset olleet hyväunisia ja kaikin puolin helppoja.
- heituska
heippa ja onneksi olkoon kanssa odottajile :) itse plussasin vajaa pari viikkoa sitten ja laskettu aika olisi 18.11.2009 eli pikkukakkosta odotellessa
- onn
la 18.11=) joten samoissa mennään. Kakkosta meilläkin ootellaan ja esikoinen on nyt 2v. Tosin uskoisin et la ehkä siirtyy kun mun kierto on pidempi kuin 28 päivää. Mutta eka ultra puolentoista viikon päästä joten sitten se nähään
- la 12.11
Onnea kaikille plussanneille!
Minulla ois laskettuaika 12.11, ensi viikolla on ultra joten sitä jännitellessä... :) Onnea äippä-79 ja tietenkin kaikille muillekin =)
Itsekin plussasin reilu viikko sitten ja nyt olen 4 6 viimeisten menkkojen perusteella tai sitten 5 2 ovulaation perusteella, la on 24.11. Mulla on varhaisultra reilu viikon päästä koska halusin mahdollisimman aikaisin varmistaa että onko kaikki hyvin! Mulla kävi viime elokuussa niin että rv10 todettiin tuulimuna enkä nyt halua odottaa yhtä pitkään!!! Esikoinen olisi meille tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847