täällä lahdessa ei pelaa ADSL laajakaista laisinkaan ja koko yhteys ollut nyt alhaalla nyt jo kaksi tuntia. tekevät kuulema jotain linja huoltoa koko alueella.
ADSL-yhteyksissä vikaa Lahden ja Hollolan alueella
4
566
Vastaukset
- vannu viiniö
kyllä DNA:n pitää myös joskus omat linjansa huoltaa ja tällöin tietysti yhteys on poikki, mutta se kaikki on vain meidän asiakkaiden parhaaksi jotta koko kaupunki saa toimivat yhteydet.
- luigi
voi voi kumpa sinulla olisi nyt kaapelilaajakaista niin ei olisi mitään ongelmaa.
kannattaa nyt jo viimein vaihtaa luotettavaan DNA kaapelikaistaan.- hyggid
Opettele ADSL- tekniikkaa ja tv-linja tekniikkaa. Minulla ollut TV vice ollut pätki 3 viikkoa.
- jasosopå
DNA ei koskaan huolla linjojaan vaan päinvastoin murtavat niitä sillä ainakin minun kaapelikaistan pätkimiseen löytyi selitys kaapeli rikosta joka todettiin asentajan toimesta asentajan aikaansaaduksi teoksi ja sain DNA:lta rahallista korvaus 50 euron verran.
on myös ehkä mahdollista että siellä lahdessa DNA on hieman pätevämpää kuin täällä turun lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294