HEVOSELOKUVIA

lanttara

Hei !

Niin elikkäs mitäs niitä kaikkia onkaan?
Oon jäänyt niihin koukkuun ja olis kiva vuokrata ja katsoa lisää.

Hevoskuiskaaja, Trigger, Young Black Stallion, Seabiscuit ja Ruffian on jo katottuna olis mukava katsoa lisää.

Kiitos jo etukäteen jos joku viitsis vinkata lisää.

Eli kaikkia tosi tapahtumiin perustuvia hevosiin liittyvä elokuva taikka joku muuten vaan kisahevosesta tai jostain lännen hevosesta tai jostain kertova elokuva. Ihan kaikki käy.

43

10539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zappp

      Black Beauty(1994)
      Phar Lap(1983)
      Sylvester(1985)
      The Black Stallion(1979)
      The Black Stallion returns(1983)
      National Velvet(1944)

    • mawwe

      1. Salama seepra (vähän nuoremmille mutta silti katsottava. Kertoo seeprasta joka pääsee kisaamaan) 2. hidalgo (lännen elokuva joka perustuu tositarinaan) 3. Young black stallion (tulee ehkä hieman mieleen seabiscuit ja musta orin sekoitus) 4. black beauty (kertoo urheasta mustasta hevosesta joka joutuu kokemaan kovia) 5. Running free ( Kertoo Lucky nimisestä vapaasta hevosesta) 6. Musta ori 7. Mustan orin paluu 8. hopea harja ( en ole varma käännöksesta olisiko Silver Brumby) 9. Hevoskuiskaaja (katsomisen arvoinen!) 10. Flicka ( Tyttö ja villivarsa) Muita joita olen kuullut olevan, mutta en ole nähnyt 1. Monocerus 2. Flash 3. Phar Lap 4. valkoinen poni 5. Sinä, minä ja hevonen

      • jade\

        dreamer (kerrto hevosesta joka sa loukkantu kilpparadalla)


    • Ansku 2

      en hirveesti tiiheheppa leffoja mutta oistin yhe tosi hyvän leffa nimeltä Black stallion tosi hyvä, kannattaa kattoo;)

    • duuruuhh

      Siihen ei kyllästy ikinä.

      • krixis

        Green Grass Of Wyoming 1948 (Ukkospilvi)


    • Mirke

      en nyt jaksa luetella mutta polluxsista tulee kohta 23 hevoshoitolan sisarukset elokuvaa
      ja aiemmin tulleita on Chica 1, Chica 2, hevoshullut

      • chica-chica

        Chica -leffoja kun löytyisi ostettavaksi...


    • SpiritStallion

      Spirit - Stallion of the Cimarron eli Spirit - villi ja vapaa ainaki on. Suosittelen todellaki, ite tykkäsin kovasti jo pienenä:)

    • Jjinka

      Wild Hearts Can't Be Broken on kanssa ihan katottava. Sukeltavista hevosista kertoo.

    • tietämätön.

      Heii tota ku oon varmaa 4 vuotta ettiny yhtä hevosleffaa. En tiiiä siis nimeä. ja oon vaikka mistä koittanu ettiä. tykkäsin siitä ihan sikana ja haluisin nähä uusiks.. Muistan kyl vähän juonesta jtn , eli jos joku tunnistais tän lefffan ni vois kertoo nimen ? (=

      eli ekaks siin o visssii joku poika ja sit sen joku sukulainen kuolee ja se kerää rahaa et saa sille jonkun arkun. Mut sit se päättääki vissii ostaa hevosen niillä ku yhtä hevosta tarjotaan halvalla. mut sit ku se menee ostamaa se on jo myyty. ja ku tää palaa kotii. Se hevonen on siel pihassa ostettu sille. sit tää jtn siin välis mut josai vaihees tää tyhmänä myy sen hevosen jolleki kouluttajalle ja sit haluuki takasi ja taistelee vastaan et saa sen..
      (se hevonen on elokuvassa raudikko"

      enempää en siitä muista ja tostaki suurinosa voi olla väärin , mut ois kiva jos joku tunnistais? (= edes jostain osasta jtn tunnistais niin vois vinkata mulle..

      • Anonyymi

        Tätä samaa leffaa oon yrittänyt etsiä.salama tais olla hevosen nimi


    • deadrainbow

      suomalaine on ainaki vuon '08 ilmestyny erottamattomat, ihan kiva oli, jokseenkin surullinen :c

    • joku

      kanattaa kattoo spirit se on hyvä vaikka vähän pienemmille

    • hevosmiess

      Ong Bak 2

    • TIETÄMÄTTÖMÄLLE!!!

      Tietämättömälle!! Se hevoselokuva jota kyselit, on "Salama"- en muista mikä alkuperäiseltä nimeltään on, Poika varastaa hevosen ja ratsastaa sillä satoja kilometrejä isäänsä vastaan satamaan jne jne...

    • musta ori
    • Heppahullu-99

      Secretariat on tosi hyvä (vaik onkin Disneyn tekemä)
      Tykkäsin silti.
      Löytyy cdon.com:ista 7,95€

    • -96

      Tyttö ja villivarsa on ,hyvä ja salamaseepra kans. mut Musta ori, kyl myös hyvä :)

    • Ashleight

      Suosittelen kattoo Secretariatin. Se on tosi hyvä. :) Surullista ja onnellista :D

    • Desperate 12

      Muistaak joku leffan mis kerrotaan tytöstä joka muuttaa jonnekki grand canyonin lähel kesäks (ehkä tyylii isäns työ?) ku harrastaa jtn pyöräilykisoja ja sit ei tiiä siel mtn hevosist...
      siel tilal se jotuu hevoshommiin eikä tykkää siit aluks lainkaa, mut sit se näkee siel semsen mustan villiorin ja ihastuu siihen... sitko se ei oikee kesy jne ni ne aikoo lopettaa sen, mut sit se tyttö käy salaa yöl enne eläinlääkärii varastaas sen hevosen ja piilottaa sin grand canyoniii...
      siel se ja joku äijä käy kouluttaas sitä ratsuks... sit kerra semse "rosvot" käy varastaas sen hepan sielt ittellee ko seuraa sitä tyttöö mikä o menos hoitaa sitä villihevost...
      sit en muist mite ne hommas sen jotenki takas mut sit ne piilottaa sen johki toisee farmil ja maalaa sitä vähä ettei sitä tunnistettais..
      ne päättää osallistuu sen kaa johki laukkakisoihi ja semsii tynnyri kisoihi jne... Muistaako joku nimeä?

    • moimoi

      Desperate 12! tulee useempi elokuvii tost sun jutust mielee. Tyttö ja villivarsa 2 ja hevoshullu

    • Exiter One
    • joku

      tyttö ja villi varsasit salamaseepra hevoskuiskaaja

    • tuikkuli

      muistaako kukaan tarinaa koulurtsastushevosesta, joka ollut liian kovan käden valmennuksessa, mutta taitava hevonen, muistelisin että oli musta se heppa. Joku nainen sitä sit alkaa hoitamaan ja valmentamaan. Olen lapsena sen katsonut ja kauheesti vaivaa että mikä se oli, haluisin nähdä uudelleen..

    • hevoshullu1

      No mä tiiän esim monocerus,hevoskuiskaaja sercetariat tyttö ja villivarsa1 tyttö ja villivarsa 2 ja tyttö ja villivarsa3 ja heartland sellanen sarja sit Cica matkalla kotiin black beautu musta ori 1 mustan orin paluu ja ja ja salamaseepra.

    • jensuu2

      mikä elokuva se on jossa kaksi likkaa lähtee hevosillaan maastoon ja ratsastaa jossain metikössä tien lähellä kunnes se toinen hevonen jotenki ajautuu sinne tielle ja toinen menee sitte perässä ja sitte rekkaa ajaa toisen hepan päältä ?

      • xcvkgblk

        Hevoskuiskaaja se on.


    • joo o

      Muistaako kukaan tällästen nimiä:


      1.Tapahtuu jossain espanjassa tai vastaavassa, siinä on estehevonen jota hypytetään ja yks huitoo piikkikepillä,sitten siinä on pikkupoika joka haluu pelastaa sen hevosen kun jonkun tytär tippuu siltä hevoselta ja loukkaantuu

      2.Valkonen yksisarvinen jota tyttö alkaa kesyttää,kisaakin estekisat sillä ja sit siin oli joku maahinen tai joku sellanen muistaakseni :D

    • Hulabaloovagina

      Www.horsecock.com....sieltä löytyy tärkeitä pätkiä hevosiin liittyen:))

    • katsokaatämä

      The First Saturday in May.

      Dokumentti Kentucky Derbystä. Ja vaikka onkin dokumentti ei sen perusteella kannata todellakaan jättää katsomatta, sillä tämä on aivan mahtava. Suosittelen!

    • warrior2

      Secretariat
      Seabiscuit
      Musta ori
      Mustan orin paluu
      Black Beauty
      Spirit - Villi ja vapaa
      Sotahevonen
      Horse Crazy
      Tyttö ja Villivarsa
      Tyttö ja villivarsa 2
      Dreamer
      Chican tarina

      Tossa jotain, aika monet on kyl jo aiemmin mainittu. Ite suosittelen eniten Secretariatia, Seabiscuitia ja Sotahevosta. :)

      • Chekers

        Hei haluaisin tietää elokuvan nimen muistan siitä jotain
        Mustavalkee heppa tyttö löytää sennja haluu alkaa ratsastaa sillä ja haluu kisata ja sit kisaa ja anto sille nimeks chekers ja jotain...


    • Entinenheppatyttö

      Hei! Itekki on tullu etittyä sellasta elokuvasarjaa jossa tallitytöt(?) puuuhastelee. Yhdestä osasta muistan vaan että tallilla pidettiin halloween juhlat ja oli jonkun näköinen päätön ratsastaja? Auttakaa!!!

      • viliiikki-1

        Tallijengi ( the saddle club )


    • help me now

      Samaa aihetta kyselisin. Olen etsinyt tosi kauan eartland sarjaa netistä mutta en ole löytänyt mistään mm. 2 tuotantokautta! Linkkejä??

    • Joey

      Sotahevonen on tosi hyvä leffa!

    • jokunopeekysymys

      oon pitkään ettiny yhtä heppaleffaa, jossa oli joku tyttö ja sit ne muutti johonki taloo, jossa oli ennen asunu joku perhe jossa tyttö harrasti ratsastusta ja sit vissii oli kuollu kisaradalle en muista kunnolla. Ja sit se pääosas oleva tyttö löys jonku vihreen lasihevosen sit siin oli kuviois semmone musta hevonen ja joku vanha mies. Mun mielest se tyttö löys vahingos siin leffas sen luolan, mist se lasihevonen oli tehty. Mun mielest se heppa kuoli siin ja sit siin oli joku kaivos ja jotai muuta. PIKASESTI VASTAUS

      • Einiinnopeevastaus

        Monocerus (salaperäinen yksisarvinen)


    • hevosexpertti

      A Sunday Horse on tosi hyvä, löytyy Netflixistä

    • Hevosvoimaa
    • Anonyymi

      "Aika jonka sain" on tositapahtumiin perustuva suomenkielinen tosi hyvä elokuva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe