tyttäremme sai nimen rosa maria
tyttö sai nimekseen
11
2389
Vastaukset
- :)))))))))))))))))))
Onnea :) Todella kaunis nimi ! :) Itse olen rv.37 3, että kohtahan meidänkin muksu varmaan tulee :)
- kutsutteko
te häntä Rosaksi vai Roosaksi.Itse tykkään Rosasta
- onnitteluista
kiitos onnitteluista=)..kutsumme häntä rosaksi..olimme kahden viheilla rosa vai roosa...mutta rosa oli minustakin kauniimpi..=)
- kastettujen palstalla?
Eikö sinulle ole selvinnyt kastamisen funktio?
- sassa85
Minulle henk.koht. kasteella ei ole mitään muuta merkitystä kuin se että lapsi saa nimen. Onhan sekin tosin hyvä että kuuluu kirkkoon kunnes osaa itse tehdä päätöksen, että tahtooko siihen kuulua vai ei. Eroaminen kun taitaa olla yksinkertaisempaa kuin liittyminen. Minulle tämä uskonnollinen merkitys on kuitenkin täysin yhdentekevä. Mutta kun minun lapseni kasteessa saa nimen, aion kyllä ilmoittaa siitä täällä, sillä minulle se on ihan yhtä tärkeä juttu kuin uskovaisille se että liitetään seurakuntaan. Lapsi kun sen kasteen tulee kuitenkin saamaan, aiemmin mainitsemastani syystä sekä siitä että mieheni perheelle se on tärkeää.
- anteeksi vain
sassa85 kirjoitti:
Minulle henk.koht. kasteella ei ole mitään muuta merkitystä kuin se että lapsi saa nimen. Onhan sekin tosin hyvä että kuuluu kirkkoon kunnes osaa itse tehdä päätöksen, että tahtooko siihen kuulua vai ei. Eroaminen kun taitaa olla yksinkertaisempaa kuin liittyminen. Minulle tämä uskonnollinen merkitys on kuitenkin täysin yhdentekevä. Mutta kun minun lapseni kasteessa saa nimen, aion kyllä ilmoittaa siitä täällä, sillä minulle se on ihan yhtä tärkeä juttu kuin uskovaisille se että liitetään seurakuntaan. Lapsi kun sen kasteen tulee kuitenkin saamaan, aiemmin mainitsemastani syystä sekä siitä että mieheni perheelle se on tärkeää.
sehän sua nyt kovasti vaivaa no anteeksi jos loukkasin kun kerroin tällä palstalla lapseni nimenannosta..mutta toisaalta suomi on vapaa maa=)
- mummo -50
anteeksi vain kirjoitti:
sehän sua nyt kovasti vaivaa no anteeksi jos loukkasin kun kerroin tällä palstalla lapseni nimenannosta..mutta toisaalta suomi on vapaa maa=)
olet antanut lapsellesi kauniin nimen, viis siitä mitä muut ajattelevat kasteesta ja sen merkityksestä.Pääasia, että itse uskotte.Hyvät jatkot teille ja Rosa Marialle.
- ihmisoikeudet
mummo -50 kirjoitti:
olet antanut lapsellesi kauniin nimen, viis siitä mitä muut ajattelevat kasteesta ja sen merkityksestä.Pääasia, että itse uskotte.Hyvät jatkot teille ja Rosa Marialle.
Voiko vauvan liittää myös kokoomuksen jäseneksi, ettei vain saisi vaikutteita kommunismista? Toivottavasti silloin, kun lapsi täyttää 18-vuotta on jo nettisivu "eroakokoomuksesta.fi", onhan nyt olemassa jo sivu "eroakirkosta.fi".
On muuten vaikea käsittää sitä, että on erottava jostain, mihin ei ole itse koskaan edes liittynyt.
Onneksi kasteen saa mitätöityä, kun käy uimassa Katumajärvessä. Vain rituaalilla voi kumota toisen rituaalin merkityksen :) - `=????????????????
ihmisoikeudet kirjoitti:
Voiko vauvan liittää myös kokoomuksen jäseneksi, ettei vain saisi vaikutteita kommunismista? Toivottavasti silloin, kun lapsi täyttää 18-vuotta on jo nettisivu "eroakokoomuksesta.fi", onhan nyt olemassa jo sivu "eroakirkosta.fi".
On muuten vaikea käsittää sitä, että on erottava jostain, mihin ei ole itse koskaan edes liittynyt.
Onneksi kasteen saa mitätöityä, kun käy uimassa Katumajärvessä. Vain rituaalilla voi kumota toisen rituaalin merkityksen :)täh??
- =) kiitos
`=???????????????? kirjoitti:
täh??
kiitos sinulle mummo 50..hyvää jatkoa myös sinulle=)
- Peto-petteri
Kaunis....nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1394386Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3422209Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071810
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561777Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571469Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4861355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441326