Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tyttö sai nimekseen

janica=)

tyttäremme sai nimen rosa maria

11

2376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))))))))))))))))))

      Onnea :) Todella kaunis nimi ! :) Itse olen rv.37 3, että kohtahan meidänkin muksu varmaan tulee :)

    • kutsutteko

      te häntä Rosaksi vai Roosaksi.Itse tykkään Rosasta

      • onnitteluista

        kiitos onnitteluista=)..kutsumme häntä rosaksi..olimme kahden viheilla rosa vai roosa...mutta rosa oli minustakin kauniimpi..=)


    • kastettujen palstalla?

      Eikö sinulle ole selvinnyt kastamisen funktio?

      • sassa85

        Minulle henk.koht. kasteella ei ole mitään muuta merkitystä kuin se että lapsi saa nimen. Onhan sekin tosin hyvä että kuuluu kirkkoon kunnes osaa itse tehdä päätöksen, että tahtooko siihen kuulua vai ei. Eroaminen kun taitaa olla yksinkertaisempaa kuin liittyminen. Minulle tämä uskonnollinen merkitys on kuitenkin täysin yhdentekevä. Mutta kun minun lapseni kasteessa saa nimen, aion kyllä ilmoittaa siitä täällä, sillä minulle se on ihan yhtä tärkeä juttu kuin uskovaisille se että liitetään seurakuntaan. Lapsi kun sen kasteen tulee kuitenkin saamaan, aiemmin mainitsemastani syystä sekä siitä että mieheni perheelle se on tärkeää.


      • anteeksi vain
        sassa85 kirjoitti:

        Minulle henk.koht. kasteella ei ole mitään muuta merkitystä kuin se että lapsi saa nimen. Onhan sekin tosin hyvä että kuuluu kirkkoon kunnes osaa itse tehdä päätöksen, että tahtooko siihen kuulua vai ei. Eroaminen kun taitaa olla yksinkertaisempaa kuin liittyminen. Minulle tämä uskonnollinen merkitys on kuitenkin täysin yhdentekevä. Mutta kun minun lapseni kasteessa saa nimen, aion kyllä ilmoittaa siitä täällä, sillä minulle se on ihan yhtä tärkeä juttu kuin uskovaisille se että liitetään seurakuntaan. Lapsi kun sen kasteen tulee kuitenkin saamaan, aiemmin mainitsemastani syystä sekä siitä että mieheni perheelle se on tärkeää.

        sehän sua nyt kovasti vaivaa no anteeksi jos loukkasin kun kerroin tällä palstalla lapseni nimenannosta..mutta toisaalta suomi on vapaa maa=)


      • mummo -50
        anteeksi vain kirjoitti:

        sehän sua nyt kovasti vaivaa no anteeksi jos loukkasin kun kerroin tällä palstalla lapseni nimenannosta..mutta toisaalta suomi on vapaa maa=)

        olet antanut lapsellesi kauniin nimen, viis siitä mitä muut ajattelevat kasteesta ja sen merkityksestä.Pääasia, että itse uskotte.Hyvät jatkot teille ja Rosa Marialle.


      • ihmisoikeudet
        mummo -50 kirjoitti:

        olet antanut lapsellesi kauniin nimen, viis siitä mitä muut ajattelevat kasteesta ja sen merkityksestä.Pääasia, että itse uskotte.Hyvät jatkot teille ja Rosa Marialle.

        Voiko vauvan liittää myös kokoomuksen jäseneksi, ettei vain saisi vaikutteita kommunismista? Toivottavasti silloin, kun lapsi täyttää 18-vuotta on jo nettisivu "eroakokoomuksesta.fi", onhan nyt olemassa jo sivu "eroakirkosta.fi".

        On muuten vaikea käsittää sitä, että on erottava jostain, mihin ei ole itse koskaan edes liittynyt.

        Onneksi kasteen saa mitätöityä, kun käy uimassa Katumajärvessä. Vain rituaalilla voi kumota toisen rituaalin merkityksen :)


      • `=????????????????
        ihmisoikeudet kirjoitti:

        Voiko vauvan liittää myös kokoomuksen jäseneksi, ettei vain saisi vaikutteita kommunismista? Toivottavasti silloin, kun lapsi täyttää 18-vuotta on jo nettisivu "eroakokoomuksesta.fi", onhan nyt olemassa jo sivu "eroakirkosta.fi".

        On muuten vaikea käsittää sitä, että on erottava jostain, mihin ei ole itse koskaan edes liittynyt.

        Onneksi kasteen saa mitätöityä, kun käy uimassa Katumajärvessä. Vain rituaalilla voi kumota toisen rituaalin merkityksen :)

        täh??


      • =) kiitos
        `=???????????????? kirjoitti:

        täh??

        kiitos sinulle mummo 50..hyvää jatkoa myös sinulle=)


    • Peto-petteri

      Kaunis....nimi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe