Soinin venkoilu ja kusetuslinja jatkuu! peruSS puoluehallitus kokoontuu lauantaina, mutta ei välttämättä nimeäkkään kaikkia loppuja EU-ehdokkaita, kuten on aiemmin luvannut.
-Totiseksi on vetänyt soinin, vaikka hänellä on "juhlapäivä", hän liittyi päivälleen 30-vuotta sitten SMP:hen, jonka puoluesihteeriksi päästyään ajoi konkurssiin.
Näin kertoo Verkkoapila -nettilehti:
http://www.verkkoapila.fi/opencms/opencms/apila/news/articles/3215.html
PS EU-ehdokkaita ei nimetäkkään
9
292
Vastaukset
- epäasiallisesti
Nimittämällä "kohutohtoriksi" vaikka hän ei käsittääkseni ole sellaista tutkintoa suorittanut. No, kirjoittaja ei pääse kuin koira veräjästä vaan Jussi laittaa tapansa mukaan luun kurkkuun tekemällä tutkintapyynnön poliisille.
Jussi Halla-aho - sananvapauden esisoturi.- rautaako?
Tuo sanoinhapatuksen esitaistelija on kielitieteiden tohtori, joka laittaa aika outoon valoon selityksensä että "mitä minä voin sille jos ihmiset tulkitsee tekstini väärin".
Kielitieteiden tohtori tietää tarkalleen kuinka ihmiset tulkitsee takstinsä. Ja kirjoittaa sen niin kuin hän haluua ihmisten tulkitsevan. Toki hän myös tietää miten tekstiin piilotetaan takaportteja (olen vain "kriittinen" ja haluan synnyttää "keskustelua") joita pitkin ryömitään ulos jos syyteharkinta napsahtaa. - Roistonsurma
rautaako? kirjoitti:
Tuo sanoinhapatuksen esitaistelija on kielitieteiden tohtori, joka laittaa aika outoon valoon selityksensä että "mitä minä voin sille jos ihmiset tulkitsee tekstini väärin".
Kielitieteiden tohtori tietää tarkalleen kuinka ihmiset tulkitsee takstinsä. Ja kirjoittaa sen niin kuin hän haluua ihmisten tulkitsevan. Toki hän myös tietää miten tekstiin piilotetaan takaportteja (olen vain "kriittinen" ja haluan synnyttää "keskustelua") joita pitkin ryömitään ulos jos syyteharkinta napsahtaa.Eihän se Halla-aho mitään muuta kielitiedettä osaa kuin sen jonkin sukupuuttoon kuolleen kirkkoslaavin jolla on kirjoitettu jotain ortodoksikirkon jumalanpalveluskaavoja ja juutalaisvastaisia solvauskirjoituksia joskus vuosisatoja sitten Venäjällä. Se osaa kyllä kertoa mistä muinaiskirkkoslaavin sanasta mikäkin venäjän sana tulee tai päinvastoin, mutta siinä se on sen "kielitiede". Tämän turhan kielen opettamisella se elää. No, on se kuulemma jotain ukrainan kielen sanakirjaa väsäillyt, mutta taitaa sekin homma olla jäänyt vähälle nyt kun pitää tehdä politiikkaa.
- rautaako?
Roistonsurma kirjoitti:
Eihän se Halla-aho mitään muuta kielitiedettä osaa kuin sen jonkin sukupuuttoon kuolleen kirkkoslaavin jolla on kirjoitettu jotain ortodoksikirkon jumalanpalveluskaavoja ja juutalaisvastaisia solvauskirjoituksia joskus vuosisatoja sitten Venäjällä. Se osaa kyllä kertoa mistä muinaiskirkkoslaavin sanasta mikäkin venäjän sana tulee tai päinvastoin, mutta siinä se on sen "kielitiede". Tämän turhan kielen opettamisella se elää. No, on se kuulemma jotain ukrainan kielen sanakirjaa väsäillyt, mutta taitaa sekin homma olla jäänyt vähälle nyt kun pitää tehdä politiikkaa.
Nuo ovat tutkimuksensa kohteet, mutta kyllä hän toki maisteriksi ja tohtoriksi opiskellessan on tehnyt muutakin. Eli hänen on erittäin vaikea uskottavasti väittää etteikö olisi ymmärtänyt täydellisesti miten hänen tekstinsä tulkitan.
Sekä fanittajansa että vastustajansa ovat tulkinneet ne tasan tarkkaan samalla tavalla - erittäin rasistisiksi.
- Suvaitsevainen kansalainen
12.3 Soini kertoi Ylen uutisille että paikkoja saatetaan pitää auki huhtikuun puoliväliin asti. Mutta hyvä jos saadaan edes pari tietää jo ylihuomenna.
- nuori nainen,,,
peruSS:n EU-ehdokaslistalta? Lohela ei saa suutaan auki valtuustossakaan ja blogilla on kuulemma haamukirjoittaja?
On se ihme, että 30-vuotta politiikassa touhunnut soini ei ole vieläkään löytänyt yhtään alla 35-vuotiasta älykkönaista peruSS puolueen eturiviin ja edustustehtäviin?
- peruSS-esiintyjälistaa
tuskin muukalaisvihamielisempää porukkaa Suomesta löytyy? Näistä peruSSisulaisita vain Hitelerin ihailija Saarakkala on kelvannut peruSS EU-ehdokkaaksi. Aika jännää?!
- uppos Natsipaskaan
KD:n sisäpiiri ei halua syytettä rasismin rahoittamisesta ja vaalilitto on liipasimella.
KD vetäytyy jos Soini EI ALLEKIRJOITA rasisminvastaista sopimusta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417