mulla ei vois varmaan enään huonommin mennä tuon ruokavalion kanssa, kun kaupungilla jo huudellaan alkoholistiksi. vaikka olen absolutisti. mulla on ollut nyt noin puolivuotta niin, että joko ahmin tai syön hyvin epäterveellisesti. puolessa vuodesssa olen lihonnut noin 20 kiloa. painoindeksi nyt 26. eli ennen olin varmaan alipainoinen. en ole hakenut apua, koska nuo mun terveyskeskuksen ihmiset eivät ole kovin hauskoja. eikä yksityisille ole varaa. mutta apua pitäisi kohta saada. kunto on tosi paljon romahtunut ja vaikka nukun 9 tunnin yöunia niin herätessä tuntuu, että ei olisi nukkunut viikkoon. muita jotka huomannut huonosta ruokavaliosta tälläisiä oireita?
yks luuli alkoholistiksi
1
338
Vastaukset
- eräs vain_
Se nyt on ystävä hyvä ihan selvä asia, että huono ruokavalio aiheuttaa väsymystä, tekee ihon huonoksi, hiukset harvoiksi ja kiillottomiksi.
Ostappa ensitöiksesi apteekista pitkäkestoista b-vitamiinivalmistetta ja lisäksi ostat multitabsia tai monivitamiiniporejuomaa. Esim. liika sokeri verottaa elimistön B1-vitamiinivarastoja, googleta mitä se vaje aiheuttaa.
Tai käyppä kirjastossa lainaamassa kirjoja vitamiineista. Kyllä löytyy! :)
Vaikka ahmisit, niin älä unohda ottaa noita vitamiineja.
Se on jo yksi askel eteenpäin, vaikka et ahmimista pystyisikään lopettamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027