Näin kepujohtaja edustaa kansaa. Lähettelee työsähköpostiosoitteestaan sexivihjailuja yh-naiselle.
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2009/03/vanhanen_ei_pida_sahkopostejaan_sopimattomina_642029.html
Työsähköpostiosoitteesta!!!!
2
174
Vastaukset
- ketä on työnataja?
Se olemme me - kansa!
- Matti textaa...
http://web.comhem.se/isotalo/sms.html
Pääministeri Matti Vanhasen tektiviestit Oikeudenkäynissä esiintuleiden tietojen mukaan
22.1.2006 klo 20.54
Soitan vatsanpohjassa kihelmöi mutta mukavaa
I will call, butterflies in stomach but feels nice
24.1.2006 klo 9.05
Sä pelkäsit ettet saa sanaa suustasi apua kuinka pitkä aika on torstaihin
You were afraid of not to get a word out of your mouth. Help…how long time it is until Thursday
24.1.2006 klo 9.08
Soitetaan johonkin aikaan tänään haluan kuulla äänesi
Lets speak today at some point. I want to hear your voice
24.1.2006 klo 10.30
Olen hiihtämässä äsken oli grillikatos jossa oli tuli olisitpa täällä
I am skiing; There was a grill with open fire. I wish you were here
24.1.2006 klo 10.56
Istun autossa ikkunat huurussa toisesta syystä kuin eilen olisitpa vapaalla ensi yön hakisin sinut ja lämmittäisin saunan
I’m sitting in the car windows in steam for a different reason than last night. wish you were free tonight I’d pick you up and warm the sauna
24.1.2006 klo 11.38
Usko pois en alkuun syntyi aito ilo kun tapasin niin kuin sanoin teki mieli hyppiä seksuaalisuuskin virisi myöhemmin eikä sekään ole ihan huono enne mä ajattelen sua koko ajan tänään olisin halunnut juoda kahvit sun kanssa grillikatoksella lammen rannalla ilman seksiä en tiedä miten tästä selviän
Believe me it was genuine happiness when I met you. as I said I felt to jump. Also sexuality was awakened later and that is not a bad sign either. I think of you all the time today would have wanted to have cafe with you at the grill by the bond without sex I don’t know how I’ll manage this
25.1.2006 klo 17.41
Eilinen oli talven paras päivä
Yesterday was the best day of the winter
25.1.2006 klo 21.55
hiustesi tuoksu on tyynyllä
the smell of your hair is on the pillow
14.2.2006 klo 8.16
Onko tänään ystävänpäivä hyvää kullanpäivää
Is it valentines day today. happy darlings day
14.2.2006 klo 19.23
Sun taitaa tehdä mieli kaipaan sitä että pääsen laskemaan käteni lantiollesi ja vetämään puoleeni en aio edes kysyä haluatko ...
I feel you want? I miss to put my hands on your hips and pull you close to me I’ll not even ask if you want
15.2.2006 klo 21.32
heti täyden latauksen sitten saunotaan ja ehkä uudestaan tekee mieli sinua ihan tajuttomasti
full charge straight away and then to sauna and maybe again I will want you like crazy
15.2.2006 klo 21.46
silloin mitä koko viikon teki mieli tunnet toivottavasti sykkeen sisälläsi kovana ja kuumana
that which was wanted the whole week, I hope you feel inside pulsating, hard and hot
15.2.2006 klo 21.53
Saat minut nousemaan päällä saat nähdä miltä se näyttää kun se haluaa työntyä sinuun ja toivoo pehmeiden huuliesi hellivän
You make me hard. On top you’ll see how it looks when it wants to enter in you and wishes your soft lips to cherish it
28.4.2006 klo 20.59
Akku loppu mulla on ollut tänään huono päivä kaikin puolin ja nyt aikaero painaa jaksaa mun kanssa
I Run out of battery, it´s been a bad day in all respect and now I have jet lack have patience with me
8.5.2006 klo 21.46
Perhoset tulee aina kun näen sinut
Butterflies comes every time I see you
10.5.2006 klo 21.19
luukissa rakastelua tai jotain muuta oon vapaana noin 19 alkaen
Love making in Luukki or something else I’m free from 19
10.5.2006 klo 21.34
Toisaalta tekisi mieli molempia ihmiset ei haittaa mutta ehkä silti rauhallinen pitkä ja kiihkeä rakastelu vie voiton
In a way I’d like both, people dont bother but maybe peaceful long and passionate love making wins
10.5.2006 klo 21.42
Oot sekä että rakas laitan saunan tosi kiva
You are also dear. I warm sauna, very nice
14.5.2006 klo 18.58
Eikö ensi viikonloppuna lapses vois tulla tänne ja seuraavana voisit tulla tutustumaan lapsiini
Couldn’t your children come here on weekend and on the next one you could come to meet mine
24.5.2006 klo 23.10
Paljonko pulssi mahtaa olla kun olen sisällä
Wonder how high might the pulse be when I’m inside
25.5.2006 klo 8.30
Huomenta aurinko
Morning sunshine
25.5.2006 klo 21.19
Kauniita unia kullalle
Sweet dreams darling
2.6.2006 klo 19.42
Tykkään
TÀNNE ASTI!!!
I like
ALL THE WAY HERE!!!!
4.6.2006 klo 20.52
Otin tosi pitkät iltapäiväunet olo parani (vähän ellei muuta juhannukseksi keksitä niin tulkaa tänne kaikki mulla on silloin 3 vapaapäivää
I took a very long nap feel better (a little if not else for midsummer come all here I have then 3 days off
5.6.2006 klo 08.10
Ellei flunssa tarttunut niin sitten ei millään aamulla ihmettelin että miksi näin niin huonosti olin laittanut sinun silmälasit
If you didn’t get catch the flu then no way you will in the morning I wondered why I see so bad I had put on your classes
6.6.2006 klo 19.47
Nautin sinusta susan
I enjoy you susan
7.6. 2006 klo 10.01
Lähetin tekstin kyllä mä tuun sun kanssa julkisuuteen mutta vasta puoluekokouksen jälkeen jotta saan kokousasioille täyden huomion siksi näiden kahden jutun jälkeenkin lähipäivät ovat tärkeitä älä sano sanaakaan jos kysyvät
I sent the text yes I will come with you to publicity but only after the party meeting in order to have full attention for the meeting topics that’s why even after these two things the nearest days are important don’t say a word if they ask
7.6.2006 klo 22.06
Lähden illalliselle ja ajattelen sua koko ajan
I’m going to a dinner and I think of you all the time
14.6.2006 klo 21.59
Taas on yksi päivä pulkassa lähden helsingistä on tää mun homma sairasta
Again one day done I’ll leave Helsinki my job is gracy
14.6.2006 klo 23.07
Et paljon enemmän seksikin maistuu kanssasi
No much more also sex is good with you
15.6.2006 klo 09.59
Nähty yhdessä mutta ei missään kameraräiskeessä sukupuolen roolitkin oli kohdallaan minä kauppakassien kanssa
Seen together but not in camera flashes even the gender roles were on place me carrying the shopping bags
15.6.2006 klo 23.16
On ikävä sinua ja tavallista elämää
I miss you and ordinary life
18.6.2006 klo 13.39
Koitan saada kuvan karhusta majapaikan ikkunasta
I try to get a picture of bear from the window of the inn
19.6.2006 klo 10.46
Täällä on kiväärimies jääkarhujen varalta muut vaarat vähäisempiä rantoja paljon mutta ei bikineitä eikä rantaleijonia
Here is a gun man for the case of ice bears other dangers are less beaches are many but no bikinis nor beach lions
20.6.2006 klo l6.11
Ellei olisi ollut vapaata en olisi pyytänyt kun tuli vapaata riensin heti pyytämään se kertoi ikävästä
If I hadn’t had free wouldn’t have asked when I got free I jumped to ask right away that tell about longing
22.6.2006 klo 20.42
Huomenta näen kullan kullän
Morning I see darling’s darling
25.6.2006 klo 17.56
Oli mukavaa kiva kun kävitte älä osta vielä digikameraa kätson sen mun pienen miten se toimii
It was nice that you visit do not buy the dig camera yet I check my small one how it works
25.6.2006 klo 20.47
Niin olet susan sinäkin
So are you susan
29.6.2006 klo 21.16
Kaipaan sua tänne nurmikolla astelemaan voin kyllä arvata että rautamaila sattuu osuu se mihin tahansa saati nenään toivottavasti ei mennyt rustot tai luu rikki
I miss you walking here on the grass I can imagine that iron bracket hurts no matter where it hits, not to mention the nose hope the bones didn’t brake
29.6.2006 klo. 22.07
Nati nati kulta
Snark snark darling
30.6.2006 klo 16.50
Voisin ehkä tulla keskiviikkona illalla tulisit portille vastaan vielä en tiedä mihin aikaan tulen ranskasta
I could maybe come on Wednesday evening you could come to gate I don’t know yet at what time I\ll come from France
1.7.2006 klo l0.28
Huomenta kyllä nukutti aurinko paistaa toivoo euroopan presidentti
Morning I slept well sun shines wishes European president
3.7.2006 klo 23.19
Oot mun kauniita unia
You are mine sweet dreams
4.7.2006 klo 15.40
Yks työpäivä jo takana luxemburgin j israelin tapaamisilla ja nyt lähdössä strasburgiin tää on siis hullua launtaihin ei ole enää pitkä aika
One working day already behind meetings with luxemburg and Israel now heading for Strasburg so this is crazy It is not long until Saturday
5.7.2006 klo 09.35
Huomenta sain vähän lisävirtaa aamulla hotellilta kohta parlamenttiin puhumaan
Morning got some extra power in the morning from the hotel soon to parliament to speak
5.7.2006 klo 16.56
Ranskassa yha aurinko paistaa tää päivä meni hyvin
in France the sun still shines this day went well
5.7.2006 klo 19.49
Näin äsken ilmasta lippajärven ja porkkalan mutta taisit olla mökissä
I just saw Lippajarvi and Porkkala from air guess you were in the inn.
6.7.2006 klo 22.45 Nuku hyvin kauniita unia susan
Sleep well sweet dreams susan
7.7.2006 klo 08.44
Huomenta helsingin sanomien nyt-liitteessä hyvä vanhanen haluaa eu:lle läheiset
suhteet usaan mutta ei yhtä läheisiä kuin susaan
Morning in the NYT-extra magazine of Helsingin Sanomat good Vanhanen wants eu to have close relationships with usa but not as close as with susan
8.7.2006 klo 21.51
Nuku hyvin susan perhosia on
Sleep well susan there are butterflies
9.7.2006 klo 16.36
Terkut berliinistä täällä on kosteaa ja kuumaa toivottavasti huomenna meilläkin
Ei??
Greetings from berlin it is moist and hot here hope also with us tomorrow
No??
(Oonko kertonut että tää pääministerin homma on p,,,homma kaikki ongelmat vain kaadetaan päälle)
(have I told that this prime minister job is a piece of sh…all the problems are just poured on you)
21.7.2006 klo 19.16
Arvaa montako kuukautta on tunnettu
Guess how many months we have known each other
22.7.2006 klo 13.34
Pääsetkö huomenna saunaan oon kylässä noin 17.00 asti kauniaisissä ja voisin sieltä tullessa ottaa sut kyytiin
Can you come to sauna tomorrow I am visiting in Kauniainen until around 17:00 and I could pick you up on the way from there
27.7.2006 klo 15.00
Ei kun ei olen sun kannalta hyvä ajankohta kun mä oon rajoittunut mutta älä välitä siitä
No because it is not a good timing conserning you as I am restricted but don’t mind about that
27.7.2006 k1o 15.35
Mennään lauantaina syömään mahdollisesti näytelmään ja mennessäkin varmaan pysähdytään jossain ota lakanat
Let’s have dinner on Saturday and maybe theater also on the way we might stop somewhere take the sheets
1.8.2006 klo 21.47
Tuplahali nati nati
Double hug snark snark
2.8.2006 klo 21.52
Mä en osaa näitä haliviestejä mutta huolissani olen
I can’t these hug messages but I am concerned
3.8.2006 klo 7.54
Huomenta kaunista aamua
Good beautiful morning
3.8.2006 klo 14.57
Ootko kotona jos tulen alkuillasta käymään
Are you at home if I come by early evening
3.8.2006 klo 20.07
Tykkaän sinusta susan!!!!!!!!!!!!
I like you susan!!!!!!!!!
4.8.2006 klo 20.17
Voi kun voisin antaa etähalauksen
Oh I wish I could give you a distanthug
4.8.2006 klo 22.23
Välitän sinusta susan
I care about you susan
6.8.2006 klo l7.31
Kaipaan
I miss
13.8.2006 klo10.42
Niin olet älä sitä pelkää että olisit mulle vaalien kannalta ainakaan ongelma
You are don’t be afraid that you would be a problem for me concerning the elections
15.8.2006 klo 17.31
Hei et kai aiheuttanut mulle pahaa oot iloni uskon että ihmisten myötätunto on jo sun puolella kun näkevät miten yritetään riepotella sata halia älä nostele painavia
Hi I don’t think you caused me any harm you are my joy and I believe that peoples compassion is already on your side when they see how they try to pull us around hundred hugs don’t lift heavy things
17.8.2006 klo 11.55
Suuukkooo
Kiiisss
22.8.2006 klo 8.10
Huomenta kulta
Morning darling
23.8.2006 klo 19.38
Jos pääsisin budjettiriihestä illalla järkevään aikaan niin mikä on sun tilanne
If I would get from budgeting at a reasonable time then what is your situation like
27.8.2006 klo 21.44
Oli mukavaa aamulla ja eilen samanlaista aikaa kun löytäisi vähän väliä kauniita unia onko luppakorva jo kotiutunut
It was nice in the morning and yesterday was like discovering beautiful dreams continuously is bunny already settled home
31.8.2006 klo 20.36
Nyt tuntuu että tauti hellittää kauniita unia
Now it feels like disease is letting me sweet dreams
1.9.2006 klo 7.11
Huomenta buranan voimalla töissä ällö olo koita jaksaa hali
Morning Im at work with the help of burana feeling bad try to keep up hug
2.9.2006 klo 21.49
Huomenta tulin hämeenkierrokselta ja nyt olen oikoisena ja mietin jaksanko katsoa nelosen elokuvan loppuun
Morning I came from the tour through Hame and now im resting and wondering if I can finish the movie at channel 4
2.9.2006 klo 21.49
Tälläista on ollut 3 ja puoli vuotta lasken päiviä vuoden vaihteeseen silloin saan loman
That’s the way it has been for 3 and half years counting days for New Year then I will have a holiday
2.9.2006 klo 21.55
Jaksan mutta syksystä tulee rankka kun nähdään harvoin
I will manage but autumn will be heavy as we’ll see rarely
3.9.2006 klo 11.33
Huomenta ero ottaa edelleen juhanaan ja hän nukkuu useimmiten mun vieressä mun täytyy ensin saada hänet siirrettyä
Morning divorce is still heavy for juhana and most of the time he sleeps next to me so I’ll need to move him first
3.9.2006 klo 12.20
Ei ole kohtuuton pyyntö ja mua harmittaa kun mä en varmasti tiedä edes tulevia päiviä tää syksy tulee oikeasti olemaan mulle kiireinen ja sitten jos ois illalla aikaa väsyttää ja pitää levätä koitan tänään saada alkavan viikon osalta pari vaihtoehtoista aikaa
It is not unreasonable request and I’m sorry not to know even the coming days this autumn will really be busy for me and then if there would be time in the evening I’m tired and need to rest I try to get today a couple of time options for the starting week
4.9.2006 klo 2 l.56
Apua yö alkaa jo ja aamulla 05.50 herätys pitää kerätä voimia keskiviikkoon
Help night starts already and alarm at 5:50 need to gather my strenght for Wednesday
4.9.2006 klo 21.59
Olit nätti ja aion jaksaa keskiviikkoiltana kanssasi
You were pretty and I aim going to be in shape with you on Wednesday night
5.9.2006 klo 18.17
Mulla tänään lyhenee työpäivä pääsisitkö jo täksi yöksi huominenkin käy eli ei paineita
I’ll finish earlier today could you make it already for tonight tomorrow is also fine so no pressure
8.9.2006 klo 07.19
Huomenta oon poissa kohta kaunis aamu mutta en oikein nauti kun viimeiset vieraat lähtee tiistai-iltana homma vähän helpottaa
Morning I’ll be gone soon beautiful morning but I cannot really enjoy as last guests are leaving Tuesday night then it gets a bit easier
9.9.2006 klo 06.43
Huomenta toden totta että olivat työläitä kilometrejä
Morning those were indeed heavy kilometers
11.9.2006 klo 20.08
Hengissä menen vielä klo 21.00 mtv:n uutisten suoraan lähetykseen kiinan pääministerin kanssa
In Helsinki I will go at 21 to mtv’s direct forecast with prime minister of china
12.9.2006 klo 7.44
Huomenta ihan kohta mtv näyttää aamukävelyni eli hengissä ollaan
Good morning very soon mtv will show my morning walk so I am alive
12.9.2006 klo 7.49
Ei näkynyt väsymys heräsin neljältä näemmä vasta kovimman paineen jälkeen keho iskee takaisin
Couldn’t see that Im tired I woke up at four apparently only after the biggest pressure body is hitting back
12.9.2006 klo 19.38
Selvisin kauniita unia
I made it sweet dreams
13.9.2006 klo 13.09
Jos saavat kiinni älä sana mitään hakevat varmaan jatkojuttua gardian...jossa iltalehti teki tänään ison jutun ei siina mitään kieleistä ollut mutta parempi kuin eivät pääsisi jatkojuttuihin
If they catch you don’t say anything they might search continuation for the article in guardian…in which iltalehti made a big story today there was nothing negative but better they don’t get things to continue with
15.9.2006 klo 24.09
Tavataan yksi vieraista toi pari viinipulloa laitan vahingon kiertämään ja saat ne
We’ll meet one of the guests brought a couple of wine bottles what comes around goes around you’ll get them
19.9.2006 klo 20.53
Tykkään
I like
20.9.2006 klo 20.05
Hali koitan järjestää sunnuntai-illasta maanantai-aamuun laatuaikaa kanssasi jos pääset
Hug I try to organize quality time with you from Sunday evening to Monday morning if you are free
21.9.2006 klo 12.53
Ai 8 kuukautta yritän muistaa maanantain pitää laittää solmu sormeen
Oh 8 months I try to remember on Monday have to make a knot in my finger
21.9.2006 klo 21.02
Luulin jo että nukut hyvää yötä
I already thought you are sleeping good night
23.9.2006 klo 19.48
Kauniita unia kyllä se pitopalvelu syntyy ryhdy vain suunnittelemaan esitekortteja ja nettisivuja laita osoite sitten viimeiseksi
Sweet dreams yes you’ll have the catering just start to design cards and website put the address in the end
1.10.2006 klo 20.09
... sen päälle kirkkokonsertti äsken klaukkalassa nyt vasta väsyttää oli hyvä tunnelma ja muistin kyllä sinut
And on top of that a church concert in klaukkala and only now im tired was a nice atmosphere and I did remember you
1.10.2006 klo 21.30
Painostuksen makua tykkään sinusta käytän omia sanoja
Trying to push me I like you I use my own words
3.10.2006 klo 06.54
Huomenta mulla on kamala viikko tämäkin viikko aurinkoa silti
Good morning having a horrible week this week also sunshine still
3.10.2006 klo 19.38
Tulin just kotiin laitan tämän illalla se on sitten riskilaina maksat jos voit en kysele koskaan sen perään kaikki hankinnat mitä teet voit vähentää yritystoiminnassa
Got just home I put it tonight it is then a risk loan pay back if you can I’ll never ask after it all investments you make you can reduce in business.
3.10.2006 klo 21.40
öitä toimitusjohtaja
Good night CEO
13.10.2006 klo 16.03
Tekstaan kun tiedän ajan annan portille nimen aja portin eteen kun tuut se aukeaa ja vahti kysyy sun nimeä
I’ll text you when I know the time and leave your name at the gate drive in front of the gate and when you come it’ll open and the guard will ask your name
19.10.2006 klo 23.19
Öitä viimeinen palaveri päättyi ja nyt kotiin en halua eu:n enkä edes usa:n presidentiksi toista kertaa
Good night last meeting over and now home I don’t want to be European or even usa president again
28.10.2006 klo 10.21
Ei epäkohtien korjaaminen edellytä sitä että spekuloit häillä sellainen on yksityisasia vastauksesi antoi lehdelle oikeuden tehdä siitä pääjuttu ja jokaisen arvio on se että minä olen tiennyt jutusta ja hyväksynyt sen mun yritys tapella poliitikkojen yksityiselämän puolesta näyttää naurettavalta kun omaa elämääni käsitellään sinun kauttasi näin jokainen arvioi että juttu on tehty täysin minun hyväksynnällä tästä ollaan puhuttu jo aikaisemminkin
correcting mistakes doesn’t include speculating with the wedding that is private matter and you answer gave papers the right to make it main article and every ones opinion is that I knew about all this and approved it my trial to fight for politicians private life seem ridiculous when my own life is treated like this trough you all will assume that the story was made with my approval we’ve spoken about this also before
30.10.2006 klo 10.12
Niin monta kertaa olen pyytänyt että älä vastaa äläkä kommentoi mitään toimittajien kysymyksiin häähaaveista totta kai tuli pääasia kun menit koko aihetta käsittelemään mitä se toimittajille kuuluu
So many times I have asked not to answer or comment anything for reporters questions wedding dreams of course became main topic as you went to comment upon that topic it is not their business
30.10.2006 klo 18.34
Oon tänään ja huomisen köpiksessä torstai-iltana saattaa olla vapaata niin voitaisiin jutella
I’ll be today and tomorrow in Cph might be free on Thursday evening so we could talk
30.10.2006 klo 19.04
Mä menetin 2 yön unet haastattelustasi en ole tehnyt mitään päätöstä väsyttää parempia katsoa vasta loppuviikosta
I lost my sleep for 2 nights because of your interview I’ve not made any decision I’m tired better to look this in the end of the week
1.11.2006 klo 13.53
Luin annan siirretään huomista eteenpäin jos huomenna tavataan niin tiedän että tää loppuu tähän nyt pitää antaa ajan kulua
I read anna let’s postpone tomorrow if we meet tomorrow I know this will end here we need to let the time pass
1.11.2006 klo 15.52
Olen 20 vuotta varjellut itseäni ja läheisiäni siltä että yksityiselämän asioilla hakisin pr-vaikutusta siksi huomaan olevani aivan voimaton sen kanssa että kerta toisensa jälkeen sä annat lausuntoja jos hakee yksityiselämällä myönteistä pr:ää joutuu hyväksymään sen että lehdet kokee oikeudeksi sen kaataa viisinkertaisen määrän kielteistä myös päälleni tähän asti olen aina voinut jokaisen paskakysymykseen vastata että en kommentoi yksityiseen liittyviä asioita nyt kaikki olettaa että olen muuttanut peruslinjaani ja kysyvät meiltä jo mm. yhteishaastatteluja ja olen antanut ohjeen että niitä ei tule nyt 2 lehteä on erittäin tyytyväisiä myynnistään ja 10 maata vaatii tasapuolisuutta niille en jaksa että teet toisin kuin olet luvannut
For 20 years I have protected myself and my closest ones from trying to have pr-effect with my private affairs that is why I find myself completely powerless because you give interviews one after another if you want to have positive pr with private life you need to accept that the papers feel justified to pour five times the amount of negative also on me until this I have always been able to answer any shitty question that I don’t comment on private matters now everybody presume that I have changed my line and they already ask us for for example interviews together and I have told that they won’t be given now 2 newspapers are very satisfied for they sales and 10 countries are requesting equality for them I’m tired that you do another way that you’ve promised
1.11.2006 klo 16.04
Tavataan kesärannassa huomenna illalla klo 18.00 niin jutellaan
Let’s meet in kesaranta tomorrow evening at 18:00 so we can talk
1.11.2006 klo 16.12
Se mitä tuntee toista kohtaan on mitä yksityisin asia mitään sen intiimimpää ei ole puhutaan huomenna
What you feel for the other one is the most private matter there is nothing more intimate we’ll speak tomorrow
2.11.2006 klo 12.34
Paikka ok en tietenkään ajattele että olisit halunnut loukata tunnen sinut jo sen verran hyvin enkä tälle julkisuudelle laita määrääkään.. enempää merkitystä harmittaahan se mutta ei siitä sen enempää tunnen enemmän ongelmaa siitä että en ole valmis ottamaan elämääni pysyvästi ketään toista syksyn ajan on ollut huono omatunto kun en jaksa tapailla ja sitten huomaan että haluan viettää paljon aivan omaa aikaa
Place ok of course I don’t think that you’d have wanted to hurt me I already know you that well and I don’t put to this publicity measure…more importance yes it is annoying me but no more about it I feel more troubled by the fact that I am not ready to take permanently anyone else to my life during the autumn I have felt bad conscious of not having energy to date and then I notice that I want to spend a lot of time just on my own
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743