Minkälaisia painoarvioita on kesäkuulla olevien vauvat?Itsellä on nyt rv29 0 ja tänään oltiin ultrassa ja painoarvio oli 1550g,kuullostaa paljolta :D Kaikki on tosi hyvin kehittynyt :) Poikahan sieltä on tulossa,viime kerralla ei voinut varmuudella sanoa mut nyt saatiin oikein kuvakin pippelistä :D hyvää odotusta muille :)
Muita LA kesäkuus?
5
347
Vastaukset
- d-äiti
Kävin tiistaina tutkimuksissa, jolloin rv 28 0, ja sikiön painoarvio oli jo 1500 grammaa. Tähän vaikuttaa se, että minulla on 1-tyypin diabetes, mikä aiheuttaa sen, etten ole saanut verensokereitani ihannetasolle. Oikeasti pelottaa se vaihtoehto, että vauva tulee olemaan syntyessään vähintään viisikiloinen. Tavoitteenahan kuitenkin olisi normaalinkokoinen vauva ja turvallinen alatiesynnytys. Niin ja näillä viikoilla sikiöiden keskimääräinen paino on n. 1 100 grammaa...
- mamma72
Kävin tänään äitipolilla ja sain painoarvioksi noin 1300 grammaa, lääkäri sanoi sen olevan ihan normaali ei iso eikä pieni. Viikkoja on 28 4 ja itse kärsin kohonneesta verenpaineesta mikä taas voi pienentää vauvan kokoa. Minulla tosin ainakaan vielä ei ole näin käynyt vaan lääkärin sanoin tämä kohonnut verenpaine on toistaiseksi vain minun ongelmani eikä vauvan.
- kun..
ei meilläpäin tehdä painoarvioita (vasta rv 38) vaikka haluaisi. Terkka kertoi syyksi että mitä se vielä hyödyttäisi :( No olis vaan mukava vähän pysyä kärryillä.
Yksityiselle siis sais mennä arvioon ja varmaan pian menenkin. Huolettaa vauvan mahdollinen koko. Painoa on tullut kiitettävästi, vaikka sokerirasituksessa oli kaikki ok. Vatsa on jo megalomaaninen nyt rv 32. - *viv*
Viikko sitten kun mittailtiin (28 0), kaksospoikieni arvioitiin painavan 1200 g ja 1300 g. Potria poikia ikäisikseen kaksosiksi! :) Kunhan vain malttaisivat pysyä mahassa vielä.
Hyvää odotusta sinnekin!- 1+1=2
2 viikkoa sitten meidän vauvat rv 27 5 painoa oli A-vauvalla 945g ja B-vauvalla 1160g.
Maanantaina taas ä-polille,niin saa tietää tämän hetkisen arvion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760