Nyt huvitti heh...

Nauraja.

Kävin tankkaamassa. Siellä oli hupparipäinen finninenä bemarillaan tankilla. Mutta mitä, toinen auto oli vieressä ja siitä nousi pojun äiti ja pisti kortin automaattiin ja maksoi pojun menovedet! Todella nauratti, tälläisiäkö nämä kirjoittajat ovat täällä? Pelkkiä räkähousuja, jotka ei pysty edes polttoainettaan maksamaan? Siis naurattaa vieläkin...voi voi poju parkaan :-D

15

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saisi mennä

jos vain omillaan toimeentulevat ja yhteiskunnan nettomaksajat jäisivät jäljelle. Eikös nykyisin vielä 3-kymppiset ressukat käy säännöllisesti isin kukkarolla ja äidin jääkaapilla, suuri osa taitaa vielä asuakin kotona.

• sitten...

...teki susta entistä kateellisemman ja katkeramman.
      Itse elit lapsuutesi juoppo-vanhempiesi riesana ja nyt joudut kituuttamaan köyhyydessä j aajelemaan ritsallasi. Voi pientä ressukkaa.

• Vieläkin naurattaa...

tais se koira älähtää mihin kalikka kalahti heh heh...

• Söpö kundi
        Vieläkin naurattaa... kirjoitti:

tais se koira älähtää mihin kalikka kalahti heh heh...

Mulle faija osti tyylikkään Audin, ei tartte ajella millään romulla. Tarvittaessa saan rahaa niin paljon kuin haluan.
        Ihanaa nähdä kuinka autoni, sekä varakkaat vanhemmat aiheuttaa kateutta köyhissä pösilöissä.

Ajan upealla Audilla, vaikka olen vasta 19v. Auto toki minun nimissäni. Vaikka onkin upeasti varusteltu, niin silti keväällä tulossa pikkuherkkua mm. sporttiset aluvanteet ja matalaprofiilirenkaat.

Tytöt ihailevat...

• kirjoittaminen on
        Söpö kundi kirjoitti:

Mulle faija osti tyylikkään Audin, ei tartte ajella millään romulla. Tarvittaessa saan rahaa niin paljon kuin haluan.
        Ihanaa nähdä kuinka autoni, sekä varakkaat vanhemmat aiheuttaa kateutta köyhissä pösilöissä.

Ajan upealla Audilla, vaikka olen vasta 19v. Auto toki minun nimissäni. Vaikka onkin upeasti varusteltu, niin silti keväällä tulossa pikkuherkkua mm. sporttiset aluvanteet ja matalaprofiilirenkaat.

Tytöt ihailevat...

taitolaji. Sulla meni aika reippaasti yli. Treenaa vielä.

• Söpö kundi
        kirjoittaminen on kirjoitti:

taitolaji. Sulla meni aika reippaasti yli. Treenaa vielä.

Ei sun tarvitsekaan uskoa, etpähän pahoita niin mieltäsi.
        Toisilla vaan on ja toisilla taas ei...

• tuollaista näit

Työni vuoksi olen pyörien päällä aamusta iltaan ja tuota näkee ihan jatkuvasti. Silloin hiukan nyppii kun äiskä nousee korttinsa kanssa vanhasta ruosteisesta koslasta tankkaamaan lökäpöksypoikansa puhtaana kiiltävää ja tuunattua autoa. Pojan auton tuunaukseen on mennyt monin kerroin se mitä äidin auton arvo on. Arvata saattaa kuka tuunauksen kustantaa. Yleensä näyttää menevän vielä niin, että poika on koko ajan selin äitiinsä eikä sanan sanaa vaihdeta. Kai poika häpeää äitinsä autoa.

• Vieläkin naurattaa...

äidilla tais ola vanha avensiss...mitenköhän tuos vielä pojulle käy?

• äiti pojan ylöspidon

Älä huoli, poika on kyllä ostanut auton ihan omilla kesätyö tms. rahoillaan.

Ja mikäs on autoja ostellessa, kun asumiskulut 0 €/kk - siis heppu asuu, vanhempiensa tulotasosta riippuen, joko heidän nurkissaan tahi heidän kustantamassaan vuokra/omistusasunnossa.

Eikä tyyli muuten rajoitu miehenpuolikkaisiin. Minullakin on ollut kunnia tuntea nuori eli siis liki kolmekymppinen neitonen, joka oli ihan hyvin palkatussa duunissa, mutta osasi kanssa vinguttaa visaa vaate yms. ostoksilla niin reippaasti, että kaikki asumiskulut (vuokra, sähkölasku yms.) usein myös kännykkälaskut, oli pakko pistää kirjekuoressa isäpapalle, kun tili oli taas "poikkeuksellisesti" miinuksella.

Faijani taas kertoili kolmekymppisestä työkaveristaan, joka kanssa tykkäsi ostella autoja & viihde-elektroniikkaa niin, ettei rahaa enää riittänyt vuokraan. Mut nou hätä, asia korjaantui muuttamalla takaisin mamman helmoihin! Harmi vaan, että vanhemmat olivat ehtineet pojan lähdettyä maailmalle muuttaa hyvällä paikalla sijaitsevaan kaksioon, mutta äkkiäkös sitä nyt palataan lähiörivariin, kun poikakulta tarvii oman huoneen....

• Olli Kuhta

Oliko oikein vielä lippalakki väärin päin päässä? :-)

• Vieläkin naurattaa...

että oli. Kovin nopeasti häipyi ja äityli jäi seisomaan, ei kait edes kiittänyt. Nolona se finninenä häippäs...joku saksan tuontibemu se oli, eikä edes uusi.

• tojomään

Esim tojomään kykenisi halutessaan maksamaan bensat moottoroidulle teinibemari-divisioonalle.

• ja toivon..........

Teen äitinä kaiken,että pojastani ei tulisi hombbelia.

• äippä!

saa tulla pyyhkimään...

• äitin

tussu lämpiää bmv kyydissä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe