Oppinut talon tavoille?
Kuvittelet, että minä olen joka viestin takana ja raivopäissäsi vastailet niihin.
Sitten jos luulet minun kuvittelevan jonkun olevan sinulta, kirjoitat, että tämä ei ollut sitten minulta.
Sä oot niin selkee, että susta ei voi erehtyy, vaikka pienen osan kuvittelenkin, vähän niinku sun käveletyylis, persoonallinen.
Ootko pimahtanut lopullisesti?
60
1426
Vastaukset
- se nyt
kuvittelee :)
- todellakaan viittis
kuvitella, että tää on sulta.
Oot vähän tyhmä, jos et huomaa että täällä on pari oikeasti tosi katkeraa ihmistä, jotka vastailee kaikkeen raivostuneesti.
En oo käsi sydämellä ainakaan kuukauteen ainuttakaan raivoviestiä kirjoittanut, mutta luultavasti aika monta "tää ei ollu multa".
Eli päätelmäsi on jo heti alkuun pielessä oli se kelle hyvänsä.- oli kesä tai
talvi täällä on aina se "Miks et soita mulle suoraa, miks sanot rakkautta täällä vieraille!!! IDIOOTIIII!!! =)
- jaa et
kukahan nyt pimahti :) se olit taatusti sä :)
millanen sen kävelytyyli sit on ? - oli oikeastaan
aika hauska viesti taas vaihteeksi :))
Mistäs sinä sitten _tiedät_ mitkä viestit keneltäkin on? (- Et mistään.) - provo!
Aloitusviesti on provo, älkää menkö siihen halpaan!
- huh huh
Näin käy kun lukee joka viestin ja kuvittelee omiaan. Sekoaa totaalisesti.
Taidat asua palstoilla? Ehditkö edes nukkumaan? - vai kampi ??
Mieskö vai nainenko arvostelee toisen kävelytyyliä??
- Arvostelua jos sanoo
Että toisella on persoonallinen kävelytyyli.
- se kuitenkin
Arvostelua jos sanoo kirjoitti:
Että toisella on persoonallinen kävelytyyli.
tässä tapauksessa ollut juuri sitä !!
- luulet?
Et jokainen joka kommentoi aloittajalle tuolla tavalla, olis yks ja sama henkilö? Nyt meni kyllä metsään ja pahasti. Eikä sen kommentin syy ole se minkä kuvittelet sen olevan. Ei sillä eikä millään mut nyt on jollain kyllä aika pahasti ajatukset rajoittuneita ja itsekeskeisiä.
- Kuitenkin herätti:)
Ja mää oon sellane sankarpoika nyt.
- sä olet.
Kuitenkin herätti:) kirjoitti:
Ja mää oon sellane sankarpoika nyt.
Totta kai se herätti. Olet tosi väärässä asian suhteen. Sitä paitsi etkö huomannut et sait aika negatiivista palautetta suurimmaksi osaksi? Jos pidät tuosta syystä itseäsi vielä sankarina niin siitä vaan. Hölmöllä hölmön huvit. ;)
- Ny niin paljoa välitä:)
sä olet. kirjoitti:
Totta kai se herätti. Olet tosi väärässä asian suhteen. Sitä paitsi etkö huomannut et sait aika negatiivista palautetta suurimmaksi osaksi? Jos pidät tuosta syystä itseäsi vielä sankarina niin siitä vaan. Hölmöllä hölmön huvit. ;)
Negatiivisista palautteista, pääasia, että on päässä niitä positiivisia ioneja.
Kyl mää oon sankarpoikkii, en tiätenkään tän viästin takia=)
- täällä asuvasta
luulotautisesta ja harhaisesta ihmisestä.
Elää nettisivuilla vain.- vaan satunnainen
Matkailija täällä:)
Me ollaan täällä mun mussun kans:)
Onx sulla mussuu?
Eikös ole luulotautia luulla toisia luulotautisiksi, varsinkin kun et ymmärrä miten viedään pässiä narussa:) - ne taas
vaan satunnainen kirjoitti:
Matkailija täällä:)
Me ollaan täällä mun mussun kans:)
Onx sulla mussuu?
Eikös ole luulotautia luulla toisia luulotautisiksi, varsinkin kun et ymmärrä miten viedään pässiä narussa:)tollaselle sössöttäjälle kuuluu:)
- Onx sulla kivaa?
ne taas kirjoitti:
tollaselle sössöttäjälle kuuluu:)
Katsotko Lostin tänään?
- on tosi kivaa :)
Onx sulla kivaa? kirjoitti:
Katsotko Lostin tänään?
Sulla ei oo ihan vielä yksikkö ja monikko hallussa ??
Sä kysyit kolmee asiaa ja se on sun mielestä " se " :)
Heipat :) - Yhdessä vaan oli
on tosi kivaa :) kirjoitti:
Sulla ei oo ihan vielä yksikkö ja monikko hallussa ??
Sä kysyit kolmee asiaa ja se on sun mielestä " se " :)
Heipat :)Kysymysmerkki, muut ovat silloin retorisia kysymyslauseita.
Heipat vaan sullekkin ja vähän huumoria peliin.
- ettei alkuperäinen
viesti ole siltä mieheltä, jonka vuoksi täällä käyn. On nimittäin sen verran pipipää vainoharhaista sekoilua tuo aloitusviesti että huh huh.
- Jos lukisit sen hieman
Erilailla.
Vaikkei täällä paljoa huumori kyllä kukikkaan. vakavaa sakkia ja mä oon just se mies, juuri sinun oma musussusi.
Mulla oli erittäin hauskaa kun kirjoitin tuon aloituksen ja tiesin toki jo etukäteen nämä vastaukset. - - sivusta -
Jos lukisit sen hieman kirjoitti:
Erilailla.
Vaikkei täällä paljoa huumori kyllä kukikkaan. vakavaa sakkia ja mä oon just se mies, juuri sinun oma musussusi.
Mulla oli erittäin hauskaa kun kirjoitin tuon aloituksen ja tiesin toki jo etukäteen nämä vastaukset.Sähän et todellakaan tiennyt vastauksia eikä sulla tod. ollut yhtään hauskaa, etkä sä tiedä
yhtään kenelle vastasit :))))
Et ainakaan mussullesi.
tirsk,, tirsk,, tirsk. - Netin kautta vastaisin:)
- sivusta - kirjoitti:
Sähän et todellakaan tiennyt vastauksia eikä sulla tod. ollut yhtään hauskaa, etkä sä tiedä
yhtään kenelle vastasit :))))
Et ainakaan mussullesi.
tirsk,, tirsk,, tirsk.Kun hää tuossa vieressä köllöttelee?
- mee sotkeen
Netin kautta vastaisin:) kirjoitti:
Kun hää tuossa vieressä köllöttelee?
toisten juttuja, hus pois.
- ai että sulla on
Netin kautta vastaisin:) kirjoitti:
Kun hää tuossa vieressä köllöttelee?
oikein mussu siellä viekussa! Tietääköhän tämä mussu, että kirjoittelet tänne jollekin toiselle naisela jotain vainoharhaista paskaa netissä? Taitais olla entinen mussu sitten. Eipä taida olla sulla kovinkaan tyydyttävä suhde, kun tänne tarvii kirjoitella. Ja nyt vielä kadut typerää aloitustasi ja yrität pistää sen vitsiksi.
- toivon,
että et ole se mies joka minut toi tänne.
Tuntuisi liian pahalta.- Jos pahalle tuntuu niin
Voi voi:)
Toiko se sut tänne ihaan käsi kädessä?
Musta on ainakin maahdottoman hauskaa kun te ootte niin hysteerisiä ja totuudentorvia täällä. - sori vaan
Jos pahalle tuntuu niin kirjoitti:
Voi voi:)
Toiko se sut tänne ihaan käsi kädessä?
Musta on ainakin maahdottoman hauskaa kun te ootte niin hysteerisiä ja totuudentorvia täällä.mä erehdyin nyt pahasti, mä tarkoitin katos miestä isolla alkukirjaimella.
Sä ootkin vaan surkee reppana. - Täällä sellainen sitten.
sori vaan kirjoitti:
mä erehdyin nyt pahasti, mä tarkoitin katos miestä isolla alkukirjaimella.
Sä ootkin vaan surkee reppana.Sellainen Nettimies isolla kirjaimella, eikä mikään reppana:)
Kauhee tosikko kuitenkin olet, eiks sulla oo positiivisia ioneja päässäsi? - onneks on.
Täällä sellainen sitten. kirjoitti:
Sellainen Nettimies isolla kirjaimella, eikä mikään reppana:)
Kauhee tosikko kuitenkin olet, eiks sulla oo positiivisia ioneja päässäsi?heipsuli surkio :)
- sullekkin vaan:)
onneks on. kirjoitti:
heipsuli surkio :)
Ja aurinkoisia kevätpäiviä ja hymyä huuleen..
pusipusi. - sun mussus
sullekkin vaan:) kirjoitti:
Ja aurinkoisia kevätpäiviä ja hymyä huuleen..
pusipusi.yhtään ihmettele kun sä seurustelet netissä joidenkin virtuaalineitien kanssa?
- Seukkauksex ihan kutsu.
sun mussus kirjoitti:
yhtään ihmettele kun sä seurustelet netissä joidenkin virtuaalineitien kanssa?
Onx sulla siellä muzzu?
- niin valikoidusti
Seukkauksex ihan kutsu. kirjoitti:
Onx sulla siellä muzzu?
niin kirjoitan uudestaan: Tietääköhän tämä mussusi, että kirjoittelet tänne jollekin toiselle naiselle jotain vainoharhaista paskaa netissä? Taitais olla entinen mussu sitten. Eipä taida olla sulla kovinkaan tyydyttävä suhde, kun tänne tarvii kirjoitella.
- Täällä vastaajien omassa
niin valikoidusti kirjoitti:
niin kirjoitan uudestaan: Tietääköhän tämä mussusi, että kirjoittelet tänne jollekin toiselle naiselle jotain vainoharhaista paskaa netissä? Taitais olla entinen mussu sitten. Eipä taida olla sulla kovinkaan tyydyttävä suhde, kun tänne tarvii kirjoitella.
Päässä jos kerran kuvittelee jonkun vainoharhaiseksi.
Onx sulla muzzuu? - aika arkaan
Täällä vastaajien omassa kirjoitti:
Päässä jos kerran kuvittelee jonkun vainoharhaiseksi.
Onx sulla muzzuu?kohtaan, kun et uskalla vastata xD
- Mitäs mä täällä
aika arkaan kirjoitti:
kohtaan, kun et uskalla vastata xD
Alan tuollaisista edes kertoileen:)
- kyllähän sen
Mitäs mä täällä kirjoitti:
Alan tuollaisista edes kertoileen:)
arvaa, että se mussusi on täysin tietämätön näistä nettiseikkailuistasi. Ja todennäköisesti hän, jonka luulet täällä "raivopäissään" tänne muille vastailevan ja muka kuvittelen heidän olevan sinä, on varmaan myös yhtä autuaan tietämätön sun vainoharhoistas ja seikkailuistas täällä netin ihmemaassa.
- sun kenkä
nyt puristaa? Kerro vaan. Olisit saanut ihan yhtä paljon huolestuneita vastauksia, jos olisit aloittanut aloituksen siitä ihan suoraan. Vähän vähemmän ehkä tuota peruspalstavittuilua vaan. Eli mikä on hätänä?
- Hauskutin vaan
Itseäni tässä kotitöitten lomassa.
Taidan oikein ottaa tavaksi, mikäs muu paremmin huvittaakaan kun suu vaahdossa vastaajaat:):):) - sivull.
Hauskutin vaan kirjoitti:
Taidan oikein ottaa tavaksi, mikäs muu paremmin huvittaakaan kun suu vaahdossa vastaajaat:):):)on kyllä hauskaa seurata mutta sä jäät jokaiselle alakynteen! Harjotusta vaan.
- pidentää ikää.
Hauskutin vaan kirjoitti:
Taidan oikein ottaa tavaksi, mikäs muu paremmin huvittaakaan kun suu vaahdossa vastaajaat:):):)Kirjoitin vahingossa "nauru pidentää ikävää" :)
Kyllä nekin varmaan joskus tottuu, eikä suu enää vaahtoa. Sitten sun pitää hommata vaan vesikauhuinen koira. Luulisin että siitä riittää enemmän iloa kuitenkin, eikö. - Ei mun ole mikkään
sivull. kirjoitti:
on kyllä hauskaa seurata mutta sä jäät jokaiselle alakynteen! Harjotusta vaan.
Tarkoitus täällä kiistellä, eikä väitellä, eikös tuollainen näkemys ole vainoharhaista?
- Se on naisille se
pidentää ikää. kirjoitti:
Kirjoitin vahingossa "nauru pidentää ikävää" :)
Kyllä nekin varmaan joskus tottuu, eikä suu enää vaahtoa. Sitten sun pitää hommata vaan vesikauhuinen koira. Luulisin että siitä riittää enemmän iloa kuitenkin, eikö.Miehen korvike:)
Täällä vaan on bse-epidemia valloillaan. - ei voi
Se on naisille se kirjoitti:
Miehen korvike:)
Täällä vaan on bse-epidemia valloillaan.olla varma lähtisikö se koira esimerkiksi kaverien kanssa baariin mulle ilmoittamatta ja muistaisiko varmasti mun syntymäpäivät jne.
Heiluin tänään kotona varsin kohtuullisesti vasarankin kanssa, eiköhän siitä voi päätellä, että en tarvi miehenkorviketta, maidonkorvikketta tai edes koirankorviketta nyt. Aito asia voi tulla joskus, jos on tullakseen. Siis mies, ei koira tai maito.
Se epidemiahan oli jo aikoja sitten, eiköhän ne lehmät ole jo saaneet psykologista apua. - Esineenä, työkaluna.
ei voi kirjoitti:
olla varma lähtisikö se koira esimerkiksi kaverien kanssa baariin mulle ilmoittamatta ja muistaisiko varmasti mun syntymäpäivät jne.
Heiluin tänään kotona varsin kohtuullisesti vasarankin kanssa, eiköhän siitä voi päätellä, että en tarvi miehenkorviketta, maidonkorvikketta tai edes koirankorviketta nyt. Aito asia voi tulla joskus, jos on tullakseen. Siis mies, ei koira tai maito.
Se epidemiahan oli jo aikoja sitten, eiköhän ne lehmät ole jo saaneet psykologista apua.Ja baarikärpäsenä.
Mä heiluin tänään kotihengettärenä ihan itselleni, joten en sitten varmaan tarvitse naista:) - vitsi,
Esineenä, työkaluna. kirjoitti:
Ja baarikärpäsenä.
Mä heiluin tänään kotihengettärenä ihan itselleni, joten en sitten varmaan tarvitse naista:)älä vedä huonosta vitseistä johtopäätöksiä, hölmö :)
- Mä vaan kirjoitin..
vitsi, kirjoitti:
älä vedä huonosta vitseistä johtopäätöksiä, hölmö :)
Vastavitsin:)
- että vitsit
Mä vaan kirjoitin.. kirjoitti:
Vastavitsin:)
vaihtoivat omistajaa, hetken ne olivat ihan sekaisin.
- iloinen ja onnellinen tepsu...
oisko ap. N kirjoittaja ihan vähän vain katkera, kateellinen, pettynyt, pelokas... toisen onnesta?
- päätellen
kaikki täällä kävelee jotenki todella omalaatuisesti
http://www.youtube.com/watch?v=k_nMzjFxsY0- Hän kävelee erittäin
Seksikkäästi, ainutlaatuisesti ja pehmeästi.
Ei omistuisesti. - oli..kyllä
aamun paras ,,, :)
- ja voisiko olla tarkoitettu
minulle, mutta laitetaan nyt yksi penni lisää siltä varalta jos vaikka olisi.
Olet oikeasti ihan pimee. Luet tällaisia palstoja kuin piru raamattua ja kuvittelet tunnistavasi mut (tai ketä se nainen nyt onkaan) kaikkein negatiivisimmista viesteistä, jotka on todennäköisesti kirjoittaneet lukuisat muut henkilöt - mitä varmimmin höyrypäiset teinitytöt.
Teet niin, koska haluat kuvitella että minä (tai siis se kaipaamasi nainen) olisi joku raivopäinen idiootti, joka päivät pitkät katkeruuksissaan kirjoittelisi sulle vihamielisia juttuja "väärille" miehille. Haluat kuvitella niin, koska se helpottaa omaa mielipahaasti: et halua ajatella menettäväsi mitään hyvää, joten sun on pakko kuvitella mut (tai se nainen) jotenkin huonotasoisena.
Aliarvioit mut pahasti ja se on sun onni. Sun onni on tosiaan sen, ettet tiedä millainen ihminen olen: kiva, fiksu, täyspäinen ja pidetty. Olet onnellisesti tietämätön miten upea tyttöystävä ja ystävä olen. Sua helpottaa kun ajattelet mut jonain netissä raivoavana vainoharhaisena friikkinä.
Sä et halua tietää musta asioita. Sä haluat kuvitella asiat niin kuin kuvittelet, ettei totuus sattuisi; ettei sulle tulisi oloa, että olet sittenkin väärän kanssa. Että sittenkin joku toinen olisi ollut parempi.
Sä et halua tietää, että ihmiset jotka mut tuntee, pitää mua todennäköisimpinä henkilönä saavuttamaan onnellisen ja kestävän parisuhteen luonteenpiirteitteni ansiosta. Sä et halua tietää, että olin edellisen poikaystäväni mielestä luotettavin ja sisäisesti kauneinen ihminen, jonka hän oli koskaan tavannut. Sä et halua tietää, että miehet haluavat mua. Sä et halua tietää, että eräs mies sanoi, ettei ole koskaan ollut kenenkään kanssa niin onnellinen kuin mun kanssa. Sä et halua tietää, että mä olen älykäs, keskustelutaitoinen ja huumorintajuinen. Sä et halua tietää, että olen hyvä sängyssä ;)
Sun onni on, että luulet kaiken olevan hyvin ja mussusi olevan parasta mitä voit saada, koska totuus sattuu. Kuitenkin jokin sun sisällä tietää totuuden, koska tänne kirjoittelet ja näitä juttuja luet. Et vain halua ajatella sitä.
Sun pelastus on tällaiset nettipalstat, joiden avulla voit kuvitella asiat ja ihmiset ihan sellaisiksi kuin haluat, ilman että koskaan tarvitsisi tietää tai kohdata totuutta.
Sun mielikuvissasi kaipaamasi nainen on todennäköisesti yksinäinen, katkeroitunut, hieman vähä-älyinen, huonosti kirjoittava, aggressiivinen reppana samalla, kun itse kuvittelet eläväsi hyvää elämää naisesi kanssa kuitenkin sabotoimalla henkistä sidettänne haaveilemalla jostain toisesta, jota kuitenkin haluat halveksia ja aliarvioida.
Mut tunnistaa kirjoitustyylistä, koska kuten sanoit, se on persoonallinen kuten jokaisen kävelytyyli. Et kuitenkaan tunnista mun kirjoituksiani, koska et halua ajatella, että: hei! Se fiksusti ja oivaltavasti kirjoittava on se kaipaamani nainen! Voi harmi kun se ei ole mun kanssa!
Sä elät koko ajan pelkkää valetta: Elät valetta kun elät toisen kanssa ja kaipaat toista; elät valheessa kun kuvittelet kaipauksesi kohteen sellaiseksi, että tuntuu helpommalta. Elät valheessa, koska totuus sattuu. Enkä usko että olisit koskaan sitä valmis kohtamaan, joten ajattele mitä ajattelet. Ehkä niin on parempi.- Keskustelusta vain..
Nettipalstoilla, en minä nyt ihan noin tarkkaan täällä ole kuin sinä ja analysoi näitä vieläpä päin prinkkallaa, mä en juurikaan näitä lue ja kyllä ssun kirjoitustyylistäsi voisin pätellä, ettei ole elämänkokemusta paljoakaan siunaantunut:)
Ja nyt sinä aloit kirjoittamaan ihan niinkuin tunnetas muka;) herää jo itse, sitäpaitsi sana mussu ja muzzu oli pelkkää läppää, kyllä sen olisi täysipäisen pitänyt eroittaa:):)
Hauskaa iltaa sulle vaan ja älä turhaan ajattele, että kaikki viestit on sinulle DD - sun mussus
Keskustelusta vain.. kirjoitti:
Nettipalstoilla, en minä nyt ihan noin tarkkaan täällä ole kuin sinä ja analysoi näitä vieläpä päin prinkkallaa, mä en juurikaan näitä lue ja kyllä ssun kirjoitustyylistäsi voisin pätellä, ettei ole elämänkokemusta paljoakaan siunaantunut:)
Ja nyt sinä aloit kirjoittamaan ihan niinkuin tunnetas muka;) herää jo itse, sitäpaitsi sana mussu ja muzzu oli pelkkää läppää, kyllä sen olisi täysipäisen pitänyt eroittaa:):)
Hauskaa iltaa sulle vaan ja älä turhaan ajattele, että kaikki viestit on sinulle DDse ihka oikea, joten älä puhu elämänkokemuksesta mitään.
- ite kuvittelet
että se oon mä, joka kuvittelen.. Kuvitteleppas ittes nyt vähän pienemmäks, et säkään silti niin merkittävä persoona ole.
- Sellainen kuin
Kuvailit.
- kiva.
Pus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756