Kalamies on kaikista paskin vaihtoehto

Se on totuus

Kalamies on epätasapainoinen, epäluotettava, harhaileva, ei kunnioita ketään, varustettu huonolla itseluottamuksella, viinaan menevä! haikaileva, ailahteleva, manipuloiva, epäsiisti, ajattelematon, ei kovinkaan verbaalinen, elää jossain aivan muualla, haikailee aina jotain muuta, ei pysty aidosti olemaan onnellinen, riippuvainen!ei tiedä mitä haluaa, epäempaattinen, sitoutumiskammoinen! vaikeaselkoinen, kiittämätön.depressiivinen, ei myönnä ongelmiaa/virheitään, syy aina muissa kuin itsessä, ei löydy selkärankaa, ei pysty tukemaan muita, erittäin narsistinen kierolla tavalla, imee läheisensä kuiviin.. jne.jne.jne.

Hah, no ehkä yks ihan hyvä huumorintaju

44

4988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nti rapu

      Olisin voinut itse kirjoittaa tuon.

    • totta :)

      ai kun nauratti:-D kun luin sun textiä, kyllä olet oikeassa ja allekirjoitan tuon minäkin, siis todella vaikeitta tyyppejä ja kaikkien huipuin NÖSSÖJÄ kalatM:-D

      • kala

        you're not giving an inch, you're not strung like wire. your open arms they flinch joan crawford style. treated like a towel, inside you howl on some dark concrete midnight street. you've built an altar, that's quite complete. your self control is damned amazing, you're trying hard and i want you little miss emperor. you really want to grow and you're alert, i know but babies mostly drown. it's a company town, cheat gods and joke attack your noble ghost. i saw the best minds of my generation, learn how to crawl across our nation. conformity falls like one wet blanket, look how we live. and i want you little miss emperor little miss emperor trying to open doors. (Iggy Pop)


      • laanti

        Siis kalamiehestä ei paremmin voi sanoa,ja sinulla vielä tuo lisäys NÖSSÖJÄ kruunasi koko jutun,näet on kymmenen vuoden kokemus takana, joka loppui vuosi takaperin,LUOJAN KIITOS.!


    • Danzigi

      Enpä kyllä tunnista itseeni laisinkaan tästä. Tuntuu et jos tuollanen ihminen on niin eihän se voi enään olla henkisestikkään terve. Kenties joku sairaahko yksilö saannut sinut tälläiseen mielipiteeseen meistä kaloista?

      Ihmettelen kun mulle on monesti sanottu suurinpiirtein päinvastoin mitä sä tässä kerrot?

      Eipä tässä muuta. Hyvää kevään jatkoa.

      • Skorpionivaimo

        on hyvä mies,ihana isä, rakastaja ja aviomies- sitä pitää vaan osata käsitellä oikein=)


      • härrrkänainen
        Skorpionivaimo kirjoitti:

        on hyvä mies,ihana isä, rakastaja ja aviomies- sitä pitää vaan osata käsitellä oikein=)

        voin allekirjoittaa tuon oikein käsittelyn. Se on taito, jota joka nainen ei osaa. Onneksi minä osaan ja ymmärrän muutenkin kalatmiehen sielunelämää.


      • se juttu
        Skorpionivaimo kirjoitti:

        on hyvä mies,ihana isä, rakastaja ja aviomies- sitä pitää vaan osata käsitellä oikein=)

        just näin,kaikki naiset ei tuu juttuun eikä toimeen kalan kans,mut nainen joka osaa kala-miehen käsittely taidon,saa miehestä hyvän puolison,ihana mies..hänessä on kaikki ne ominaisuudet jota nainen kaipaa ja haaveilee


      • ranier1
        Skorpionivaimo kirjoitti:

        on hyvä mies,ihana isä, rakastaja ja aviomies- sitä pitää vaan osata käsitellä oikein=)

        Ton mä olen kuullut aikaisemmin.


    • mun vaaka-

      -mies on täsmälleen samanlainen :)

      • eroaa

        kalanaisesta? Ihan samanlainen kokemukseni mukaan.


      • kuhan ajattelin
        eroaa kirjoitti:

        kalanaisesta? Ihan samanlainen kokemukseni mukaan.

        nais- mies horoskoopit tartee erottaa toisistaan.
        Tunnen pari kalat naista,nuoremman ja vanhemman,
        aivan mahtavia ihmisiä,välittävät aidosti muista.
        Useaampaankin kalat mieheen tutustunut ja lähi-
        piirissä myös nähnyt,alku kirjotus paljonki
        tuntuu pitävän paikkaansa,no ainakin yhden poikkeuksenki tavannu..
        Tulen kyllä erinomaisesti toimeen ja on ystävänä.
        Mut ehkä sitä "miestä" ei sit joka lähtöön löydy.Ja luulen kyl tosiaan ymmärtäväni tämän miehen sielunmaalimaa..Silti voisin tällaisen miehen rakkaakseni ottaa,jos löytyis sillä selkäragalla varustettuna :/


    • Ei ikuna enää...

      Järkyttävän totta minkälainen naissankarihuijarihyväkskäyttäjä kalamies on!

    • vaikeita ovat

      Paremmin ei tuota voisi sanoa. Tasapainottomia, oman navan ympärillä pyöriviä oikkupusseja. Niin moneen kalamieheen olen tutustunut vuosien varrella, nykyisessä tuttavapiirissänikin on peräti viisi, että peräännyn heti takavasemmalle jos saan tietää miehen olevan kala. Tosin sen huomaa heti jo käytöksestä aika pian.

      • haastetta naisille

        vaikeita ovat!!! mut miks kala-mies vetää naisia puoleensa,heissä on haastetta eivätkä oo mitään pullahiiriä joita nainen sais käskyttää,kun siirryt takavasemmalle niin kyl kala huomaa käytöksesi,vaik ei sitä noteeraa vaan jopa nauttii siitä,ei kala-mies yhtä naista kaipaa kun niitä riittää muutenkin


      • härkäpää nainen
        haastetta naisille kirjoitti:

        vaikeita ovat!!! mut miks kala-mies vetää naisia puoleensa,heissä on haastetta eivätkä oo mitään pullahiiriä joita nainen sais käskyttää,kun siirryt takavasemmalle niin kyl kala huomaa käytöksesi,vaik ei sitä noteeraa vaan jopa nauttii siitä,ei kala-mies yhtä naista kaipaa kun niitä riittää muutenkin

        joka on kyllä äärimmäisen vaikeaselkoinen, mutta silti ollaan samalla taajuudella. Ymmärrän häntä. Minulle sopii se, ettei olla kuin paita ja peppu aina yhdessä. Olen ollut pitkässä avoliitossa, jossa mies halusi olla aina yhdessä ja sellainen on tykahduttavaa. Välillä otan itse etäisyyttä enkä vaikka viestittele kalat-miehelle. Hän sitten kyselee miksi on niin hiljaista? Molemmat kierrellään ja kaarrellaan ja kuitenkin tykätään. Hän on puoleensavetävä ja miehekäs, joskus yllättää jollakin pienellä lahjalla. Tällä yksilöllä on varmaan lapsuudestaan johtuen vaikeuksia ilmaista noin vaan (selvinpäin) tunteitaan sanallisesti. Antaa sitten suklaata tms. "merkkinä". Mitään naimisiinmenoa en halua (kenenkään kanssa), tällainen juttu on minulle sopiva. En halua (enää) kiviriippa-kyttäri-miestä vaan miestä joka antaa tilaa hengittää ja olla oma itseni.


      • ei kyttäri manipuloija
        härkäpää nainen kirjoitti:

        joka on kyllä äärimmäisen vaikeaselkoinen, mutta silti ollaan samalla taajuudella. Ymmärrän häntä. Minulle sopii se, ettei olla kuin paita ja peppu aina yhdessä. Olen ollut pitkässä avoliitossa, jossa mies halusi olla aina yhdessä ja sellainen on tykahduttavaa. Välillä otan itse etäisyyttä enkä vaikka viestittele kalat-miehelle. Hän sitten kyselee miksi on niin hiljaista? Molemmat kierrellään ja kaarrellaan ja kuitenkin tykätään. Hän on puoleensavetävä ja miehekäs, joskus yllättää jollakin pienellä lahjalla. Tällä yksilöllä on varmaan lapsuudestaan johtuen vaikeuksia ilmaista noin vaan (selvinpäin) tunteitaan sanallisesti. Antaa sitten suklaata tms. "merkkinä". Mitään naimisiinmenoa en halua (kenenkään kanssa), tällainen juttu on minulle sopiva. En halua (enää) kiviriippa-kyttäri-miestä vaan miestä joka antaa tilaa hengittää ja olla oma itseni.

        jes,sä oletkin nainen isolla N:llä,tätä se kala kaipaakin,ei tartte olla aina toisessa kiinni vaan pitää antaa vapautta molemmin puolin kunhan vaan luottamus säilyy ja arvostaa toisiaan,nämä valittajat/ruikuttajat voivat mennä itseensä ja peilin eteen


      • Danzigi
        ei kyttäri manipuloija kirjoitti:

        jes,sä oletkin nainen isolla N:llä,tätä se kala kaipaakin,ei tartte olla aina toisessa kiinni vaan pitää antaa vapautta molemmin puolin kunhan vaan luottamus säilyy ja arvostaa toisiaan,nämä valittajat/ruikuttajat voivat mennä itseensä ja peilin eteen

        Eikös tämän pitäis olla ihan normaalia parisuhteessa.


      • kalat miehen heila
        Danzigi kirjoitti:

        Eikös tämän pitäis olla ihan normaalia parisuhteessa.

        Neitsyt miehen kyttäystä ei kukaan jaksa.


      • kalamiehen pettämä
        härkäpää nainen kirjoitti:

        joka on kyllä äärimmäisen vaikeaselkoinen, mutta silti ollaan samalla taajuudella. Ymmärrän häntä. Minulle sopii se, ettei olla kuin paita ja peppu aina yhdessä. Olen ollut pitkässä avoliitossa, jossa mies halusi olla aina yhdessä ja sellainen on tykahduttavaa. Välillä otan itse etäisyyttä enkä vaikka viestittele kalat-miehelle. Hän sitten kyselee miksi on niin hiljaista? Molemmat kierrellään ja kaarrellaan ja kuitenkin tykätään. Hän on puoleensavetävä ja miehekäs, joskus yllättää jollakin pienellä lahjalla. Tällä yksilöllä on varmaan lapsuudestaan johtuen vaikeuksia ilmaista noin vaan (selvinpäin) tunteitaan sanallisesti. Antaa sitten suklaata tms. "merkkinä". Mitään naimisiinmenoa en halua (kenenkään kanssa), tällainen juttu on minulle sopiva. En halua (enää) kiviriippa-kyttäri-miestä vaan miestä joka antaa tilaa hengittää ja olla oma itseni.

        no niin varoitusmerkit kehisssä se sun kalas etsii vain toista saalista noin mulle teki kalamies ja luulin samaa kuin sinä....


    • tosi pettynyt

      Siis juuri kaikkea tuota...niin huonolla itsetunnolla varustettu mies.Ja sitä hän paikkailee pettämällä ja väkivallalla.Narsisti.Eikä koskaan hänessä vikaa.

      • Hämmentynyt,....

        Aina tarvitaan kaksi.


      • tälläisiä kaikki
        Hämmentynyt,.... kirjoitti:

        Aina tarvitaan kaksi.

        kalat miehet, ihan tosi minä kans allekirjoitan tuon alkup. tekstiä kyllä pidä paikkaanssa oikein hyvin, ne ovat maailman vaikein ja ärsyttävin mies.. vaikeampaa en oo vielä nähnyt:) kokemusta on kahden kalamiehen kanssa.


      • nyt riittää
        tälläisiä kaikki kirjoitti:

        kalat miehet, ihan tosi minä kans allekirjoitan tuon alkup. tekstiä kyllä pidä paikkaanssa oikein hyvin, ne ovat maailman vaikein ja ärsyttävin mies.. vaikeampaa en oo vielä nähnyt:) kokemusta on kahden kalamiehen kanssa.

        Mulla myös vuosien kokemus kahdestakalmiehestä.Molemmille viina maistui enemmänkuin tarpeeksi,molemmat pettivät ja itseään pitivät äärettömän fiksuina.Loukkaantuivat pienimmästäkin vastalauseesta.Ei kiitos enää.


    • yksi kalat nainen

      tunnistan itsessäni varsin paljon kyseisiä negatiivisiä piirteitä, mutta kyse on siitä, että haluankin antaa sellaisen kuvan itsestäni. olen siis naispuolinen ihminen, ja useinkin joudun olemaan täysi k***pää, jos satun törmäämään ihmiseen, josta en sen kummemmin ole kiinnostunut, ja joka ei vain satu ymmärtämään selkeää suomen kieltä.

      oikealta luonteeltani, myönnän, olen ailahteleva, elän omissa maailmoissani, epäsiisti, jossain määrin riippuvainen jne. mutta myös hyvin empaattinen, rakastava, huolehtiva... kannan monen ihmisen kuormaa selässäni. mä anna kaikkeni ihmiselle, joka sen ansaitsee.

      täytyy vaan ymmärtää lähtee suhteesta, jos on kyse ihmisestä, joka ei tarjoa muuta kuin negatiivisia puoliaan. liekö tämä on kalojen tapa ilmaista asia (ettei ole kiinnostunut yhteisestä tulevaisuudesta), you never know...

      • kaksosnainen

        olen ollut kalamiehen kanssa naimisissa kohta 30 vuotta,ja täytyy sanoa ,että on se kyllä vaikeaselkoinen.vieläkin välillä tuntuu etten tunne sitä ollenkaan.Toisaalta tuntuu , ettei se vaan oikein aina osaa ilmaista itseään...eli tulee helposti väärinymmärretyksi ihan tahtomattaan.Joskus = aika usein! melkoisen turhauttavaa.
        Empaattinen se kyllä on , ja rakastava ja huolehtiva,mutta sitten taas välillä se menee täysin yli hilseen.

        Välillä se on niin hyvä, että alkaa epäilyttää,että esittääkö se vaan ja onkin maailmalla sitten joku naistennaurattaja........????


      • kalat36nainen
        kaksosnainen kirjoitti:

        olen ollut kalamiehen kanssa naimisissa kohta 30 vuotta,ja täytyy sanoa ,että on se kyllä vaikeaselkoinen.vieläkin välillä tuntuu etten tunne sitä ollenkaan.Toisaalta tuntuu , ettei se vaan oikein aina osaa ilmaista itseään...eli tulee helposti väärinymmärretyksi ihan tahtomattaan.Joskus = aika usein! melkoisen turhauttavaa.
        Empaattinen se kyllä on , ja rakastava ja huolehtiva,mutta sitten taas välillä se menee täysin yli hilseen.

        Välillä se on niin hyvä, että alkaa epäilyttää,että esittääkö se vaan ja onkin maailmalla sitten joku naistennaurattaja........????

        jos oot ollut sen kanssa 30 vuotta niin eiköhän sun pitäisi tietää ???


    • nippe

      Kalamies on eri mies ja kulkee omia polkujaan;
      puhuu potaskaa välillä ja välillä asiaa; ei muista aina puhuneensakaan jostain asiasta, koska unohtaa juuri sanoneensa asian ja tinkaa, ettei ole mitään "sellaista" sanonutkaan. Haluaa aina olla "puhdas pulmunen" asiassa kuin asiassa, ja aina on muissa vika -ei koskaan hänessä. Itsekäs toisinaan ja toisinaan taas jalat irti maasta. Ihastuu helposti ja pettyy nopeasti; uskollinen on kenelle haluaa sitä olla, helposti moittii toista toisella ja päin vastoin. Innovatiivisuutta löytyy ja osaamistakin, mutta on loppujenlopuksi erittäin epävarma itsestään ja omaa huonon itsetunnon; jonka vuoksi pitää aina todistaa jotain toisille. Ei luota asioita, jotta muutkin osaisivat ja arvostaa kyllä niitä jotka lähtevät hänen käskystään hänen tuekseen vaikka Himalajalle. On onnellinen kun ihmiset juoksevat hänen puolestaan puolustelemassa tai muuten jeesimässä. Mutta ellei näin tee...henkilö kuulee kyllä kunniansa . Rakkaudessa on lempeä ja hellä; ei vain jaksa keskittyä pitkäjaksoiseen yhdessäoloon, koska n"nurkan takana" saattaa odottaa jotain ainutlaatuista..Ikuinen etsijä. Ukkomiehenä jatkaa samanlaista elämää, kuin nuorempana on ollut. Ei myönnä ikinä vanhenevansa, vaan haluaa elää haavemaailmansa kolmikymppisen elämää sielua ja ruumista myöten.

      • Kalat36nainen

        on taas totuuden torvi puhunut....


      • persoonia
        Kalat36nainen kirjoitti:

        on taas totuuden torvi puhunut....

        kalamerkki se vasta muita kiinnostaa kun niin paljon puhutaan,joten ei ainakaan tylsä..kun lukee näitä viestejä eri merkeistä,ihmettelen onkohan heillä "kaikki inkkarit kanootissa"itse en ole koskaan arvostellut ihmistä horoskoopin mukaan,jokainen meistä on oma persoonansa ja hyvä niin,ei kukaan voi omaa horoskooppiaan valita


    • korvien välissä liikaa

      kala on ihan ok. jokaisessa koopissa löytyy joka lähtöön. yleisesti naisista ok ehkä 2-5 %, aivan kamalia näkyy ja kuuluu liikaa....ihanuus todella kaukana. taidat olla itse iso,oikein emäpaska mäkättäjä...sielun surmaaja.

      • nössö

        sä et sit leivo kuin pöntöllä,huonolla itsetunnolla varustettu säälittävä nössö,sun kommenteilla ei oo mitään arvoa ja sen toivottavasti ovat muutkin huomanneet,sääliks käy


    • MasterZeromus

      No niin ei se rapumies eikä vaakamieskään voita tuota kalaa päättämättömyydellään! Jäi vähän suu auki tuosta narsisti hommasta. Eikö leijona ja oinas ole vielä enemmän sitä? Muuten tuo kaikki pitää täsmälleen paikkansa.

      • Danzigi

        ..kaiken. Ihmettelen suuresti tuollasiakin kommentteja "Muuten tuo kaikki pitää täsmälleen paikkansa." Olen täysin eri mieltä tuollaisista toteamuksista.

        En muuten todellakaan ole tuon kaltainen kala mitä tämän ketjun aloittaja kertoo. Taisin jossain sanoakkin, että hän on ilmeisesti löytänyt sairaan yksilön, ja olen vahvasti sitä samaa mieltä yhäkin.

        Päättämättömyyttäkin on monenlaista. Itse kalana mietin usein ja myös kerron mitä ajattelen. Se EI tarkoita sitä ettenkö osais päättää mitä teen. Toiset pitää asiat omana tietonaan, toiset ei. Luulen, että näin se menee myös monen muunkin kalan osalta.


    • Sepiii

      Epäluotettava - paskat
      Ei kunnioita ketään - paskat
      manipuloiva - vuoden vitsi
      epäempaattinen - paskat
      syy aina muissa kuin itsessä - paskat
      erittäin narsistinen kierolla tavalla - paskat


      Huoh mitä väitteitä oikeesti. Olet joko aivan vitun katkera kalat-miehestä eronnut nainen, tai sitten muuten vaan haluat trollata. Tsemppiä vaan sulle saatana.

    • kalan ex toinen nainen

      kaikkea tuota...ja ei koskaan uskollinen..eikä kalanainenkaan..

    • Paskahousuja

      löytyy joka merkistä :)

      • Effaleena

        Kalat eivät poikkea millään tavalla muista astromerkeistä -kaikilla on omat vikansa, heikkoutensa ja vahvuutensa. Täydellistä kehittymättömyyttä osoittaa kaikkien Kalojen mustamaalaaminen oman negatiivisen kokemuksensa perusteella. Kalat ovat empaattisia, upeita ihmisiä! Yleensä onkin niin, että toinen Kala pystyy vain täysin ymmärtämään Kalaihmisen aivoituksia... Skorpparit ja Ravut myöskin -jollain tavalla. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!


      • arjucha
        Effaleena kirjoitti:

        Kalat eivät poikkea millään tavalla muista astromerkeistä -kaikilla on omat vikansa, heikkoutensa ja vahvuutensa. Täydellistä kehittymättömyyttä osoittaa kaikkien Kalojen mustamaalaaminen oman negatiivisen kokemuksensa perusteella. Kalat ovat empaattisia, upeita ihmisiä! Yleensä onkin niin, että toinen Kala pystyy vain täysin ymmärtämään Kalaihmisen aivoituksia... Skorpparit ja Ravut myöskin -jollain tavalla. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!

        Olen aivan samaa mieltä,mitä edellä on jutusteltu...nimittäin se,että olen tuntenut kaverina erään ihmisen 20v.ja pitää paikkansa totaalisesti nuo edellä mainitut seikat.Tosin niitä ja näitä on joka merkissä,mutta se tavanomainen luonteenpiirre on joka merkissä,ainakin yksi piirre mikä yhdistää merkit toisiinsa.Ei silti tarvi olla samanlainen.Otan kans selvää yleensä merkistä,kun tapaan jonkun.Olen seuraillut aina hieman horoskooppeja ja niitä on tullut vertailtua tuttujen kesken.Määrätyt merkit sopivat keskenään.


    • Naiskala

      kaikki pitää paikkansa, mitä Kalamiehestä on kirjoitettu. On muuten juuri kuin poikani isän luonteen julki kertominen. olin 20 vuotta tälläisen ihmisen kanssa, joka petti usein ja minä annoin anteeksi joka kerta. minä maksoin yksin vuokrat ja ostin ruoat, jotka mies tietenkin hyvällä ruokahalulla söi. Yritin tyhmyyttäni pitää julkisivua pystyssä, mutta 4 vuotta sitten mies halusi eron, kun oli löytäni kauniin "bisnesnaisen", jonka kanssa oli ollut muutaman kuukauden jo salasuhteessa. Onneksi ei oltu naimisissa, joten käytiin lastenvalvojan luona ja ero oli sillä selvä. Tämä "bisnesnainen" tietenkin jätti ex-avomieheni ja hän itku kurkussa soitti minulle, kuinka häntä käytettiin hyväksi, ja ostatettiin koruja, ja ravintolassa hänellä maksatettiin kaikki. mies pyrki takaisin, mutta en ottanut. muutin poikani mukana hänen opiskelupaikkakunnalleen ja nykyään on todella paljon helpompaa, ei tarvitse pelätä nyrkiniskuja ja omat ystävät ja sukulaiseni ovat paljon lähempänä.

      • Danzigi

        Miksi olla suhteessa jossa mies pettää, käyttää hyväksi ja ilmeisesti on myös ollut väkivaltainen. En oo oikein koskaan tätä ymmärtäny. Miksi pitää sietää sellaista ihmistä?
        Tottakait tämä herra-mikä-lie yrittää takaisin kun oot antanu anteeksi ja sietäny muutenki tuollasta ennenkin.
        Onhan se nyt selvää ettei kukaan tuollaisesta kumppanista voi pitää, on se horoskoopiltaa sitten mitä tahansa.

        Hyvä kuitenkin et oot päässy eroon tuollaisesta kusipäästä ja elämä mitä ilmeisemmin taas hymyilee. :)

        Mutta älä hyvä ihminen kuitenkaan yleistä tuollasen idiootin jälkeen et me kaikki kalamiehet ollan juuri tuollaisia.


    • ilosipuli

      Vääränlainen ihminen tuo kalamiehen huonot puolet esille täydellä teholla. Ja se oikeanlainen nainen osaa tasapainottaa niin huonot kuin hyvät puolet sekä kanavoida kalamiehen myönteisen luonteen paremmin "areenalle". Mutta tämä pitää tietysti paikkansa jokaisen ihmissuhteen kohdalla, sen oikean kohtaaminen tietty.

      • Danzigi

        Näinhän se menee. Väärä kumppani vain vahvistaa niitä huonoja puolia ja se myös yleensä huomaa ne äärimäisen ärsyttäviksi. Eikä silloin niitä hyviä puolia edes näe.
        Oikea taas löytää ne hyvä ja tietää miten ihmistä kohdella. Toisin kuin se "väärä"
        kumppani.

        Jep, ja pitää varmaan paikkansa kaikkien merkkien kohdalla.


      • qwezin

        Muuten oikein, mutta kalamiehet eivät ole kaikki nössjä.
        Turpaan tulee oinas-ja leijona ulisijamiehille mennen tullen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe