Mistä löytäs vesipillun ohjeen?? Kiitos!
Vesipillu
4
10802
Vastaukset
- Tietämätön
Mikä on vesipillu??
- aaa
Pringles-pillulle
- pillua
Kerran erotiikkamessulla ollessani törmäsin tällaiseen "vesivittuun". Siinä perusajatuksena oli putkenmallinen muovipussi, jonka reunat oli täytetty oli täytetty vedellä. Siis sellainen, jossa keskellä on tilaa moloa varten ja reunat oli veden täyttämää muovipussia. Keskellä olevaan reikään oli laitettu luistoainetta, jotta tökkiminen olisi kivempaa. Esittelijätytsy kehoitti minuakin kokeilemaan reikää sormella, että eikös olekin ihan pillun tuntonen. Sitten kun hän lisäsi, että sen voi kätevästi lämmittää mikrossa, meinasin revetä nauruun :) ...juupajuu... mikrohampurilaisia ja -pillua pikaisille kansalaisille.
- jeeee
1,5L kokis pullo
kortsu tai ohut seinäinen muovipussi
ilmastointiteippiä
pullosta pohja veke vaikka sahalla.
korkki veke.
kortsu tai pussi sisälle ja sen pohja ulos pullon suun kautta.
pussin suu pinggotetaan sahatun pohjan paikalle ja tiivistetään ilmastointiteipillä.
periaatteessa valmis.
mutta kortsu tai pussi menee puhki jos korkin kiertää kiinni.
joten.
hyvä ratkaisu on sitoa pussin pohjaan ohkaisen kestävän narun ja vetää vain se ulos pullon suusta.
kuitenkin pussi/kortsu pitää pingottaa niin ettei jää löysää.
sitten pullon suun kautta kuumaa vettä sisään.
rasvaa pohjattomasta osasta pussin sisälle.
korkki myös kiinni.
siinä.
valmis.
eikun testaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351