Laival baareissa AIVAN ihania caipiroskia :)
oon kuulllu että niitä voi ihan kotonakin väsäillä :P mitäs vodkaa suosittelette? kertokaa samalla hinta ja pullo koko:)
Caipiroska
8
6432
Vastaukset
- kun voi
juoda aitoa Caipirinhaa?
Caipirinha:
4 cl cachaca (Pitu) tai rommi
0.5 kpl lime
2 tl Sokeri
Caipiroska:
2 tl Sokeri
0.5 kpl lime
4 cl vodka
Ei vodka-merkillä ole väliä. Venäläinen Stolichnaya on kuitenkin parhaimman makuinen, "tyylikkäin" ja "coolein". Alkossa 0,75 l pullo 19,51 €.- jottain
Tuosta ohjeesta jäämurska, pilli ja sateenvarjo :o)
Henk. koht tykkään enempi -rinhasta kun -roskasta, rommin pitää olla vaaleaa. Väriviinat
käy aika harvoihin paukkuihin. - Cachaca on melkein
Aitoa pontikkaa.
Parempi nauttia caipiroskaa ja juuri stolishnayasta ja kannattaa hakea sekin suoraan Tallinnasta! - Paitsi Suomessa...
Suomessa tehdään useimmiten Cointreausta ainakin tämän sivun mukaan http://www.drinkit.fi/index.php?option=com_drinkit&task=recipe&catId=all&recipeId=20&lang=2&Itemid=73&letter=30
- Votkaisija
Votka on vedellä lantrattua pirtua (spriitä) eikä mitään muuta. Normaalisti 40 % alkoholia, 60 % vettä.
Tosi asiantuntija saattaa ehkä erottaa muutaman votkan toisistaan – mutta vain raakana, sellaisenaan juotuna!
Kun votkan sekaan pannaan limettiä tms. makuainetta, ei votkaa ja votkaa erota toisistaan erkkikään. Minä käyttäisin halvinta.- että mitä
.. siis luetelkaas vielä niitä votka merkkejä
t. aloittelia - tuosta:
että mitä kirjoitti:
.. siis luetelkaas vielä niitä votka merkkejä
t. aloittelia - Stolichnaya Tallinnassa
tuosta: kirjoitti:
Litran pullossa ja hieman tuhdimpana, eli 40%:na maksaa nyt 12.50.
Ja Cachaca 51 brasilialais rommi litran pullossa 16.87. Alko ei tunne koko rommia edes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1536969Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142558Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471810Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141431Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901315- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 691007