4 vuotta Kervis-asiaan lisäaikaa

halutaan.

Kotkan kaupungin valmistelevat virkamiehet ja rikoksesta epäillyt tahot ovat yhteistuumin päättäneet, että tapaus Kervinen ei saa unohtua, koska asia on Kotkalle tärkeä ja keskeisin asia.

9

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on....

Kokouksen KH:30.3.2009 16:30:00 esityslista:
      §    Liitteet    Otsikko
      128    -    Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
      129    -    Pöytäkirjan tarkastajat
      130    -    Käsittelyjärjestys
      131    -    Tilinpäätös 2008
      132    -    Henkilöstökertomus 2008
      133    -    Kaupunginhallituksen strategian ja talouden seurantaraportti 31.12.2008
      134    2 kpl    Kotkan kaupungin talouden toteutuminen 28.2.2009
      135    2 kpl    Etelä-Suomen lääninhallituksen päätöksiä
      136    1 kpl    Tukiasemapaikan vuokraaminen Kalliokoskelta
      137    -    Kansallinen veteraanipäivä 2009
      138    1 kpl    Jari Taipaleen oikaisuvaatimus
      139    1 kpl    Jari Taipaleen oikaisuvaatimus kantelun johdosta tehtyyn päätökseen
      140    1 kpl    Jorma-Kalevi Merivirran oikaisuvaatimus
      141    4 kpl    Jari Taipaleen kantelut
      142    1 kpl    Lausunnon antaminen Kouvolan hallinto-oikeudelle Kristiina Joensuun valituksesta
      143    1 kpl    Lausunnon antaminen korkeimmalle hallinto-oikeudelle Ristiniementien asemakaavasta tehdystä valituksesta
      144    -    Maahanmuuttotoimikunnan täydentäminen
      145    1 kpl    Asko Kervisen oikaisuvaatimus
      146    2 kpl    Lausunto Kaakkois-Suomen ympäristökeskukselle Kotkan Energia Oy:n ympäristölupah
      147    -    Lausunto Kaakkois-Suomen ympäristökeskukselle ehdotuksesta Kymijoen-Suomenlahden
      148    1 kpl    Tilojen vuokraaminen Kymijoen työterveydelle
      149    1 kpl    Lausunto saaristoliikenteen palvelutasosta ja yhteysalusliikenteen kilpailuttamisesta
      Hae pöytäkirja

• ne menee.

Tuo rimpsu on alkusoittoa. Huh, huh.

• Listastakin
        ne menee. kirjoitti:

Tuo rimpsu on alkusoittoa. Huh, huh.

Näkee minkälainen öykkäri Tipale on, ei järkeä ei asiallisuutta, "hyvä persut" ja itse en ole sossu.

• mitenkään
        Listastakin kirjoitti:

Näkee minkälainen öykkäri Tipale on, ei järkeä ei asiallisuutta, "hyvä persut" ja itse en ole sossu.

tuossahan se nähdään, mitkään ei anna aihetta toimenpiteisiin ...kaikki pesujen alotukset ja kantelut hylätään!

• takuu annetaan

Tapaus Kervinen laajenee ja saa yhä eriskummallisempia piirteitä.
      Perästä kuuluu!

• TÄHÄN

saat mielestäsi siten taas lisää sulkia hattuusi. Sitten kun niitä on tarpeeksi,lennä sinne hevonkuuseen.

• villahattu
        TÄHÄN kirjoitti:

saat mielestäsi siten taas lisää sulkia hattuusi. Sitten kun niitä on tarpeeksi,lennä sinne hevonkuuseen.

jos siihen laittaa sulkia niin se hattu lähtee lentoon ja pää jää paikoilleen.

• J.Taipale
        TÄHÄN kirjoitti:

Sanonpa taas että on vaikea olla kirjoittamassa Suomi24 palstalle samaan aikaan kun on lopettelemassa reenejä! Virallisesti ne loppuu klo 22, mutta yleensä siellä jutellaan lopuksi jonku aikaa ja heitellään herjoja tms.

Joten olen tuohon aikaan vielä ollut salilla tai sen edustalla. On se niin harmillista että jouduin jälleen kertomaan missä olen ollut, missä on 10 muuta sanomassa että "kyllä meidän opettaja oli paikalla"

• Kymarissa

Kervisen paperit hukattu, kaupunki ei ole tehnyt virheitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2461
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      348
      2077
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1922
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1743
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1528
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1062
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1049
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      910
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      895
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      858
    Aihe