Kotkan kaupungin valmistelevat virkamiehet ja rikoksesta epäillyt tahot ovat yhteistuumin päättäneet, että tapaus Kervinen ei saa unohtua, koska asia on Kotkalle tärkeä ja keskeisin asia.
4 vuotta Kervis-asiaan lisäaikaa
9
326
Vastaukset
- näin on....
Kokouksen KH:30.3.2009 16:30:00 esityslista:
§ Liitteet Otsikko
128 - Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
129 - Pöytäkirjan tarkastajat
130 - Käsittelyjärjestys
131 - Tilinpäätös 2008
132 - Henkilöstökertomus 2008
133 - Kaupunginhallituksen strategian ja talouden seurantaraportti 31.12.2008
134 2 kpl Kotkan kaupungin talouden toteutuminen 28.2.2009
135 2 kpl Etelä-Suomen lääninhallituksen päätöksiä
136 1 kpl Tukiasemapaikan vuokraaminen Kalliokoskelta
137 - Kansallinen veteraanipäivä 2009
138 1 kpl Jari Taipaleen oikaisuvaatimus
139 1 kpl Jari Taipaleen oikaisuvaatimus kantelun johdosta tehtyyn päätökseen
140 1 kpl Jorma-Kalevi Merivirran oikaisuvaatimus
141 4 kpl Jari Taipaleen kantelut
142 1 kpl Lausunnon antaminen Kouvolan hallinto-oikeudelle Kristiina Joensuun valituksesta
143 1 kpl Lausunnon antaminen korkeimmalle hallinto-oikeudelle Ristiniementien asemakaavasta tehdystä valituksesta
144 - Maahanmuuttotoimikunnan täydentäminen
145 1 kpl Asko Kervisen oikaisuvaatimus
146 2 kpl Lausunto Kaakkois-Suomen ympäristökeskukselle Kotkan Energia Oy:n ympäristölupah
147 - Lausunto Kaakkois-Suomen ympäristökeskukselle ehdotuksesta Kymijoen-Suomenlahden
148 1 kpl Tilojen vuokraaminen Kymijoen työterveydelle
149 1 kpl Lausunto saaristoliikenteen palvelutasosta ja yhteysalusliikenteen kilpailuttamisesta
Hae pöytäkirja- ne menee.
Tuo rimpsu on alkusoittoa. Huh, huh.
- Listastakin
ne menee. kirjoitti:
Tuo rimpsu on alkusoittoa. Huh, huh.
Näkee minkälainen öykkäri Tipale on, ei järkeä ei asiallisuutta, "hyvä persut" ja itse en ole sossu.
- mitenkään
Listastakin kirjoitti:
Näkee minkälainen öykkäri Tipale on, ei järkeä ei asiallisuutta, "hyvä persut" ja itse en ole sossu.
tuossahan se nähdään, mitkään ei anna aihetta toimenpiteisiin ...kaikki pesujen alotukset ja kantelut hylätään!
- takuu annetaan
Tapaus Kervinen laajenee ja saa yhä eriskummallisempia piirteitä.
Perästä kuuluu!- TÄHÄN
saat mielestäsi siten taas lisää sulkia hattuusi. Sitten kun niitä on tarpeeksi,lennä sinne hevonkuuseen.
- villahattu
TÄHÄN kirjoitti:
saat mielestäsi siten taas lisää sulkia hattuusi. Sitten kun niitä on tarpeeksi,lennä sinne hevonkuuseen.
jos siihen laittaa sulkia niin se hattu lähtee lentoon ja pää jää paikoilleen.
- J.Taipale
TÄHÄN kirjoitti:
Sanonpa taas että on vaikea olla kirjoittamassa Suomi24 palstalle samaan aikaan kun on lopettelemassa reenejä! Virallisesti ne loppuu klo 22, mutta yleensä siellä jutellaan lopuksi jonku aikaa ja heitellään herjoja tms.
Joten olen tuohon aikaan vielä ollut salilla tai sen edustalla. On se niin harmillista että jouduin jälleen kertomaan missä olen ollut, missä on 10 muuta sanomassa että "kyllä meidän opettaja oli paikalla"
- Kymarissa
Kervisen paperit hukattu, kaupunki ei ole tehnyt virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858