Mikä firma oli josta löytyy veneisiin sähköosia.
Nimi unohtui, oli muistaaksen Hertsikan suunnalla.
Mikä firma myy
10
1003
Vastaukset
- sähköäijää
Hertsikassa: Maritim, Westec, Waltic. Voi olla muitakin.
Jos sähköosilla tarkoitat kaapeleita, kytkimiä ja sulakkeita saat niitä kyllä muualtakin. Kulkuvaloja ja navigointielektroniikkaa löytyy sitten näistä.
Jos matala hinta on houtkutteleva voisi käydä Biltemassa. Itseäni kinnostaisi heidän LED kulkuvalot. Muuten en voi varauksetta suositella Biltemaa, osin kyllä ihan käyttökelpoista kamaa.- on vielä
Motonet, Bauhaus ja Hong Kong, joista kustakin saa jotakin hyvää ja jotakin sontaa. Pitää olla hieman näppituntumaa, jos noista ostat, mutta onnistuessaan voi tehdä hyviäkin kauppoja. Hinnat noissa kuitenkin huomattavasti maritimeja edullisempia.
Ja sitten lukuisa joukko nettikauppoja Suomessa ja Ulkomailla. Jos ostat jotain isompaa, harkitse tilausta Britanniasta, punta on nyt halpa. - Oho10
on vielä kirjoitti:
Motonet, Bauhaus ja Hong Kong, joista kustakin saa jotakin hyvää ja jotakin sontaa. Pitää olla hieman näppituntumaa, jos noista ostat, mutta onnistuessaan voi tehdä hyviäkin kauppoja. Hinnat noissa kuitenkin huomattavasti maritimeja edullisempia.
Ja sitten lukuisa joukko nettikauppoja Suomessa ja Ulkomailla. Jos ostat jotain isompaa, harkitse tilausta Britanniasta, punta on nyt halpa.Motonet, Bauhaus ja Hong Kong.... huh huh
- käydä
Aditassa jos haluaa laadukkaita sähkötuotteita. Siellä osaa henkilökunta vastata kysymyksiisi sähköasioissa, mitä taas esim. maritimin myyjä ei välttämättä osaa.
Adita on auto/venesähköliike, ei sekatavarakauppa ja hinnatkin on edulliset ja keskusteltavissa.
Adita löytyy malmi/tattarisuo suunnalta, en muista osoitetta, kattele kuuklesta.- Kokeile
http://www.adita.fi/
Palveleva ja osaava, kannattaa käydä.
Itse olen ostanut sähköroipetta ja teetättänyt kaapeleita. - sähköosia
Kokeile kirjoitti:
Itse olen ostanut sähköroipetta ja teetättänyt kaapeleita.tuota liikettä juuri etsin, mutta väärältä alueelta:-)
- kompata tuota
sähköosia kirjoitti:
tuota liikettä juuri etsin, mutta väärältä alueelta:-)
Adita on aivan loistava mesta palvelultaan ja asenteeltaan, sieltä olen saanut neuvoja muutamassa tunnissa jopa emaililla! Suosittelen lämpimästi kyllä sitä putiikkia. Ainoa haittapuoli että se sijaitsee aivan täydessä periferiassa syvällä taka-Malmilla...
- tee se itse
kompata tuota kirjoitti:
Adita on aivan loistava mesta palvelultaan ja asenteeltaan, sieltä olen saanut neuvoja muutamassa tunnissa jopa emaililla! Suosittelen lämpimästi kyllä sitä putiikkia. Ainoa haittapuoli että se sijaitsee aivan täydessä periferiassa syvällä taka-Malmilla...
Vai voisiko olla, että olet itse kaukana:-)
- kyllä se monen mielestä
tee se itse kirjoitti:
Vai voisiko olla, että olet itse kaukana:-)
Krunikka on kaukana kun Joensuusta katsoo..
- laaja valikoima
Kokeile kirjoitti:
Itse olen ostanut sähköroipetta ja teetättänyt kaapeleita.Näköjään siellä on laaja valikoima
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770