Naiset on rahan perään

Jermuxi tms.

Taloussanomien uutisessa kerrottiin tutkimuksesta, jossa naisille näytettiin valokuvia miehistä. Sama mies näytti kiinnostavammalle, jos hän istui kalliissa autossa, kuin halvassa Fordissa.
Miesten mielipide oli paljon rehellisempi. Nainen oli kiinnostava, jos hän oli kiinnostavan näköinen. Se oli ihan sama, missä se sama nainen sitten retkotti.
Eli tieteellisesti todistettiin se, mistä aina on ollut puhettakin näilläkin palstoilla. Turha väittää vastaan, tiede kertoo tässäkin totuuden.

46

1515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumma juttu

Mitä ihmeen miehiä oli haastateltu,ei ainakaan mua;D

• Jermuxi tms.

Ne haastattelijat näkivät heti, ettei sua kannata haastatella, kun sä olet niin kiinnostunut siitä toisesta haastattelijasta, joka oli kiinnostavan näköinen nainen...Ne lisäsi tietosi sellaisenaan sinne taulukkoon. Kjäh!

• Kumma juttu
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Ne haastattelijat näkivät heti, ettei sua kannata haastatella, kun sä olet niin kiinnostunut siitä toisesta haastattelijasta, joka oli kiinnostavan näköinen nainen...Ne lisäsi tietosi sellaisenaan sinne taulukkoon. Kjäh!

Hänen lompakkonsa oli kiinnostavampi:)))

• ajelet kalliilla tankilla!!!

• Jermuxi tms.

ja muutenkin ulkona ollessa. Kun meikäläinen on tällein aika sanavalmis tyyppi, niin siinä sitä porukkaa kertyy ympärille ja naiset on ihan kuumana. Se nyt vaan on näin. Kjäh!

• Jermuxi tms. kirjoitti:

ja muutenkin ulkona ollessa. Kun meikäläinen on tällein aika sanavalmis tyyppi, niin siinä sitä porukkaa kertyy ympärille ja naiset on ihan kuumana. Se nyt vaan on näin. Kjäh!

herkästi polta näppinsä, kun naiset käy kuumana?

• jäätiin kiinni

Ja mä kun olen aina ihan vilpittömästi ihallut Hjalliksen ulkonäköä!!

• Jermuxi tms.

toinen syntyy liikemieheksi ja toinen tällaikseksi suosituksi ja karuksi jätkäksi, niinkuin meikäläinenkin nyt sitten on.

• Stuidu.vm.61

Kuka hitto tyhjätasku miestä huolisi - elätettäväkseen.

terv: St.

• Jermuxi tms.

Mutta ei taida ne tsiljoonan muksun kanssa tallustavat naisetkaan välttämättä herättää äärimmäistä hoivaviettiä kaikissa miehissäkään, vaikka olisi kuinka edustava nainen siinä tallaamassa.

• Critical~

Kaikkea uskotkin! Nämä on taas niitä samaan sarjaan "ennen ja jälkeen"-mainosten kanssa kuuluvia tutkimuksia.

Miekkoset oli taatusti stailattu kuvaan sopiviksi l. vanhassa autossa röhnötti epäsiistin näköinen psykopaatti-ilmeinen äijä ja uutuuttaan kiiltävässä menopelissä sama mies hymyili siistit vetimet päällä.

Ja kuka puhui miehen elättämisestä? Kysehän oli vaan miehen kiinnostavuudesta.
      Pelkkiä mielikuvia, miten tuollaisista voidaan edes mitään "tieteellistä" tukimusta tehdä?

• Jermuxi tms.

samat ukot ja akat retkotti niissä autoloissaan kuules. Hus siitä sapotoimasta toisten hyviä tutkimuksia. Häviä kateellinen! Kjäh!

• ==..________
      • Putkivalo

tuo moderaattori-koiruus siitä kun se on saanut haukkuja :))

• Jermuxi tms.

ajan itse mieluummin omaa tankkiani, kuin annan kenenkään sitä tulla ohjastamaan. Kyllä jämpti on näin!

• Putkivalo

Tutkimuksia tehdään vaik minkälaisia, mutta entäs ne johtopäätökset.

Tuossa oikeastaan todistettiin vaan se, minkä jo kaikki tiedämme, että nainen hahmottaa kokonaisuuksia paremmin kuin mies. Jos kerta miestä tarjotaan, toinen Fordissa vm -96 ja toinen vm -06, ja naista pyydetään valitsemaan, eikös olisi hiukka ääliömäistä valita se huonompi vaihtoehto?

Mies ei osaa keskittyä kuin yhteen asiaan kerrallaan, näytäppä hänelle vähän säärtä (puhumattakaan muusta), niin se ei paljon muuta ympäristöstä enää huomaa ;))

Sanoisin että naiset selviytyi tehtävästä miehiä paremmin :))

NIIH!!

• Ilolias Rohmantti

mä kyllä epäilen, että naiset anto äänensä autolle eikä koir.. siis miehelle?

terve putkis

kandee joo valkata voordi miehet (vanhemmatkin), ne on kärsiny jo niin paljo maan päällä, että pääsevät varmasti taivaaseen ja naisillahan on jo kiintiöpaikka muutenkin sinne, joten jatkuu kaikki kiva tekeminen ja yhdessäolo pidempään ;)

minusta näyttäs, että naiset on loogisempia (kokonaisvaltaisempia) ja miehet ............venttaas nyt niin tota...............
        ai juu rehellisempiä siis hetkellisesti, ainakin siitä ulkonäöstä, kun on kysymys ;)

mieti nyt jos mieheltä kysytään mielipide naisesta niin se annetaan naisesta, eriasia on jos mennään autokauppaan ja kysytään autonmuodoista ;)

kummalla pääsee pidemmälle ja kummalla on hauskempaa loogisella vai hetkellisesti rehellisellä?

tästähän vois tehä tietosanakir... eiku tutkimuksen, mistäs niitä voordeja nyt saikaan... ;)

• Putkivalo
        Ilolias Rohmantti kirjoitti:

mä kyllä epäilen, että naiset anto äänensä autolle eikä koir.. siis miehelle?

terve putkis

kandee joo valkata voordi miehet (vanhemmatkin), ne on kärsiny jo niin paljo maan päällä, että pääsevät varmasti taivaaseen ja naisillahan on jo kiintiöpaikka muutenkin sinne, joten jatkuu kaikki kiva tekeminen ja yhdessäolo pidempään ;)

minusta näyttäs, että naiset on loogisempia (kokonaisvaltaisempia) ja miehet ............venttaas nyt niin tota...............
        ai juu rehellisempiä siis hetkellisesti, ainakin siitä ulkonäöstä, kun on kysymys ;)

mieti nyt jos mieheltä kysytään mielipide naisesta niin se annetaan naisesta, eriasia on jos mennään autokauppaan ja kysytään autonmuodoista ;)

kummalla pääsee pidemmälle ja kummalla on hauskempaa loogisella vai hetkellisesti rehellisellä?

tästähän vois tehä tietosanakir... eiku tutkimuksen, mistäs niitä voordeja nyt saikaan... ;)

Tuossa oli kyllä hyviä pointteja, ja lisäbonuksia saat kun osasit keskittyä noin pitkään ;)))

Sinänsä olis ollut ihan mielenkiintoista kuulla mikä naisten ikähaarukka oli, en jaksa uskoa että meitsin ikäiset valitsee auton perusteella. Ellei se ole punainen :)) Ite ainakin valitsisin mielummin miehen jonka taustalla on vaikka öööh ranta :))

Tottakai loogisella on hauskempaa kun se osaa päätellä että millä tavalla on pidempään hauskempaa :P Ja ja ja looginen on varmaan myös rehellinen, koska se kannattaa :))

Miesten rehelliset hetket kestää niin lyhyen aikaa:
        "Onko tää punainen mekko hyvä?"
        "On on!"
        "Vai onko tämä vihreä hyvä?"
        "On on!"

Ja sitten ne väittää että naiset on ailahtelevia :)))

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Tuossa oli kyllä hyviä pointteja, ja lisäbonuksia saat kun osasit keskittyä noin pitkään ;)))

Sinänsä olis ollut ihan mielenkiintoista kuulla mikä naisten ikähaarukka oli, en jaksa uskoa että meitsin ikäiset valitsee auton perusteella. Ellei se ole punainen :)) Ite ainakin valitsisin mielummin miehen jonka taustalla on vaikka öööh ranta :))

Tottakai loogisella on hauskempaa kun se osaa päätellä että millä tavalla on pidempään hauskempaa :P Ja ja ja looginen on varmaan myös rehellinen, koska se kannattaa :))

Miesten rehelliset hetket kestää niin lyhyen aikaa:
        "Onko tää punainen mekko hyvä?"
        "On on!"
        "Vai onko tämä vihreä hyvä?"
        "On on!"

Ja sitten ne väittää että naiset on ailahtelevia :)))

hyvä, ikähaarukka, no niin ;)

rantapallo vai rantakivi, molemmat johtaa haveriin eli tarkoittanet varmaan hulppeaa huvilaa, grilli-, venekatoksella, aurinkoterassilla ja silmänkantamattomiin jatkuvalla rantapalstalla, jossa kylkiäisenä niin paljon metsää ettei kusetin koneet ehi niellä ;)

tiekkö, mä kerron sulle salaisuuden, jopa loogista ja rehellistä tärkeämpää on osata tsykologiaa ;)

p.s punanen sopii paremmin rinssikoihin ;)

p.s.s mattikin tunnusti heti, mutta ei vaan muistanut kenen kanssa sitä 69:ä oli reenannu ;)

• Putkivalo

hyvä, ikähaarukka, no niin ;)

rantapallo vai rantakivi, molemmat johtaa haveriin eli tarkoittanet varmaan hulppeaa huvilaa, grilli-, venekatoksella, aurinkoterassilla ja silmänkantamattomiin jatkuvalla rantapalstalla, jossa kylkiäisenä niin paljon metsää ettei kusetin koneet ehi niellä ;)

tiekkö, mä kerron sulle salaisuuden, jopa loogista ja rehellistä tärkeämpää on osata tsykologiaa ;)

p.s punanen sopii paremmin rinssikoihin ;)

p.s.s mattikin tunnusti heti, mutta ei vaan muistanut kenen kanssa sitä 69:ä oli reenannu ;)

iloinen tonttu oikein naureskelee siellä...

Jestas, mitä sä sillä tsykologilla teet? Sohvatemppuja? :)))

Kuvat on siitä pahoja ettei niistä näe mitään kiltteydestä, mutta jos ei sitä ole, ei riitä ranta-jeeppikään :)

Ainiin, se miesten heikkous (meinas tulla hiekkous) punainen väri ;))) harmi kun mulla on ruskeat.

Sun täytyy Matillekin esittää sitä tsykologia :)) Se ei näköjään loogiselta puolikkaaltaan kysynyt mitään, ois kannattanut! Tai siis kysyihän, ja se kannatti!

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

iloinen tonttu oikein naureskelee siellä...

Jestas, mitä sä sillä tsykologilla teet? Sohvatemppuja? :)))

Kuvat on siitä pahoja ettei niistä näe mitään kiltteydestä, mutta jos ei sitä ole, ei riitä ranta-jeeppikään :)

Ainiin, se miesten heikkous (meinas tulla hiekkous) punainen väri ;))) harmi kun mulla on ruskeat.

Sun täytyy Matillekin esittää sitä tsykologia :)) Se ei näköjään loogiselta puolikkaaltaan kysynyt mitään, ois kannattanut! Tai siis kysyihän, ja se kannatti!

mitäs luulet, it's friday night live ;)

ihmiset tulevat aina olemaan hulluja, ja ne, jotka luulevat voivansa parantaa heidät, ovat kaikkein hulluimpia, siinä sulle tsykologiaa ;)

joo ja nettissä on helppo luopua vaikka luxus huvilasta, mutta annas olla kun olet viettänyt siellä yön niin rantajeeppiki kuullostaa hyvältä ;)

tapsa tapasi jaskan:
        - pyrit kuulemma opiskelemaan psykologiaa. miten kävi pääsykokeissa?
        - olin aivan omassa luokassani.
        - no, minne pääsit?
        - terapiaan - kolmeksi vuodeksi.

kuinka rohkea ihmisestä tuleekaan, kun hän on varma siitä, että häntä rakastetaan.

• Putkivalo

mitäs luulet, it's friday night live ;)

ihmiset tulevat aina olemaan hulluja, ja ne, jotka luulevat voivansa parantaa heidät, ovat kaikkein hulluimpia, siinä sulle tsykologiaa ;)

joo ja nettissä on helppo luopua vaikka luxus huvilasta, mutta annas olla kun olet viettänyt siellä yön niin rantajeeppiki kuullostaa hyvältä ;)

tapsa tapasi jaskan:
        - pyrit kuulemma opiskelemaan psykologiaa. miten kävi pääsykokeissa?
        - olin aivan omassa luokassani.
        - no, minne pääsit?
        - terapiaan - kolmeksi vuodeksi.

kuinka rohkea ihmisestä tuleekaan, kun hän on varma siitä, että häntä rakastetaan.

Tosin en ole yhtään lumumbaa ottanut, vaan arvaas minkä. Suklaamunan! Aaah :P

No mikä on diagnoosi, voitko parantaa mut? ;))

Vakavasti, kaikkea ei saa rahalla tai jeepillä, varsinkaan mielenrauhaa. Eikä rakkautta :) Tosin en mielenrauhasta tiedä vieläkään kun aina joku sotkee sen :))

Onko se.. niin kai niin. Jos tsykoloki sanoo :))

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Tosin en ole yhtään lumumbaa ottanut, vaan arvaas minkä. Suklaamunan! Aaah :P

No mikä on diagnoosi, voitko parantaa mut? ;))

Vakavasti, kaikkea ei saa rahalla tai jeepillä, varsinkaan mielenrauhaa. Eikä rakkautta :) Tosin en mielenrauhasta tiedä vieläkään kun aina joku sotkee sen :))

Onko se.. niin kai niin. Jos tsykoloki sanoo :))

mielenrauhaa, mielenrauhaa....

niin se sun tiaknoosi, pikkasen on pallossa lumisadetta....ei p*kl, olenkin seljälläni ja kattelen ristalliruunua ;)

joskus ajattelin
        minulla oli vastaukset kaikkeen
        mutta nyt tiedän
        elämä ei aina
        mene niin kuin haluaisi

olen kahden tulen välissä
        ja silloin tajuan

en ole tyttö enää
        en vielä vanhakaan
        tarvitsen vain aikaa
        hetken aivan oman
        vielä olen puolimatkassa

en ole tyttö enää
        ei minua tarvitse suojella
        minä olen jo
        oppinut seisomaan
        omilla jaloilla
        nähnyt olen enemmän kuin arvaatkaan
        älä käske minua silmiäni sulkemaan

en ole tyttö enää
        älä sano mitä uskoa mun pitää
        en vielä vanhakaan
        mutta naiseutta etsin itsestäni
        tarvitsen vain aikaa
        hetken aivan oman
        vielä olen puolimatkassa

no kelpaako?

hyvää illan jatkoa toivoo Freud Marx Engels & Jung....viekää minut baariin veljet tuoliin nostakaa....

• Putkivalo

mielenrauhaa, mielenrauhaa....

niin se sun tiaknoosi, pikkasen on pallossa lumisadetta....ei p*kl, olenkin seljälläni ja kattelen ristalliruunua ;)

joskus ajattelin
        minulla oli vastaukset kaikkeen
        mutta nyt tiedän
        elämä ei aina
        mene niin kuin haluaisi

olen kahden tulen välissä
        ja silloin tajuan

en ole tyttö enää
        en vielä vanhakaan
        tarvitsen vain aikaa
        hetken aivan oman
        vielä olen puolimatkassa

en ole tyttö enää
        ei minua tarvitse suojella
        minä olen jo
        oppinut seisomaan
        omilla jaloilla
        nähnyt olen enemmän kuin arvaatkaan
        älä käske minua silmiäni sulkemaan

en ole tyttö enää
        älä sano mitä uskoa mun pitää
        en vielä vanhakaan
        mutta naiseutta etsin itsestäni
        tarvitsen vain aikaa
        hetken aivan oman
        vielä olen puolimatkassa

no kelpaako?

hyvää illan jatkoa toivoo Freud Marx Engels & Jung....viekää minut baariin veljet tuoliin nostakaa....

Kun yössä yksin vaeltaa
        voi kaltaisensa kohdata
        ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea

http://www.youtube.com/watch?v=RYOxy9wp9rc

Hyvin kiillotettu kristalli! Killing me softly.... :)

Mulla onkin helpompaa katsella palloon kun sinne olet jo kirjoittanut.

http://www.youtube.com/watch?v=hfHb5P1gF-s&feature=related

Hyvää yötä vai onko jo aamu, pikkusisko, tai siis öhm taidan mennä nukkumaan sokerihumalani pois :)))

• Jermuxi tms.

Nainen ajattelee vain sitä, mitä kaikkea maallista hyvää tuon auton omistaja voi hänelle tarjota.
        Mies ajattelee heti, että kyseessä on tieteellinen testi ja vastaa siihen fiksulla tavalla ja yllättää kateelliset naistestaajat.

• Putkivalo
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Nainen ajattelee vain sitä, mitä kaikkea maallista hyvää tuon auton omistaja voi hänelle tarjota.
        Mies ajattelee heti, että kyseessä on tieteellinen testi ja vastaa siihen fiksulla tavalla ja yllättää kateelliset naistestaajat.

sekoittaa mua tosiasioilla ;)))

Ei vais. Varmaan sitä nuorena ajatteleekin kaikkea maallista, ura talo lapset koira = elämä. Elämänkokemuksen myötä tuo muuttuu ja puolet putoaa pois ja lapset ja koira riittää :)) Tai joillekin riittää pelkät plussat :))

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Kun yössä yksin vaeltaa
        voi kaltaisensa kohdata
        ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea

http://www.youtube.com/watch?v=RYOxy9wp9rc

Hyvin kiillotettu kristalli! Killing me softly.... :)

Mulla onkin helpompaa katsella palloon kun sinne olet jo kirjoittanut.

http://www.youtube.com/watch?v=hfHb5P1gF-s&feature=related

Hyvää yötä vai onko jo aamu, pikkusisko, tai siis öhm taidan mennä nukkumaan sokerihumalani pois :)))

huomenta

mutta minusta tuntuu kuin voisin lentää ;)

jokainen askel jonka otan on raskaampi kuin tuhat mailia.

sitte lueskelin tossa lehtiä ;) ja huomasin, että l-i-l-i-u-s on saanu millin palkkaa ja pari milliä osakkeita päälle, ei hel***ta. siihen loppu lento.

terveisiä vaan kataiselle, joka käski kuntia pistämään taloutensa kuriin, taitaa olla ainakin valtionyhtiöiden yritysohjauksessakin jotain säätämistä ;)

no lehdenluku loppu, rypistin sen, uskon takkaenergiaan ;)

joo tota, ääni on menny, planet of sunia on hoilattu ;)

rakkaudessa jossa elimme
        rakkauteen johon uskoimme
        tämä voi olla se päivä jolloin kuolemme
        jotta voisimme syntyä uudelleen....

mitähän tästäkin seuraa, illalla blyyssin peli ja suomen peli ja .......ready or not, quess who is hot ;)

• Putkivalo

huomenta

mutta minusta tuntuu kuin voisin lentää ;)

jokainen askel jonka otan on raskaampi kuin tuhat mailia.

sitte lueskelin tossa lehtiä ;) ja huomasin, että l-i-l-i-u-s on saanu millin palkkaa ja pari milliä osakkeita päälle, ei hel***ta. siihen loppu lento.

terveisiä vaan kataiselle, joka käski kuntia pistämään taloutensa kuriin, taitaa olla ainakin valtionyhtiöiden yritysohjauksessakin jotain säätämistä ;)

no lehdenluku loppu, rypistin sen, uskon takkaenergiaan ;)

joo tota, ääni on menny, planet of sunia on hoilattu ;)

rakkaudessa jossa elimme
        rakkauteen johon uskoimme
        tämä voi olla se päivä jolloin kuolemme
        jotta voisimme syntyä uudelleen....

mitähän tästäkin seuraa, illalla blyyssin peli ja suomen peli ja .......ready or not, quess who is hot ;)

Jokos sä siirsit kelloa? Ja miten paljon??

Tais mennä peli hyvin, lennosta päätellen :)) Vai lentopalloako seuraat..

No mutta, hyvä jos jollekin menee millin verran hyvin, ajattele miten paljon veroakin se maksaa! Tässä on se hyvä puoli, että itse maksan paaaljon vähemmän :)

Nyt lähden itsekin lentoon, ulkona on liukasta täälläpäin :)

Mukavaa peli-iltaa! :)) Ja ajakaa varovasti siellä. Tämä ei ole se päivä jolloin kuolemme, comprendo?

t. Hankihyttynen

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Jokos sä siirsit kelloa? Ja miten paljon??

Tais mennä peli hyvin, lennosta päätellen :)) Vai lentopalloako seuraat..

No mutta, hyvä jos jollekin menee millin verran hyvin, ajattele miten paljon veroakin se maksaa! Tässä on se hyvä puoli, että itse maksan paaaljon vähemmän :)

Nyt lähden itsekin lentoon, ulkona on liukasta täälläpäin :)

Mukavaa peli-iltaa! :)) Ja ajakaa varovasti siellä. Tämä ei ole se päivä jolloin kuolemme, comprendo?

t. Hankihyttynen

huomenta

toi kellon siirto vie näköjään voimia ;)

paha jetlag lentämisen jälkeen...

tota nautitaan ;) teetä ja sympatiaa ja kellon kääntämisen riemua.

http://www.youtube.com/watch?v=V4934z9-xjg

• Putkivalo

• Ilolias Rohmantti

• Putkivalo

thank's, I had my joyride here at "sorvi" ;)

jag har altid älskat Eva's följande sång väldigt mycket, underbara känslor ;)

http://www.youtube.com/watch?v=coU_KF3dOcE

Sä osasit! :))) Niin mä vähän arvelinkin :) meedio nääs *viheltelee*

Tuokin on kaunis, tunnelmallinen..

Vai sulla on joyride! No onnea vaan ;D

Nimim.: "kateellinen" ;))

• pidä paikkaansa..Siinä hienommassa autossa kun istuu isompi tollo..

• itsesi pussiin

Just ylemmässä topiikiissa väitit, että naiset on rahan perään;)

• itsesi pussiin kirjoitti:

Just ylemmässä topiikiissa väitit, että naiset on rahan perään;)

jutussa on naisella raha kysymyksessä.Tässä Jermun aloituksessa kirjoitin oman mielipiteeni.Siis sen mitä mieltä minä itse olen...:)

Järkeäkin saa käyttää...:)

• Valitsin nimittäin
        mii-su kirjoitti:

jutussa on naisella raha kysymyksessä.Tässä Jermun aloituksessa kirjoitin oman mielipiteeni.Siis sen mitä mieltä minä itse olen...:)

Järkeäkin saa käyttää...:)

sen komean ja köyhän Opel-kuskin vaikka
        BMW:täkin olis ollu tarjolla:)

• Valitsin nimittäin kirjoitti:

sen komean ja köyhän Opel-kuskin vaikka
        BMW:täkin olis ollu tarjolla:)

sitä kumminkin seurustellaan enempi ihmisen kanssa kuin auton..Ei se auto paljon sisätiloissa lämmitä ja sänkyynkään se ei mahdu..:)

• ei olisi. Täytyyhän miehen pystyä eukkonsa ja muunkin pesueensa elättää ja siihen tarvitaan rahaa.

• Jermuxi tms.

on tullut moneen otteeseen naisten kantana esille, kuinka sisäinen kauneus on niin tärkeää ja raha ei siinä silloin ratkaise....Jep jep...

• Jermuxi tms. kirjoitti:

on tullut moneen otteeseen naisten kantana esille, kuinka sisäinen kauneus on niin tärkeää ja raha ei siinä silloin ratkaise....Jep jep...

ei niitä rikkaita kaikille riitä, niin sit on vain valittava sen muun kriteerin mukaan.

• tekninen jutska

pelkistä valokuvista.
      Kyllä kävis kunnialle olla toisen rahapussin varassa elelevä, oli sitten mies tai nainen.

• Jermuxi tms.

Lopputuloksesta kävi ilmi, että se onkin mies, joka kiinnostuu naisesta, jos hän on kiinnostava, eikä välitä ulkoisesta paketista. Palstoilla on usein narinaa ja etenkin naisten kirjoittamana siitä sisäisen kauneuden tärkeydestä ja miehet ei välitä ja plaah plaah. Nyt se on todistettu, että mies on kiinnostunut henkilöstä, eikä materiasta. Nainen oli kiinnostuneempi materiasta.

• josefii

Kantapään kautta oppineena sanon nykyään kaikille, että kannattaa valita aviomies lompakon paksuuden mukaan. Sillä avioero on enemmän kun todennäkönen ja sitten lompakkoa tarvitaan.

Puolet totta, puolet leikkiä. Erehdyin itseä köyhemmän miehen kanssa naimisiin ja liiton velkoja maksan tässä yksikseni 8 vuotta eron jälkeen :) Mies tekee uuden vaimon firmassa töitä eikä virallisesti tienaa juuri mitään (vaikka käyvät 2 x vuodessa kaukomatkalla). Joten hän ei viitsi maksaa omaa osuuttaan yhteisestä velasta, eikä kolmen lapsensa elatusmaksuja...

Juu tiedän, minä se tyhmä olin ;)

• Jermuxi tms.

Et sinä ole ollut tyhmä silloin, kun kaikki oli hyvin. Ei sekään ole tyhmää, että luottaa toiseen, koska siitähän on avioliitossa kyse.
        Loppumittelössä voi sitten tulla niitä tyhmiä tekoja, joista sinäkin nyt sitten kirjoitit. Mutta ethän sinä niitä tyhmiä tekoja tehnyt. Se on hän ja hän on nyt sitten liekanarussa...Mietis millaista se on vuodesta toiseen, kun ei voi omistaa mitään, kun vouti veisi kaiken...? En usko, että hän on loppupeleissä voittaja. Entäs jos se nainen jättää hänet???

• Schicksal

Minäkin otin varakkaan miehen, että voin ajella nyt mersuilla!

• Kyllä huomataan

jo treffi sivulla,siellä näkee haussa ketkä naiset juoksee rahan perässä,mutta rikas mies saa rahalla naisia ihan muualta,ja köyhä ei edes kaipaa rahanahnetta ja maallisen mammonan tavoittelijaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1826
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      106
      1250
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1208
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      412
      1110
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50